Érdekes, informatív írás, viszont ez a stílus nekem kicsit taszító.
[ Szerkesztve ]
Érdekes, informatív írás, viszont ez a stílus nekem kicsit taszító.
[ Szerkesztve ]
Köszi az írást, sok infót meg lehet tudni belőle. Azt nem tudom, hogy a korrektoron hogy ment át, de mindegy is
Egy kérdésem van: a végén a 6-os pontban írod a piros szélű rendszámot és annak kiváltását, meg a biztosítást hozzá. Ez a biztosítás érvényes mondjuk az EU országaiban, a Schengeni övezetben, vagy pontosan hol érvényes, és mit lehet tudni róla?
Arra célzok, hogy ha lábon jön haza az autó, akkor a magyar határt átlépve mi történik, ha mondjuk anyagi káros balesetet szenved más járművel?
Elő a kék-sárgát aztán minden megy a maga útján rendben, vagy több hónapos szívás várható az országok közötti ügyintézés lassúsága miatt?
[ Szerkesztve ]
Ezzel a rendszammal ugye mehetsz barmerre, nincsen orszaghoz kotve. Biztos nehezebben mukodik balesetnel a biztositas, de megadsz minden szemelyes adatod. Ugye a keksarga lap pedig barmelyik orszagban mukodik.
Kulfoldi biztositozasnal biztosan tobb honap, mire megkapod a penzed.
Érdekelne, hogy így végül mennyibe került az autó? 3300€ + 200eFt durván? Itthon mennyibe lenne egy hasonló példány?
A kocsi és a téma szívem csücske. Gratulálok, és használd nagyon sokáig egészséggel. Gyakorlatilag ez az álomautóm.
Sajnos nagyon rossz volt olvasni. Valami nagyon félrement, fizikai fájdalmat okozott a tartalomfogyasztás.
Az egesz kirandulasom (kocsi, kaja, naptej, stb) es mire magyar rendszamot kapott az auto biztositassal kb 1.450.000Ft lett.
Ilyen allapotban itthon mire a nevemre kerul kb 2milla.
De ugye nagy lutri volt az egesz sztori. Szerencsere vegul bejott
Koszonom szepen.
Lehet sok embernek kicsit nyers a stilusom. Probaltam valtozatosan, szofordulatmentesen osszerakni az iromanyom.
Sosem csinlatam ilyet, ha sok emberbol ellenszenvet valt ki, megigerem tobbet nem irok
Szerintem folytasd az írást, teljesen jó a stílus offtopikban...
Kezdhetnéd egy Honda S2000-el (ha csak NSX van, az is megteszi duzzogva.)
[ Szerkesztve ]
Macera... Macera... Ennyit nekem nem er(ne) egy hasznalt auto...
[ Szerkesztve ]
Evente szoktam az autoimat cserelgetni. Jovore lehet egy 200SX Kouki lesz a befuto
Bar egy S2000 sem lenne rossz
Oké, de ez nem egy AstraF, ez picit más műfaj, nem ugyanúgy kell szemlélni.
bbubby00:
Nem rossz, nem rossz... Mindenesetre, én Hondás vagyok
[ Szerkesztve ]
Ez kicsit olyan kincskereső feeling, már az érzés miatt megéri, főleg, ha jó az autó.
A korrektor a helyesírási és nyelvhelyeségi hibákat javítgatja, a stílust nem illik módosítani.
Fasza írás lett, munka helyett tökéletes időtöltés volt az elolvasása.
Bárcsak Magyarországon is minden olyan gyorsan és egyszerűen menne, mint bárhol máshol, a világon...
Igen, lehetne sokkal egyszerűbb a papírozás. Na meg kár hogy ritkaság számba mennek ezek az autók, típustól függetlenül, pedig ezek lennének a vérbeli hétvégi hobbi gépek amiket kulturáltan, de keményen lehetne használni. Így megmarad a nagy becsben tartás, és az alkalmankénti megrúgatás.
[ Szerkesztve ]
Szia!
Es ha az auto rendelkezik kinti rendszammal, erre akkor is szükseg van? Akkor is kell masikat csinaltatnom es nemet allampolgar kezest talalni?
Szia.
Igen. A rendszam odakint nem autohoz van, hanem emberhez es autohoz tartozik. Meg ugye ezek kifejezette export rendszamok.
Sot, ha van az auton rendszam, elsonek le kell h irassa rola az eladonak. Es igen, kelleni fog a kezes, vagy ugye plussz eurokert biztos talalsz valakit aki alair. Vagy trailer.
Élmény volt a cikk, és hasznos infókkal szolgált! Köszi!
Óóóóóóóóó 'szom mindenkinek van már ilyen kocsija csak nekem nincs....
Jogos, ebben igazad van.
Azt viszont nem egyszeru szerezni manapsag. Meg jogilag te nem is tudnad hasznalni.
Ezert nem raktam az opciok koze
Néha meg szoktam nyitni olyan cikkeket, amik valamennyire távol állnak tőlem. Valahogy sosem voltam autóbuzi, bár mostanában olvasgatok a témában. 2 autóm volt eddig egy régi Swift, amikor jött a gyerek, akkor meg cseréltem egy kombi Fókára, azt is egy fórumos kollégától vettem, biztos, ami tuti. Nem értek hozzá.
Szóval lényeg a lényeg, sokszor pár bekezdés után bezárom az ilyen tőlem távolabb álló cikkeket, de ez érdekes, nekem olvasmányos volt. Szóval írjál nyugodtan, ha lesz még hasonló!
Gondolom fiatal vagy, spóroltál 500K-t és ha cimborával mentél, akkor még buli is volt az egész. A barátnőt meg tartsd meg, 2 jó ötlete is volt. Remélem főzni is tud!
Sok balesetmentest az elkövetkező egy évben!
Koszonom szepen, orulok, hogy tetszett.
Eleg jo buli volt es igen. kb fel millat sporoltam.
Grat a járgányhoz, szép darab! Gondolom ez már nem a pályázásközbengumifalsimogatós példány lesz. Viszont az állam leesett az előző példány "eladásánál".
A cikk stílusa nekem kifejezetten tetszett, olvastatta magát!
Majd valamikor akár össze is futhatnánk a Viharsarokban, csak relatív kevésszer járunk arrafelé.
[ Szerkesztve ]
Jó volt olvasni, nekem tetszett így reggel. A másik, csabai lévén mi a fenéért nem láttam még egyik autót sem? 😁
"mint bárhol máshol, a világon..."
Azért egyszer majd próbáld ki, sehol sem megy egyszerűen - nálunk olyan közepes szintű. Neki szerencséje volt, mert van rokona ott.
Ezt a rendszám dolgot nem igazán értem,eddig három alkalombol egyszer sem volt probléma,gond nélkül megkaptam a rendszámot,se állandó se ideiglenes rendszámnál.
Ezt az aláirás dolgot nem értem, nem lehet hogy kevered a gépjárműadóval ? Tartományonként változó, de valóban kell egy német bankszámlaszám, ahonnan le tudják majd vonni a súlyadót , nekem egyik kint dolgozó magyar srác irta alá a papirt a bankszámlaszámával. Az hogy behajták a biztosítást, nem lenne értelme, hisz eleve van biztositásod, amit a rendszámkészítésnél kifizetsz .
Még csak átfutottam a cikket, és megnéztem a lépéseket, de 1 vmi beugrott!
Tudtommal van olyan szolgáltatás kint, hogy elküldöd az autó helyét, és kinti szerviz bevizsgálja neked, elküldi a certificatet 100€ körüli árért, így nem szívatod magad meg, és vállalják az ott leírtakat...
A linket ehhez most nem találok persze...
Akkor nem csak én nézem az MX5-ösöket...
Sajna a kombi fóka mellett nem tudnám megengedni magamnak a fenntartását.
Nagyon pöpec írás, örülök hogy végre rászántad magad!
Én is terveztem egy hasonló történetet a Szarvas beszerzésével, de mivel én "odaát" élek, így a Logout olvasóinak nem lenne annyira releváns. Illetve magától a sztoritól eltekintve a lépések is nagyon hasonlóak.
A kinti ügyintézéshez lenne pár kiegészítő infóm, később összegyűjtöm őket, aztán ha úgy látod jónak, beleteheted az utolsó oldal felsorolásába.
Koszonom, persze elfogadom a segitsegedet, hisz a lenyeg h a kozossegnek hasznos legyen
Hülye kérdésem van: Matricás rendszám nem jár? Irgalmatlanul csúnya az ott a rendszám.
Van matricas rendszam, viszont en pedig a gyari fenyezest nem akartam bantani, igy a kis B tipust valasztottam.
1. Szerintem TE kalandozni mentél az autó vásárlás csak ürügy volt.
2. Tetszett a stílusod.
3. Gratula és respect a menjünkkinémetbevenniottótdenincshelyismeretemésnémetülsembeszélek hozzáállásodhoz!
4. Használd sokáig egészséggel!
Jó cikk, pár hónapja ül az ördög, hogy lecseréljem a szeretett kabriom, de eddig még sikerült elzavarni. Ha valamiért nem menne, akkor hasonló kört fogok lefutni, engem vonz ez, kalandnak fogom fel a leírtakat.
Jó kis kalandos cikk volt.
AxBattler: Kombi fóka ST-line?
Nem a teljesítményen van a hangsúly, hanem a fílingen - cabrio, dizsi, napfény.
250LE nekem amúgy sem kellene.
Amúgy meg az ST árából kijön egy átlag fóka + egy MX5.
[ Szerkesztve ]
Remek írás, hasznos és élvezetes. Sokkal életszagúbb ilyen formában megfogalmazva.
Gratulálok az új autóhoz és köszönjük szépen.
Koszonom mindenkinek a jo szavakat
Remelem egyszer megadatik nektek is egy ilyen kaland, mikozben tudtok venni egy klassz autot is
A napfényhez azért nem szeretném leszerelni az ajtókat, elég a tetőt hátrahajtani.
Ahogy többen írták, meló közben pont tökéletes volt olvasni és könnyed a fogalmazás stílus...Nekem átjött!