én egyszer vezettem, de az infarktus kerülgetett... mostanában nincs ilyen igényem.
meg egyszer vezettem bmp-1-et is, az jó volt. meg a helybetopi is utána hónapokig
másik hszre: mint egy klasszikus ph-s amd(claas) vs. intel (jd) topik
én egyszer vezettem, de az infarktus kerülgetett... mostanában nincs ilyen igényem.
meg egyszer vezettem bmp-1-et is, az jó volt. meg a helybetopi is utána hónapokig
másik hszre: mint egy klasszikus ph-s amd(claas) vs. intel (jd) topik
A Vasúttörténeti parkban lehet vezető állásban utazni, kb. 600-800m oda és vissza jó volt. Biztos lesz jövőre is hasonló program. [Gőzmozdony matiné és jubileumi járműbemutató]
Hello
Ha lehet probaljatok ki egyszer a 4930-as permetezo gepet!!! Na az nem kismiska. Nadudvarrol kellet atvinnem talan Puspokladanyba(nem 100% regen volt). olyan szeles mint az ut, es megy 50-nel, kb 2m magasan ulsz, hidraulikus a kormanyzas. Vagyis egy remalom, elsore, foleg ha van szembeforgalom.
A 6 ladas betakarito berendezes pedig eleg jo talalmany, csak a franya uzemanyag szivattyu ne jatszana allandoan butat. A CAN busz atka
A repa betakarito szerkezet meg maga csoda meg ezekhez kepest is igaz azt nem Lattam JD-tol.
Kellemes Zoldulest barmely iranyba (Class JD mindegyik zold )
Én olyan filmeket láttam, ahol a feleség végre megkapta a nagyon vágyott BBC-t. Jó, hogy nálatok John Deere jött a képbe, nem Shane Diesel...
egyszer anno a bátyámnak is el kellett hoznia egy kombájn, és nagyon aggódott a méretek miatt.
megkérdeztem tőle, hogy látott már olyat, hogy egy trabant leszorított egy kombájnt az útról? akkor mit aggódik...
Voltam felvezeto auto, a gepkeres(Kupi Ur) vitte a betakaritogepet Kaposvarrol, talan Nagybajomba(az sem 100% de lenyegtelen). A kis berlingoval jo 30-as tempoval behuzodok a felezovonalra reflektor fel napkozbe persze. A sok marha szemberekezo meg tol le mert ugye az utkanyarulat nem belathato, a gep meg atlog asztal nelkul is. Persze meglepodtek az ivre huzodott huszarok amikor a kanyariven a nagy zold jott szembe
A legjobb a Ladas minden aron meg kellet hogy elozzon egy szinte belathatatlan szakaszon, a gepet megelozi, de ugye elote EN vagyok, szembe meg jonnek. A vonohorog kb centikre volt a kombajn kereketol amikor behuzodott ele, En meg nyomtam a gazt hogy legyen helye. Ennyi esze van az ember borjanak
Lehet ragozni, ha korbekerdezed a kornyek gepkezeloit(tudom Ti is ezzel foglalkoztok), fogsz erdekes torteneteket hallani az biztos. En mar nem nagyon emlekszem rajuk