üzenetek

hozzászólások


Magnum_
(nagyúr)

hasznos, korrekt cikk ;)


Zanik
(addikt)
Blog

Nagyon jó kis cikk, bár azt nem tudom, hogy a hazai Apple szervizesek mennyire örülnek, hogy vizsgálat lesz az ügyből, na mindegy.

Viszont kiemelnék pár állítást:
"Az Apple termékei a prémium kategóriába tartoznak" vs. "A termékek problémái egyértelműek voltak, a fülhallgató halkan, erőtlenül, recsegve szólt, az adatkábel pedig egész egyszerűen nem működött, amit véleményünk szerint az okozhatott, hogy a kábeltörésgátló nem funkcionált tökéletesen, ezért a csatlakozófejeknél eltört a kábel." - Akkor hogy is van ez?

Illetve azt írtátok, hogy "a kábel tényleg tönkremehetett volna fizikai ráhatás miatt is (bár nem ez történt)". Tehát nem fizikai ráhatás következtében tönkre megy egy prémium kategóriás termék tartozéka, és hú de jó fej a szervizes, hogy kicseréli, pedig vissza is dobhatná? Nekem ez így nem kerek!

Nem vagyok naiv. Tudom, hogy minden ilyen szar műanyag kábel Kínában készül, de egy magát prémium kategóriába soroló cég vagy gyártasson prémium kategóriás tartozékokat, hogy az ne mehessen "csak úgy" tönkre, vagy ne garasoskodjon, és kötekedés nélkül cserélje a meghibásodott tartozékokat, de legalábbis vizsgáltassa be, hogy fizikai behatás vagy gyártási (anyag) hiba okozta-e a sérülést.


Lotusomega
(senior tag)

Na Istyleba se megyünk többet az tuti :DD


Gusztáv
(addikt)
Blog

Az Apple árban és marketingben prémium szvsz. De mondjuk itt elég korrekten jártak el, szar a minőség de legalább kicserélik. De legalább működik a világarancia. Nagyon sok márkás terméknél megkapod az EU-s garancialapot, ami tőlünk nyugatabra működik is, csak valahogy a Osztrák-Magyar határon szűnik meg a hatálya. A bevizsgáltatás meg min 10x többe kerül mint egy fülhallgató, főkép ha olyan minőségi darab, hogy 4-5 hónap alatt tropára megy.

Lehetne foglalkozni más prémium márkákkal is, pl Nokia, ott is lehet hallani cifra dolgokat ;) .


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem teljesen értelek. Az az állítás nem megkérdőjelezhető, hogy az Apple termékek a prémium kategóriába tartoznak-e, de ettől függetlenül lehet rossz minőségű valamelyik kiegészítőjük, ami miatt produkálhatja az adott hibákat. Véleményem szerint a kábeleik egyébként nem a legjobb minőségűek, a fülhallgató hidegben megmerevedik, az adatkábelnél pedig simán előfordulhat a cikkben taglalt jelenség, főleg intenzív használat mellett, márpedig egy iPhone-nál például ez előfordulhat, ugyanis egy kábellel tölti és szinkronizálja a készüléket az ember. Szóval így van ez, az utolsó bekezdésed meg egyezik a mi véleményünkkel.


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Arról már ezer éve írunk egy cikket (az összes mobilos viszontagságról), egyszer talán meg is jelenik. Sokkal nagyobb lélegzetvételű lesz, mint ez.


TheVeryGuest
(senior tag)

Nahát! Milyen érdekes! Kb egy hónapja kezdtek keresni az Apple-ösök embereket a helyi képviselethez, és most teljesen véletlenül megjelenik egy ilyen cikk. Micsoda fatális véletlen. Azért hihetőbb lett volna, ha szereztek egy teljesen bekrepált gépet, esetleg egy olyan monitort, amivel mostanában gáz van és azt próbáljátok meg gariztatni. Az USB kábel az az a tétel, amit egy boltos akkor is kicserél, ha épp a vevő fűrészelte ketté. Mindgyárt más a kép ha egy 100K -s tételt kell benyelni.


JanFe
(aktív tag)

Hasznos cikk.


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Te miről beszélsz?

1.: Pont teszek rá, hogy az Apple-ös képviselethez mikor és kit kerestek, ez nem témája a cikknek. Az iStlye és az Almárium 2005 óta végez szerviztevékenységet, bőven ideje volt már, hogy valaki letesztelje őket... ez nem egy friss történet.
2.: Miért nem keresett meg minket senki bekrepált monitorral? Nyilván jobb lett volna, az ajtó pedig nyitva állt mindenki előtt.
3.: Az USB-kábelt nyilván egyből cserélik, azért is dobtak ki minket kétszer az iStyle-ból...
4.: Ennek a cikknek nagyon komoly következménye lett, az egyik bolt bíróságra akarta vinni a "dolgot", nehogy valótlant állítsunk, az Apple pedig épp nagyban vizsgálódik, mert nem fért nekik bele, amit itt láttak. Rengeteget kellett egyeztetnünk, hogy ez a cikk megjelenhessen, nem örülök, hogy te meg jössz itt az összeesküvés-elméleteddel és körülbelül még mi jövünk ki rossz arcnak, hogy foglalkozunk a fogyasztók védelmével. Gondolkozz ezen.

[ Szerkesztve ]


Thibbie22
(tag)

Én csak annyit szólnék: "mindgyárt"... :)) Ne húzzátok fel magatok rajta! :C

Az írás igenis hasznos. Jó tudni, hogy azért az Apple sem fenékig tejfel, és náluk sem árt odafigyelni. Aztán nem kicsit gyenge, hogy belenyúltatok a lecsóba. Írországból tellároztak!!! Az olyan, mintha engem felhívna egyik nap Bajnai Gordon! Tuti spontán önkielégülnék! :))

Csak így tovább arcok, isszuk a szavaitok!


BaliJack
(aktív tag)

Gratulálok ehhez a próbaszervizeléshez és a tapasztaltak közzétételét köszönöm :R.
Annyira jó volt ilyet olvasni, ráadásul nekem teljesen új volt ez a jegyzőkönyvfelvétel elutasítás esetén :R.
Bárcsak lennének még ehhez hasonló próbák más témákban - természetesen nem csak itt :).


sbazsi
(veterán)

Csak egy kérdés: ha Te személyesen mentél el a szervizbe, elképzelhetőnek tartod, hogy felismertek valamelyik szervizben? :U

A hölgy egyébként tájékoztatott minket arról, hogy mostantól fokozottan odafigyelnek majd a magyar szerviztevékenységre, az eset kapcsán pedig komoly vizsgálatot indítanak, mivel az ügy náluk a legfelsőbb körökig is eljutott.
:C
Van itt 1-2 cég, amelyik tanulhatna tőlük... (talán még tudod is kire gondolok... ;) )


gtasystem
(őstag)
Blog

tényleg hasznos cikk, sajnos Magyarországon rengeteg kókler kap márkaképviseleti jogot..
nekem hasonló tapasztalatom volt pár éve Sony-Ericssonnal..
azóta tudom hogy a márkanevektől elvárható minőségi szolgáltatás és színvonal az nem mindenhol ugyanazt jelenti..
biztató hogy az Apple odafigyel az ilyesmire..


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem tudom, nem hiszem, nagyon kevésszer fordult elő, hogy felismertek valahol.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

:)

megyek és iszok egy pohár almalevet :))


hemaka
(nagyúr)

iStyle-nak egy nagy fekete pont.
A másik kettőnek pedig piros. :)


ent
(őstag)
Blog

Szia

Ne húzd fel magad ilyen hozzászólások miatt. A hozzáértők nagyon is tisztában vannak azzal, hogy egy ilyen cikk milyen előzménnyel és jogi problémákkal társul.

A PH! hírneve és megléte lehet a tét ha nem úgy jártok el mint ahogy mindig, NAGY körültekintéssel!!!

Hatalmas köszönet az ilyen cikkek miatt. Rengeteg segítséget ad nekünk user-eknek és a Mo.-on semmibe vett vevők ezen fajta cikkek után a jogosan megillető nagyobb mellel térhetnek be a márkakereskedők szervízeibe!

Kívánom, hogy ilyen garanciális ügyintézés más márkák esetén is megtörténhessen!

Grát még egyszer!


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Gratulálok a cikkhez és saját részemről köszönöm, hogy ezt a fontos témát körbejártátok. Jelenleg csak egy ipod touch-om van (szerencsére jól működik), de gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy a hazai horror árak miatt szóba kerül néha hogy külföldről kellene beszerezni apple notebookot. Ez esetben megnyugtató, hogy meghibásodás esetén tényleg működik a világgarancia, ha nem is minden boltban. Ez a cikk gondolom hasznos volt azok számára is akik itthon vásárolnának és ezzel kaptak iránymutatást, hogy lehetőleg melyik boltot kerüljék el.


hitvanyalak
(senior tag)
Blog

Nem vagyok egyáltalán aple-fan, de azt a ciket végigolvastam, mert nagyon hasznosnak tartom. Le a kalappal, szeretem mikor ilyem körbe-és utánajárós cikkeket írtok :)


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Az itthoni vásárlókhoz direkt nem szóltam, mivel a cikk nem a hazai viszonteladókat, hanem a szervizeket vizsgálta. Ezt direkt ki is hangsúlyoztam: az itteni tapasztalatok egy esetet példáznak és kizárólag a szerviztevékenységre korlátozódnak, a viszonteladóira nem!


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Egyébként köszi! ;)


P00By
(nagyúr)

Nagyon hasznos cikk! Köszi! :R


rudymester
(senior tag)

Nagyon hasznos cikk, bár én már nagyon várom a mobilos szervízelésről szóló cikket. Eladóként jobban érint.


BloodRay
(veterán)

Jó cikk lett! :R És még el is olvastam, pedig nem szándékozok a közeljövőben Apple terméket vásárolni. :B


Octi
(aktív tag)

bár azt nem tudom, hogy a hazai Apple szervizesek mennyire örülnek, hogy vizsgálat lesz az ügyből, na mindegy

És ki a tökömet érdekel? Mindjárt megsajnálom őket :(((
Igen is, mogyorózzák meg őket, ha nem úgy végzik a dolgukat, ahogy az elő van írva.

Grat a cikkhez, hasznos infókat osztottatok meg velünk :R


huszar90
(aktív tag)

nagyon hasznos volt a cikk, köszönjük! :K


Ariadne
(őstag)

No ez most jól sikerült, örömmel látom, hogy ezúttal utánajártatok rendesen a jogszabályi háttérnek. Nem úgy, mint annál a korábbi mobil szervizes cikknél, ahol a komoly hibákat azóta sem javítottátok ki, legalábbis amikor utoljára néztem, ugyanolyan tévesen szerepeltek a cikkben a kifogásolt dolgok... :U

Egy kérdésem azért van, az első oldal alján:
Ebből az következik, hogy a teljesítést követő első hat hónap alatt a kereskedőt terheli a bizonyítási kötelezettség, ha nem akarja a fogyasztó igényét teljesíteni, utána viszont a fogyasztóhoz kerül a labda, legalábbis az 1 éves korlátozott jótállással ellátott termékek esetén.
Nem igazán értem, mire gondoltok itt "1 éves korlátozott jótállás" alatt... A dolog úgy áll, hogy ha a 151/2003. Korm. rendelet mellékletében szereplő termékről van szó, akkor arra kötelező 1 éves jótállás van, vagyis 1 évig a bizonyítási teher a fogyasztóra kedvezőbb (kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termékben benne volt a hiba az átadáskor, ha nem tudja, javít/csere/vételár visszafizetés). Ha viszont egyéb termékről van szó, akkor a szavatosság érvényes, vagyis 6 hónapig van a vásárlóra kedvező bizonyítási teher, utána megfordul. Persze ha gyártó által vállalt jótállás van a termékre, akkor az első 6 hónap után általában érdemes ezzel élni.

Fontos azonban, hogy a gyártó által vállalt, sokszor több éves jótállások ("garancia") esetében figyelni kell, hogy mennyivel kedvezőbb és kedvezőbb-e, mint a jogszabály alapján járó. Egy Nokia mobilra pl. 1 év kötelező jótállás van, továbbá a Nokia a vásárlástól 2 évet vállal, de általa meghatározott feltételekkel, ami nem feltétlenül azonos a jogszabály alapján kötelező jótállással, plusz még ott van a szavatosság, ami vásárlástól 3 év tartós fogyasztási cikkek (pl. mobil) esetén.

Ha tehát az 1. évben romlik el egy ilyen termék, a jogszabály alapján biztosított jótállás a jobb általában, kivéve ahol a gyártó jótállása "garanciafutárt" meg hasonlókat is magában foglal, mert akkor az is jár. A 2. évben van a szavatosság és van a gyártói jótállás, ilyenkor már nézni kell, hogy melyik a kedvezőbb. Lehet olyan gyártó, aki mondjuk csak egyes alkatrészek cseréjét vállalja többedik évben, akkor csak ez jár, de ettől még ha bizonyítani tudja a vásárló, hogy gyártási hiba, akkor ugyanúgy a teljes cuccot javítani/cserélni kell vagy teljes vételárat visszaadni. A 3. évben meg már csak a szavatosság van, tehát ha nem tud bizonyítani a fogyasztó, akkor bukta a dolgot.

mod: Ja és a "korlátozott jótállásról": a 151/2003. Korm. rend. hatálya alá eső termékek esetében a teljes 1 év alatt a fogyasztóra kedvező bizonyítási teher van, a szavatosság szabályai ugyanis háttérszabályok a jótállás speciális szabályaihoz képest. A szavatosság első 6 hónapja akkor játszik, ha nincs kötelező jótállás az adott termékre (pl. cipő), akkor csak ez alapján lehet eljárni.

[ Szerkesztve ]


alamuszi
(senior tag)

Valaki végre lépett, gratula, kellett, már, hogy valaki a rálápjen a Magyar Apple helyzet bütykére.

(#12) sbazsi

De ugye nem a Lenovo, Dell, HP-re gondoltál :D :D

[ Szerkesztve ]


Lirion
(addikt)

Jó cikk nagyon. Arra kíváncsi lennék, hogy lesz-e végül érdemi változtatás, de ezt nem igen fogom megtudni. :)


Sakab
(senior tag)

Hmm 1 hete vettem spanyolban vásárolt macbookot féléve lett vásárolva.Szokásos Topcase repedés nálla is elő jött amit garancián túl is cserélnek...viszont se számla se semmi csak a doboz. Irtam a iStylnek h ilyenkor mi a szitu..leirtam nekik a sorozat számot és mondták h megnézték és még 3évig cserélhetnek ezen topcast ingyen...na most nemtom hányan cisnálnak még ilyet h csak egy sorszám alapján cserélnek v javitank. Mert nekem mindig azvolt az első kérdés h számla, honnan van.
Beszmacan utána olvastam ott azt irták h ha beviszed a gépet lefotozzák a repedést meg a sorszámot...elküldik malbe jön a válasz epül bácsitól h hát igen tényleg ez anyaghiba és küldik az újjat...eddig mind szép és jó de szerintetek az probléma h már szét volt szedve a noti nem szervz által?Ebbe beleköthetnek?sajnos sérülten vettem és a superdrajvot életre kellet keltenem és ehhez szét kellet kapni eléggé. De ez nem látszik sehol se max a csavarokon.


Tigerclaw
(nagyúr)
Blog

Én sem arra gondoltam, hogy a cikk az említett boltot tünteti fel rossz színben, mert lehet hogy ott vannak a legkészségesebb, leghozzáértőbb eladók, ott van a legudvariasabb kiszolgálás, de azt is tudomásul kell venni, hogy egy ilyen szervíztapasztalat, nem csak a bolttól riaszthat el sokakat, hanem a márkától is.


hemaka
(nagyúr)

Mivel a sorozatszám a lényeg náluk(a garancia), innentől kezdve teljesen érthető, hogy csak az kell nekik...


joey04
(titán)
Blog

Én is így tudom, hogy a sorozatszám elég, még a blokk sem kell. Bár állítólag egyszerűbb, ha van.
iMacre is érvényes a világgarancia?
Nagyon sokat fejlődött az itthoni Apple szerviz, szinte csak jókat hallani róluk, pedig régen osztották őket rendesen a maces fórumokon is.

[ Szerkesztve ]


Champipi
(senior tag)

Korrekt cikk. Istyle meg remelem osszekapja magat.


Zirowe
(nagyúr)
Blog

Mondjuk az elején lemaradt az, hogy tartós fogyasztási cikkekre Magyarországon 2 év szavatosság jár, tehát pl: ha itthon veszek egy apple terméket, akkor az egy év jótállás lejárta után még van egy év szavatosság, amikor, ha bizonyítom, hogy nem az én hibám miatt ment tönkre, hanem belső hiba miatt, ugyanúgy járnak el,mint a jótállás alatt.

Mondjuk nekem istyle-al volt egy pozitív és egy negatív élményem: pozitív, hogy kicseréltek nekem szó nélkül egy hibás ipod touch-ot, aimkor nem kellett volna (különböző külső okok miatt), a negatív pedig, hogy elmentem egy haverommal, neki is kontaktos lett a fülese, nekem is, kértük a garis cserét vagy javítást, de elhajtottak azzal, hogy a gari nem terjed ki ezekre (ez volt kb egy éve).
Na most, itt még csak azt se mondták, hogy külső hatás érte, hanem csak annyit, hogy nem terjed ki rá a garancia.
Egyébként a füleseknek az volt a baja, hogy lejött a műanyag borítás a fülbedugó részénél, illetve a csatlakozónál kontaktos lett.
Ennyire bír egy fél éves használatot az egyébként 10000 ft-ért árult "minőségi" termék.

Ami még fontos lett volna a cikkbe szerintem, hogy sokan mondják, hogy apple termék esetén nem kell a számla, mert sorozatszám alapján ellenőrzik a boltokban, hogy van-e még rá gari.

Tudom, hogy alapesetben kérnek számlát is a boltok, de most akkor ez hogy van az applenél?

Mert pl: az én touch-omnak nem volt számlája,mert USAban, netről rendelték. Először tőlem is kérték, majd amikor nem tudtam adni, csak egy másolatot a netes rendelésről, azt mondták, hogy rendben.


alamuszi
(senior tag)

Dell, Lenovo, HP, ASUS, meddig soroljam még.
Ez olyannyira így van, hogy az Új Dell gépekhez még garancialevél sem jár. A Számla, mint tudjuk nem garancialevél, úgyhogy kizárásos alapon marad a Service Tag... Viszont azért arra figyelj oda, hogy vitás esetben számla nélkül simán mondhatják, hogy még a jabítás közben történő bármilyen "balesetért" sem vállalnak semmilyen felelősséget.
Mondjuk az egyéb márkák nem követnek el ilyen repedős bakit..., valamint pl, a Dell az összes modelljére alapban 3 év garanciát ad. (a 100 ezres alapmodellre is) De a Mac árkategóriás gépekhez illene nem csak az ilyen kétségkívül gyári hibára járna 3 év garancia... :)

[ Szerkesztve ]


Sakab
(senior tag)

hát nekem volt már kb 4 acerem asusom megm ost a macim és ha jól emléxem mind1ikhez kellet a számla de akkor lehet neked van igazad és én emléxem rosszul.

De a kérdés még fent áll.. pattoghatnak e amiatt h szét lett szedve?

[ Szerkesztve ]


alamuszi
(senior tag)

Szerintem ez a számla dolog úgy hülyeség ahogy van. Ugye azt itt senki nem gondolja komolyan, hogy a kereskedő, mikor nem tisztázott helyzet áll fenn, vagy vitás helyzet áll fenn, akkor majd azt fogja mondani, hogy á nem kell ide számla mert az Apple -nél így szokás.
Magyarországon kereskedik, Tehát magyar jogszabályok vonatkoznak a kereskedésre. És ez az Apple garanciális szokásaihoz semmi köze, sajnos bármennyire is prémium, az apple nem áll a törvény felett.
A Magyar jogszabályokban a számla benne van. Ergo számla nélkül nem is gariztathat a kereskedő. (Ha ezt megteszi a saját szakállára na az az ő baja.)

Képzeljük el azt a helyzetet, hogy egy terméknél téved a gyártó (pl ez a repedős sztori) sem a gyártó nem ismeri el még, sem a kereskedő nem tud róla, majd a kereskedő a saját számlájára elkezdi cserélgetni a fedőelemeket :D Ugye ez nem reális helyzet, na magyar törvények szerint a jogviszony rendezéséhez vezető első bizonyíték a számla!
Persze mikor a gyártó elismerte, de biztosan voltak olyan esetek, amelyek elvezettek ehhez a felismeréshez :)

Kollégák Ébresztő, az Apple prémium márka de nem áll a magyar törvények felett, ha itt árulják.

(#37) Sakab

Na az Acert hagyjuk, de személyesen hozzám jött ki kétszer is a futár egy olyan asushoz, aminek leégett a VGA-ja, a másiknak zárlatos lett az alaplapja, csak a garlevelet kérték el, a számlát nem, de azt is csak azért, mert akkor még az ASUS-nak nem volt M.O-on szervize, a futár nem volt adatbázis, így valamilyen bizonyíték kellett, hogy garos a masina.

[ Szerkesztve ]


joey04
(titán)
Blog

akkor sok a hülye kereskedő, mert nem egy itthoni példa van, amikor sorozatszám alapján sikerült gariztatni külföldön vásárolt macbookot.


alamuszi
(senior tag)

Szóval az apple a magyar törvények felett áll? Értem na ezt nem tudtam, de akkor a honagyákon kívül van még egy szervezet, ami felette áll :D jó tudni :D
Vagy még egy lehetőség, a kereskedő, maga a fogyasztóvédelem, bíróság, és a törvényhozás egyszerre (valami sántít , ilyen nem lehet :) )

[ Szerkesztve ]


Sakab
(senior tag)

Hát azért ez nem igy müködik...beszmacen olvastam h bemész lefotozzák a hibát sorszámot meg ha van számlát. Megy a mail ki amcsiba csatolmánykényt a képe.Jön a válasz h igen ez cserés és szépen repcsivel ÖK küldik a gyári topcast vagy amit épp cserélni kell ezért kell sajnos rá várni és elvileg a gépet is ott kell addig hagyni. Szóval semmi képp nem saját szakállára megy ezaz egész.


joey04
(titán)
Blog

nem tudom, és nem is érdekel. ezek a tapasztalatok. sikerült több embernek is gariztatni.


alamuszi
(senior tag)

"Hát azért ez nem igy müködik...beszmacen olvastam h bemész lefotozzák a hibát sorszámot meg ha van számlát."

OK ez logikus, mivel nincs hivatalos képviselet (Illetve állítólag van, de valamiért nagyon bújkálnak :D). De ha csak a sorozatszám alapján gariztatnak, akkor vajon hogyan működhet egy olcsóbb apple termék esetén (pl: IPOD) amit dobozszámra árulnak jobbléti államokban. A sorozatszámot hol regisztrállják, mert, ha egy MediMarktban veszed meg a készüléket, ahol ott állt 2 hónapot, 2 hétig szállították, akkor a regisztrációtól számítva 42 hét garancia maradt rá, tehát ha nincs számla mi alapján gariztatod az egy évet?

Nem logikus amit állítotok, de lehet, hogy csak én nem tudtam felvenni, ezt a laza életérzést :D

"Megy a mail ki amcsiba csatolmánykényt a képe.Jön a válasz h igen ez cserés és szépen repcsivel ÖK küldik a gyári topcast vagy amit épp cserélni kell ezért kell sajnos rá várni és elvileg a gépet is ott kell addig hagyni. Szóval semmi képp nem saját szakállára megy ezaz egész. "

Na ez meg aztán végképp rugalmas módszer :D. Akkor itt a válasz miért nem terjedt el az üzleti életben ez a márka Magyarországon. Az Én T61-em 42 órát volt szervizbe.

(#42) joey20

Hát ez is egy hozzáállás.

[ Szerkesztve ]


Zanik
(addikt)
Blog

Hát pont azt akarom mondani, hogy ha a tartozék minősége nem méltó a prémium kategóriához, akkor kicsit túlzás magát a terméket is prémium kategóriásnak nevezni (még ha az is), hisz a vásárló kénytelenek a nem prémium kategóriás tartozékaival használni azt. Ti is megjegyzéseket szoktatok tenni, ha egy alapvetően jó (és drága) telefonhoz vacak headset-et adnak, nem? Lehet, hogy egy noname mp3 lejátszóhoz csak egy olyan szabvány mini-USB töltőt adnak ami ráadásul ronda is, de nem megy tönkre 3 hónap alatt és fillérekért pótolható szinte bárhonnan. Nem baj, ha egy prémium kategóriás termékhez egyedi csatlakozójú töltőt/adatkábelt adnak, drágán (dehogynem!), de akkor annak is legyen prémium kategóriás a minősége (és itt most nem arannyal futtatott, swarovski kristályokkal kirakott dolgokra gondolok)!

[ Szerkesztve ]


Bocha
(HÁZIGAZDA)
Blog

Csak három ügyvéd nézte át a cikket, mielőtt megjelent, biztos igazad van és minden hülyeség. Egyébként korábban nem volt szervizes cikkünk, szóval nem tudom, hogy mire gondolsz, de privátban megírhatnád.


leewi
(aktív tag)

heuréka,

a szóban forgó Andrássy úton lévő szervizzel kapcsolatban nekem is van történetem..

egy anno vásárolt nano esetében volt ugyanez a helyzet de csak a fülhallgató ment tönkre..
az iStyle kollégái hasonló módon szinte kihajtottak a boltból..
csak akkor még épp tudtam a bécsi úton lévő központ számát..:DDD
pár perc beszélgetésembe került és amikor újra befordultam a boltba már tárt karokkal fogadtak és láss csodát máris lehetett garanciában cserélni..

sajnálattal olvasom, hogy az eltelt 3-4 év alatt nagyjából ugyan ott tartunk és az akkori levelem nem sokat tett..hátha a mostani akció végre ráveszi valamire őket..:K

várom a fejleményeket..


wwenigma
(Jómunkásember)
Blog

A magyar törvények egy elvart minimumot fogalmaznak meg garancia/jotallas szinten, ennél többet nyujthat egy cég. Okoska.

#43: sőt, továbbmegyek. Van olyan gyártó, amely 5 év gart ad a cuccára a gyartas idejetol szamitva de ha te a vasarlast igazoló blokkal/garlevéllel/etc bizonyitani tudod a vasarlas idejet, akkor onnantól él az 5 év. Western Digital.... tehat allhat 5 évet is a boltban. Ez akkor jön jól, ha pl. 1 év garral adjak el.
De ha ez történik és az eladó bármilyen hivatalos viszonteladó vagy hasonló kapcsolatban van a céggel, akkor bizony ezt a kapcsolatot eleg szigorúan felülvizsgálják. Intéztem már 1éves letiltást hivatalos viszonteladónak... ;)

[ Szerkesztve ]


joey04
(titán)
Blog

tippem szerint erre gondolt. Ott is ő fogalmazott kritikát a "teszttel" kapcsolatban


LJ.
(tag)

Én még annó több mint egy éve vettem egy iTouch-ot 2nd generationt Amerikában, Ebayen minden papír nélkül. Aztán kb most szeptemberben elkezdett hülyéskedni, gondoltam még a garancia időn belül visszaviszem hátha tudnak vele mit csinálni. Se blokk, se gari levelem nem volt amúgy az iPodról.

Bevittem az iStyleba az Andrássyn, megnézte a csávóka, mondta hogy okés, ebből vzseg csere lesz, kitöltött egy lapot, mondta pár nap és hívnak. Három nap után csörgött a telcsim monták hogy mehetek érte... Gondoltam hmm, no megeszem a kalapom ha ezek 3 nap alatt tényleg csináltak vmit...
És itt jött a meglepetés. Kaptam egy zsír új, totál fóliás 0km-es készüléket. Szóval nálam ez a világgarancia totálisan bejött, A szervizes egyedül a serial számot ütötte be egy gépbe és ellenőrizte a garancia érvényességét. Nagyon profi!

Apple 5*****

[ Szerkesztve ]


alamuszi
(senior tag)

Én hiszek nektek, és nagyon örülök, hogy itt is megjelentek, az ilyen jellegű írások, remélem nem álltok meg itt (Már nem az Apple-re gondolok), hogy azok a boltok, szervizek, amik így viselkednek megjavuljanak, vagy minél kevesebben legyenek. Csak így tovább.

üzenetek