Toyota Corolla, Kia Ceed, Hyundai i30? Nem nézegettél ilyen ársávban? 2.5 misibe már egy Honda Civic vagy talán Accord is belefér. Megbízható japán technika.
[Re:] [bacsis:] Vegyünk új autót: Első szárnycsapások: teljes letargia - BLOGOUT fórum
hozzászólások
NA nézzük.. Honda Accord, a keret 2,5 milla
Mit dob: 2,6 millióért van benzines, 2005-ös!!!!!!
Szóval vegyek egy 13-14 éves!!!!! autót, ami már megette a kenyere javát 2,5 milláért? annyi pénzért ami sok embernek több mint egy éves keresete, és egy fél élet megtakarítása? Legalább lenne 2010-es...
szerk: Dízelt 2 okból nem veszek, 1: Beesik egy 200-300-as szervíz, azt csa knéznék.. Most volt fél suzuki belső felújítása, és ez is 50be fájt, vezérlés, gyertya ablak törlő motor csere, olaj adalék hozzáadás munkadíj... Így 50... és már húztam rá a szám... NAgyjából tisztába vagyok vele mibe fáj 1-2-3 évenként egy dízel... 2: NEm érrtek hozzá.... azaz nem nagyon vagyok vele tisztába hogy télen az 500-600méteres távok kinyírják, ha folyton üres tankal járok, kinyírja, és még sorolhatnám.. na jó ezzel a részében tisztéban vagyok, de tuti van egy halom dolog, amivel nem, és még gyakrabban nézne be egy költséges szervíz...
...Szóval úgy érzem, nincs a kis Suzukinknak alternatívája
[ Szerkesztve ]
Az már Corsa D, látnád a C-ket. Várom a napot h eltakarodjon. Ha lenne 2 misim lenne egy újabb SX4-em, vagy egy jó motorom, de a Corsa utálása minden felett áll. Sok sikert+
Focus 1,5? Kényelmes,jó a futóműve,olcsóbb,biztonságosabb,felszereltebb is van,erősebb is de nem újabb. Mk2 az már műanyag. Én emiatt is vettem a mk1,5-öt.
[ Szerkesztve ]
A Titkos favorit SX4... Mégutóbb tényleg az lesz...
Hátul kurblis? kemény fekete vászon üléses? öregebb mint 7-8 éves?
HA nem, akkor linkelj már valamit
Az Accord nagyjából a teljes ellentéte a Swiftednek (Mondeo, SuperB, etc. autókkal van egy kategóriában, és ebből is talán az egyik legdrágább), maradjunk a földön.
Legyen Civic. Ennyiből kapsz 2009-2011 köztiket, a kifejezetten jó 1.8-as motorral (fogyasztásilag is). 1.4-esből ez már a kínálat teteje gyakorlatilag. Szerintem az "ufónak" remek formája is van, jól pakolható, praktikus, etc. Anyagfelhasználással sincs gond, úgy tudom.
[ Szerkesztve ]
2003-as. Nem linkelek. Kényelmes,könyöklős,ülésfűtéses,napfénytetős,4e ablakos és automata klímás
Nem értem mi a bajod a Dacia-val. Menj el próbakörre eggyel... aztán mondj véleményt. Kb. 40e bele a hátsó elektromos ablakemelő gyárilag, +40e a két első ülésfűtés, de meg lehet ezeket oldani utólag is. 2,5 milláért gyakorlatilag kapsz egy új Logant, amit senki nem fingott még tele, ami sokkal jobb, mint egy régi Suzuki. (abs, esp, 4 lufi, visszagurulás gátló, klíma, elektromos ablak+tükör, de akár tempomat is... ) Oké, kicsi turbós motor, vagy 1.2-es szívó van csak, de most őszintén, ha újat veszel, és 100e km (nálam az 12év múlva lesz meg) felett beesik egy turbó generál nem tök mindegy? kb 100e-ből megvan... és van egy dinamikus, alacsony fogyasztású, olcsón fenntartható autód.
[ Szerkesztve ]
Követem a típust már. GL, GLX AC nem AC hibák stb. Van a családban és hibátlan.
Megane3, Auris, Golf5, Octavia2?
Ezek azért mind jobbak a Swiftnél (vezettem Swift Manager-t).
Lancer az szintén nem a jó minőségű belteréről híres, de legalább tartós (mondjuk a Swiftnél szerintem az is jobb azért)
Az UFO Civic a feleségemnél AZ!!! Autó! A MINDEN!!! nekem is tetszik, tényleg nagyon fasza lenne... de 2 év múlva 10 évesek lesznek... Az utódon gondolkodtunk aminap....
grabber! 2003-as? Jó ugorjunk
Victoryus! Gyere üllj be a 15 éves Swiftembe... abba ami mikor zsír új volt 15 éve, már akkor is elavult volt! Majd ülj vissza egy bármilyen új Dacia-ba... Ha azt mondod hogy kényelemsebb a Dacia, akkor már megyek is és veszek egy zsír újat... De sajnos nem fogod... Ültem 8-10 éves Logan-ba, és Sandero-ba, de tudom milyen egy aktuális Duster is...Egy fapad Swift is tudom, hogy milyen... már-már trabant swift... De egy GLX elszereltségű swift főleg ha kagyló üléses, teljesen más dimenzió... Egy akármiylen Dacia sajnos fényévekkel van lemaradva... 15 évvel később is
bear_! Bizony a Laner-t is nézegettem, nagyon szép autó és igaziból minden téren megfelelne.. Egy picit túl nyúlik a kora ami az elvárásoknak megfelelő, de úgy tűnik lazítani kell az igényeken... Így akár még bele is férne.. Nálam mindenféleképp, a feleségemnek nem tetszik sajna De ha látja, hogy nincs nagyon alternatíva...
[ Szerkesztve ]
sepsi0
(őstag)
Szia!
Nekem 11 éves az SX4-em, GLX AC.
Kb 10 éve ölöm rövidtávokkal. Reggel suli, ovi 3x megáll, elindít, mindezt 11km-en.
Szakszervízt 1x látott. Eddig voltak olajcserék és szűrők házilag (Castrol Edge 0W40) cserélve. Tavaly előtt első féktárcsa + fékbetét. Tavaly első rugók. Eddig ennyi.
Most 8 éves benne az akksi (2.), Exide Excel már gyengélkedik.
2 hete bal hátsó index izzó, 3x fényszóró izzócsere....
Meséljek még?
Annyi hogy szalonból hoztuk ki 3050000ft volt 2007 decemberben.
Gondolkodtam a cserén, 3 gyerkőc miatt, de mit vegyek? Max Scross. Ja és láncos hajtás.
Most lesz a fékolaj és hűtővíz lecserélve. Tudom.... de mindegyik szerelő elhajtott, hogy nem kell azt cserélni...
80e km van benne.
Elvileg ezek az SX4-ek 1-1,2 milláért mennek, gondolom az újjabb motoros 1,5m lehet.
Ja bocs fékolaj volt cserélve tárcsacserekor, de most is le lesz, már le van beszélve.
Olaj 11eft,levegő+olajszűrő a drágábból 1500ft (2db együtt), pollenszűrő 1500ft vagy 2800ft a szénszűrős (legdrágább én ezt rakom bele).
[ Szerkesztve ]
Azt is nézd,no turbo,no kettőstömegű,no részecskeszűrő,no magasnyomáú befecskendezés,no láncos hajtás. Ezeket is jobb elkerülni.
Nekünk a 80.000km szűk 3 év. A Corsa nem bírja ezt az ütemet.
A tiéd ez alapján ha nem koccos simán 1.5 misa.
[ Szerkesztve ]
Láncos vezérlést kerülni? NEm az van hogy pont az a fasza mert örök élet+1 nap?
Amúgy totál igazd van, de tudod, nálunk egy autó negyed életre szól... LAssan 15 éve lesz a családban a Swift.. a köv. autó is így lenne tervezve... Szóval mire lecserélnénk, mehetne rá az OT-s rendszám... Szóval 5-6-7 évesnél tényleg nem szeretnék régebbit
sepsi0! Csak ne lenne annyira rusnya.. és akkor még finom voltam egyszerűen behányok tőle
Jó-jó nekem mondjuk a Toyota Prius is gyönyörű
...Szóval simán benne van hogy SX4 lesz, 2014-2015 körüli, és csakis SEDAN, abból nem engedek... legyen már autóformája, meg 1,6os motor... ÉS sajna innentől kezdve eléggé le szűkül a kínálat... De ha mikor aktuális, és pont beesne egy ilyesmi
[ Szerkesztve ]
A tervezők is azt hitték. Aztán kiderült,hogy képes megnyúlni és hazavágni a motort. Szarabb mint a szíjas. Visszatértek a szíjra
Octavia vagy valami kocsi 1-1,5 millióért és tartalékban hagyni a többi.
[ Szerkesztve ]
10 éves, de ennek megfelelően elég vállalható árban is lesz. Plusz, elég tartós autóknak ismertem meg a Civiceket. (nekünk van egy idén 20 éves egyed, így tapasztalatból beszélek ) Úgyhogy, két év múlva is nyugodt szívvel tudom ajánlani.
ceed,i30?
TC, fórumózok,tesztelők dicsérik...
Honda,Mazda:úgytudom dízelest ezekből nem anynira ajánlják..
[ Szerkesztve ]
Magyarországon van egy Citron C4 Grand Picasso-m, amennyire féltem tőle az elején, annyira bejött a végén
Iszonyat jó a magasított ablak, rengeteg hely van benne, kényelmes, stb.
Benzinesből, 2M-ért már elég jókat lehet kapni: [link]
Belefér egy nagycsomó ember meg régi gép hátulra
Nem írtad le, hogy miért szeretnél új autót, ezért szerintem így kicsit nehéz bárkinek is bármit ajánlania. Ha rám hallgatsz és csak egy utazó edény kell, ami elvisz A-ból B-be és ami most van swift teszi a dolgát, akkor megtartod. Ez a mostani poszt kísértetiesen emlékeztet a legutóbbi Tv vásárlás előttire, ahol leginkább lebeszélni kellett a vásárlásról, mint mellette érvelni.
sepsi0
(őstag)
Asszony itthon van a három fiammal, én a munkahely mellett lakom 200m....
Mindent, ami nem étel netről veszek, évi 1-2 nagyobb táv rokonlátogatás és 1 belfőldi nyaralás.
Már gondolkoztam az elektromosba, de nincs Suzukiban.
(#17) bacsis
Na nekem meg pont a szedán segge nem tetszik.
Viszont az full made in Japán.
Nekünk 1,5 99le,pont elég 3500felett nagyon húz.
Egy baj van vele 5,5-6 liter felment 7-8 literre. Gondolom kellene már egy gyertya csere is, lehet idén.
Ne kinézetre vegyél, de látom azért te sem eszerint választassz, fentartás és megbízhatóság. Letojom mit mondanak mások....
[ Szerkesztve ]
Egy picit túl nyúlik a kora ami az elvárásoknak megfelelő
állapotot vegyél, ne évjáratot meg kilométeróra-állást.
mi van akkor, ha 15 éves? 16 évesen és 1 naposan atomjaira bomlik?
[ Szerkesztve ]
Meg szeretné tartani még 10 évig és akkor 25 éves kocsi lesz. Amúgy nem vagyok biztos hogy az újabbak tartósabbak lennének
ez még mindig nem érv.
mi ez az évjárat-fetisizmus?
az első autóm 21 éves volt, amikor kiflivé hajtottam egy fán, de ha nem, valszeg ma is meglenne, mert nem volt semmi baja, kényelmes volt, olcsón fenntartható és megbízható.
ha nincs elrohadva, tudja amire igényed van, jól működik, és előreláthatólag lesz pénzed a fenntartására, akkor ki a francot érdekel, hogy melyik évben gyártották?
(#28) grabber akkor te érted
[ Szerkesztve ]
Alapból nem akart dízelest. Egyébként tudomásom szerint (ezzel "sajnos" tapasztalatom nincs) a Honda dízeleivel nincs gond, és ennyi. Nem kiemelkedően jók, de nem is rosszak.
Ceed/i30-ből túlnyomó részben dízeles a kínálat. Amivel egyébként nincs gond. (ha nincs. mi tövig szoptuk vele, van egy Ceed '07-ből )
[ Szerkesztve ]
Ne nekem mond,nekem is régi kocsim van és a sajátom típusát ajánlottam
Mi meg sokat megyünk, spontán. Hopp 400km vagy ilyen. Elektromosba mi is, tesla model3, kona stb. alatta nincs értelem nálunk. A szülőkhöz sem jutunk el low cost-os villannyal.
Volt olyan nap, hogy 2* tankoltam.
Na várj, ha a keret 2.5 (lesz vagy nem? ), akkor szerintem ~1.7, de max 2 felett ne is nagyon nézelődj (majd)... Saját tapasztalat, úgy, hogy én állapotában egy elég jó autót kaptam a pénzemért (12 éves(!) Ford C-Max 1.6 TDCI, egyébként a C-Maxot nagyon tudom ajánlatni, nem az a nagy dög, de a család elfér belül). Már ráment azóta (9 hónap) az autó árának +80%-a, úgy, hogy komolyabb dolog az csak egy futóműszerviz volt, az olyan 200 körül, a többi az "apró".
Átírás, biztosítás, ha engedi a biztosító és van rá igény akkor Casco, első szerviz (vezérlés, folyadékcserék, átnézetés), párszázezret csak ez már azonnal elvisz, és akkor még nem volt rejtett hiba, nem volt gumicsere, stb. Meg aztán tankolni sem árt, sokan nem számítják bele az autó költségeibe, mintha legalábbis nem vinne el nagyon lazán évi negyedmilliót egy jobb(!) fogyasztású kocsi.
[ Szerkesztve ]
sepsi0
(őstag)
Huh...
Nekem havi féltank benzin, ha elmegy egy teljes, akkor már nagyon belehúztunk. Az a baj, hogy kint lakunk és kocsin kívűl nincs semmi más, se busz, se bringa (tíltott a 1-es főúton itt).
Autópályán dolgozom, havi minimum 3000km-et vezetek, már kezdem unni, így nem is csavargok sokat.
Nissan Leaf-eket nézegettem.
Szerencsére nem koccos, sőt a kasztni, ha nyáron nekiállunk az asszonyal, mosás + wax = tükör.
Igaz mosót csak télen lát havonta egyszer, azt is a só miatt, kap egy komplettet 2000-ért.
[ Szerkesztve ]
Ez most komoly vásárlási szándék... Hogy miért? Nem kísértenénk a sorsunk, és elég volt a papír kasztniból... Szóval ezen a téren kb az összes autó előrelépés lenne... A gond az, hogy a többi dologból, ha nem is várok előrelépést, de szinten tartást igen, akkor bukik a dolog... Vagy harmat gyenge a motor, vagy sokkal fapadosabb, vagy csillió km-et futott, vagy szimplán kb a swifünkel egy idős... De már volt értelme a bejegyzésnek... Egy jó kis sx4 vagy honda civic lehet a befutó
Lenry! Totál igazad van pont ezmiatt játszhat egy ufo civic
doeeg! Ismét köszönöm, ezzel tisztában vagyok... Ha az autó 2,5 akkor lesz a végére 3, mert sok minden van még, átiratás, olaj cser, vezérlés, meg félretenni a váratlanra... Ez bele lesz számolva
...Lehet akkor lehet öregebb pár évvel, s akkor legyen Civic?
[ Szerkesztve ]
valóban, megnétem, a mazda 6 nál nem ajánlott a dizel
[link]
ceed-el milyen gondjaitok voltak?
bacsis: Ceed és i30?
[ Szerkesztve ]
Jó autók amit javasolsz, nem határolódok el egyértelműen tőlük, csak egy kis idegenkedés van...szóval van 1,5 évem, hogy kicsit nézegessem azokat is, hogy meggyőzzenek, miért ne egy 5-6 éves fullos sx4 vagy egy 7-8-9 éces civic-et vegyek
Én ha csak melóba járok kizárólag akkor közel 1 tank elmegy. Semmi kitérő. Szóval minden más.
"SuperB"
Superb. Mert az egy létező angol szó.
Én sajnos pontosan nem tudom, a Ceed édesapámé. Aki egyébként egy Mazda/Kia szalonban melózott (kb akkor hagyta ott amikor vette a Ceedet amúgy.) Több olyan dolog is kijött neki, amit 7 év alatt nem látott. Pedig gyakorlatilag minden szervizbe jövő autó átment a keze alatt.
dabadabazt hiszem, réges-rég az NFS Undergroundban volt így, nagybetűvel
hopsz, ott se , akkor viszont nem tudom honnan jött, "tudat alatt" mindig így használtam
[ Szerkesztve ]
hát mondjuk egy 15 éves autónak már sok olyan aprósága van, amivel egy 5 éves autónál még nincs.
Nem olyan dolgok, amik életbe vágóak, csak a kis sz.rságok. Ha valakinek nincs kedve. ideje, helye, érzéke hozzá, hogy otthon foglalkozzon vele, akkor vagy kiesik a kocsija, amíg valaki megoldja, és még fizet is érte, vagy pedig megpróbál együtt élni a hibákkal.
Hogy mikre gondolok: 2006-os Ford Fiestám van, 2 üléses, kisteherautós. a benne levő 302k km-ből 190k-t én tekertem bele 2009 óta, és látom, érzem, hallom, hogy öregedik, mert a kilométerek, az évek, és a magyar utak nem kímélik.
A teljesség igénye nélkül:
- egyre több nyiszogó, kattogó műanyag elem a kilazult, kirázódott, megöregedett műanyagok miatt. Szét kéne szedni, megigazítani őket.
- megkopott kormány, és pedálok. Ronda, és csúszik is, ki kellene cserélni.
- szellőzés vezérlés kapcsolói mögött a világítás tavalyelőtt kicsit kirázódott a helyéről, ezért hol világít, hol nem.
- a klíma gombja már csálén áll, de még működik. Nem bírta a sok nyomkodást. Ki kellene cserélni, mert ronda.
- a zárbetétek kezdenek kikopni.
- egyre több kisebb-nagyobb karc gyűlik a belső műanyagokon
- Gumikéderek kezdenek meggyűrődni a csomagtartónál, lassan cserés lesz.
- motortérben is lassan, apránként cserések a mindenféle csövek, gumik, csatlakozók mert öregednek el.
- a klíma azért állt meg, mert már nem bírta a szigetelt stekker körül a gumi, bement a víz, és elkorrodálódott az elektromos csatlakozása.
Egyik se nagy dolog, csak mégis meg kellene oldani, és évről évre több ilyen apróság jön elő. Na most erre nincs időm, és nincs helyem, hogy szétdöntsem mondjuk a belsejét, hogy a dolgok nagyját megoldjam, otthagyni valakinél meg megint iszonyat macera, mert dolgozni járok minden nap a kocsival, és amikor valami miatt ott kell hagyjam 1-2 napra szervizben, az is mindig hatalmas kínlódás, hogy honnan szerzek kölcsön autót.
Műszakilag mindent megkap amit kér, sőt nyáron telibe políroztattam az egészet, és kijavították a kisebb fényezési hibákat is. Tehát üzembiztos a kocsi, műszakilag nincs baja. De azért a kora és a km-ek miatt azért már bármikor beüthet valami váratlan, és csak a szerencsén múlik majd, hogy világvége háromban történik-e meg, esetleg az autópálya belső sávjában, vagy 10 km-re otthontól, mint tavalyelőtt, amikor szétcsúszott egy elöregedett, és emiatt eltörött stekker a motortérben, és megállt a motor, nem volt gyújtás, önindító, semmi.
Épp ezért én is úgy vagyok, mint bacis, kellene egy fiatalabb kocsi, amivel nincs annyi gond, de egyszerűen 2-2,5 milliónál kezdődik az, amibe bele lehetne szállni, és még mindig csak ott tartok, hogy nem minden téren előrelépés.
[ Szerkesztve ]
Futómű, kormánymű, váltó, vezérlés. Hello Opel 145000km.
Gumik hullanak szét, kárpit kuka. Meg még mit nem, felgyújtom. Soha többet nem veszünk Opelt.
Toyota Prius második generáció. Ha szerencséd van, akkor kifoghatsz egy 2007-est, ami már faceliftes. A Prius alapmodelje is már rengeteg hasznos funkcióval ellátták már. Max 1.9 millióba kerülne, így maradna még tartalék is. Nagy autó, keveset fogyaszt, nincs benne egy rakat jellemzően tönkre menő dolog (EGR szelep, turbó, önindító, kettőstömegű lendkerék, hagyományos automataváltó, stb). Csak ajánlani tudom. Az akkumulátor miatt nem kell tartani. Ha tönkre is megy, akkor is "csak" 250k és mehetsz tovább. De ezt bőven megspórod a benzinen és a nem létező alaktrészek cseréjén.
lambda5
(tag)
Sajnos csak megerösíteni tudom, amire már te is rájöttél: Még egyszer az életben nem lesz ilyen alacsony fenntartási költséggel bíró autód!
Az SX4/cross a jó irány...
Mondom ezt úgy, hogy nálam a Renaultok után egy Mondeo van, (szigorúan csak benzinesek)
szerintem ezekkel a paraméterekkel tök jó helyzetben vagy, nemrég jött ki az új swift meg a vitara, két év múlva lesz belőle ilyesmi árszinten normális állapotú használt autó.
mondjuk a corsa az messze nem dacia kategória, csak mondom.
1.2M-ért olyan 1.4 benzines Audi A2-t veszel, hogy megszólal. Jó nem egy versenyautó azzal a motorral cserébe jól fogyaszt és kb. kinyírhatatlan az 25éve reszelgetett 75lovas motor. Megbízható kifejezetten jó minőségű és jól összerakott autó teljesen alumínium karosszériával ami nagyon könnyű nagyon erős és emellett sosem indul majd rohadásnak. Használt autónál ez sem egy utolsó szempont. A passzív biztonsága is jónak mondható és az aktív biztonsági felhozatalt tekintve sincs sok szégyellnivalója. Abs, asr, ebd (ebv), esp, överőhatároló, övfeszítő, frontlégzsákok, oldalégzsákok, fejlégzsákok (a hátsó utasokat is védik). Német autóklub meghibásodási statisztikáját éveken át vezette mint a kategória legmegbízhatóbb autója az összes japán gyártót is megelőzve. Belül akkora mint a swifted csomagtartóra is nagyjából megegyezik szóval nem nagy autó. Ha nem kell nagyobb autó és nem akarsz sok pénzt pénzt feleslegesen elverni egy használt kocsira szerintem ez az egyik legjobb választás. Audinál egyébként anno nem kicsit túllőttek a célon minőségre való törekvés terén. Futkorásztak is fel-alá egy jóízűt tátott szájjal a f*szerdőben mert buktak jó 4000eurót minden egyes eladott A2-n olyan drága kocsi lett végül. Most viszont használtan egymillió környékén egy nagyon-nagyon jó vétel. Zajszigetelése is olyan, hogy nem hiszed el. Példa nélküli ebben a méretkategóriában. Vidéki közepesen szar foltozott keresztbordás úton haladva még semmi sem jut be az utastérbe és 15évesen sem nyiszog sem a műszerfal sem a kárpit benne nagyon össze van rakva. A kábelezésén a kárpitok rögzítésén mindenen látszik, hogy nagyot akartak dobni és kb az örökkévalóságnak tervezték. Az egy dolog, hogy öreg autó de semmi baj nincs velük ma sem. Tesóméknak kettő is van.
Én amúgy simán egy szebb állapotú Prius 2-t vennék a helyedben. Hamar megszoknád, hogy nem megy más baj meg nincs vele.
gondoltam szűrök egyet. A hátsó elektromos ablak nem tudom miért fontos, de ha kell, hát kell. A plüss ülést viszont engedjük el. Majd veszel ilyen huzatot ha akarsz, de nem ettől lesz kényelmes vagy kényelmetlen egy ülés.
Egy fóka: [link]
Citroen. Anno ezt a típust dícsérték: [link]
Octavia. Királyi minden szempontból, csak legyen pénzed ha javítani kell: [link]
Egy Suzi. Tapasztalatom szerint az emberek szeretnek márkahűek lenni és jobban szeretik a kocsijukat, ha az olyasmi mint az előző: [link]
Ezekből én a Suzit venném. az a legolcsóbban fenntartható.
Ha mégi letudnál mondani a hátsó eablakról (de tényleg minek?), akkor
egy jó opel: [link]
fóka kagylóüléssel: [link]
vagy dobj sutba minden elvet és vegyél egy ilyet, a maradék pénzből vegyél egy 2 vodoo 6000-et és kendbe őket lekvárral [link]
"Német autóklub meghibásodási statisztikáját éveken át vezette mint a kategória legmegbízhatóbb autója az összes japán gyártót is megelőzve."
A német autóklub meghibásodási statisztikáit kb. MINDIG német autók vezetik mint a kategóriák legmegbízhatóbb autói, az összes japán gyártót is megelőzve. Akár így volt gyakorlatban, akár nem
Ahogy a régebbi statisztikáoikat elnéztem Jazz, Prius, nagyobb kategóriában Civic, Avensis stb... mind ott van az élbolyban. Na meg az sem mindegy mit vesznek hibának. Ha pl egy Megane tulaj egy kisült izzó miatt az autópálya pihenőben kihívja az autóklubot mert felnőtt férfi kézzel nem lehet hozzáférni, hogy kicseréld és szerelni kell hozzá azt én nem venném konkrét hibának. Ők meg lehet annak számolják. Mondjuk most ránéztem az utóbbi évek listájára és jót röhögtem. Tényleg elég "hiszi a piszi"-re sikerült.
A daciák helyezése viszont nagyon meglepett. Mondjuk azok sosem a legfrissebb fejlesztéseket kapják hanem a már kipróbált "levetett" renault technikát de akkor is.
[ Szerkesztve ]