üzenetek

hozzászólások


Kanczy
(veterán)
Blog

Szerintem gyönyörű az autó eleje, ízlések és pofonok ;]


vicze
(félisten)

Ez leginkább egy nagy pofon annak aki tervezte, meg annak aki jóváhagyta. ;]


DigitXT
(félisten)

a többi közlekedő pedig olyan iramban pucolt el a belső sávból, mintha minimum valami Mad Maxből kölcsönvett rémmel ijesztgettem volna őket.
Gondolom épp ez a cél, tehát kiváló a formaterv.:))


z123456z
(senior tag)

Szerintem is piszkosul jól néz ki az eleje.

[ Szerkesztve ]


BoneDragon
(veterán)

Ez kívül belül ronda lett. :D


freeknight
(őstag)
Blog

Hát ez tényleg okádékra sikerült sajnos. Bár a BMW-től már nem is várok mást.
Ha lenne ennyi pénzem, és azt mindenképpen valami elektromos luxusautóra akarnám elkölteni (nem akarnám), akkor inkább az EQS. Vagy egy Model Y és akkor már trendi is vagyok, nem azt hiszik a tükörből, hogy itt jön egy börtönviselt katás kisvállalkozó mátkája.


hemaka
(nagyúr)

inkább egy dízel x5


giroud199
(aktív tag)

Ízlések és pofonok.. anno az e60as BMW t is mindenki rondanak tartotta ,mégis a mai napig időtálló ,sőt beérett a forma… mellette egy ufó civic pl irtó rondan öregedett meg… :U
ami a lényeg ennél az autónál abba a legjobbak kozott van , úgy suhan ahogy egyik másik villanyos sem ,és mellette az egyik legjobb hatotavval rendelkezik :R


Hallosz
(senior tag)

Nos a külső megjelenése pont olyan mint Mike Tysoné fekete nadrágban és fekete cipőben.
Gondolom pont ezt akarták.

A teljesítménye jó, a vezetéstámogatás még jobb. Abban nem vagyok biztos, hogy ez lesz a környezettudatos népautó. ;-)


<Adamsky>
(nagyúr)

Háát... én az E60-at ma se látom szépnek. Cicalámpás BMW-nek hívom.
Ez az iX is akkor, és úgy kezd majd széppé válni, ha kb. már nem lesz más.
A fedélzeti kamerarendszer "képminősége" csak nekem szúrja a szemem? Tudom apróság, de az ilyen apróságok miatt - főleg ennyi pénzért - mondom azt, hogy ez így egy kalap ...
Kenjék a hajukra a BMW-nél! :(((


kBika
(csendes tag)

Szerintem nagyon jó kiállása van élőben, kár hosszasan részletezni miért nem tetszik. A legfrissebb m3, m4 hatalmas veséje is élőben nagyon merész, azok is jól mutatnak és egyediek. Valahonnan tudnia kell a laikusnak is, hogy igen ez az ÚJ BMW, nem pedig az 5 éves 320i m optikával :)


vicze
(félisten)

Bocs de ez most is mocsok ronda. :D
[link]
Új Civic nekem lényegesen rondább az értelmetlen izékkel, mint a régi.

[ Szerkesztve ]


kBika
(csendes tag)

tegyél már mellé egy hondát, vagy mondjuk mercedest 2004-ből.
[link]
[link]


vicze
(félisten)

Nem jobb. :D De az ufó alatt gondolom a 8gen 2008-asra gondolt.


#72042496
(félisten)

Szerintem inkább egy undormány a mai napig, ahogy az a kocsi kinéz. Az ufó Civic is, de attól a BMW még nem lesz szebb. :)

***

Az iX képről egészen tetszik, majd kíváncsi leszek rá élőben. Úgy sokszor máshogy hat a forma.

[ Szerkesztve ]


tothmaxy182
(őstag)

Hogy nézhet ki valami ennyire ízléstelenül?


babosmiki
(addikt)

Ronda de finom... :D Jó lett a teszt, köszönjük! :)


vdavid4
(tag)

nem igazán értem az ár fikázást. A forint szuper szereplése is azért ott van ebben :) egy sima bmw5 is 20 milliótól indul és itt az alapfelszereltség is magasabb plusz ez elektromos stb..az új ötösben is hasonló dolgok lesznek de csak jövöre...


Shadowbull
(addikt)

"az orbitális méretű BMW-s márkajegy itt tényleg kizárólag a márkaidentitás megjelenése miatt van az autó elején, nulla funkcionális értelme van ugyanis. Ami abból is látszik, hogy ez valójában egy matrica"

Valójában nem matrica, hanem egy öngyógyító bevonat, kisebb karcok idővel begyògyulnak.
És van funkcionális értelme, mert az alatt vannak a radarok és néhány szenzor, emiatt fűtött is.
[link]

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

Azért, a Citigoe 265 km-es (WLTP) hatótávja, nem éppen "majdnem" 395-422 km... a két autó akku kapacitása között is, jó kétszeres a különbség.
A külső-belsőről kár vitatkozni. Arra a piacra, amire szánták (Kína), bőven kiskirálynak érezheti magát a tulaj, ezekkel a vesékkel és a csilli-villi kristályokkal, stb...


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

A Citigo ebben az időjárásban olyan 350-et megy el.


vdavid4
(tag)

objektivitást itt ne várj :) kb minden jutub videóban ezt még az is elmondta aki nem is vezette ezt az autót....én amúgy a tesztet is csak eddig olvastam..aki ilyet leír egy tesztben attól sok jót nem várhat az ember :)


vicze
(félisten)

Azért a fűtött rész a videód alapján a felület 1/5 talán. Szóval 4/5-nek nem igazán van funkciója, csak batár nagy.


kakuk.tamas
(addikt)
Blog

Szebben nézne ki, ha a színek nem vernék agyon egymást.
Ehhez a belsőhöz valami paszteles külső járna, vagy a fehérhez, valami szürkés belső.


vdavid4
(tag)

azért van rajta ilyen vese mert a többin is ilyen van valóban de ha már ott van jó pár cuccot elrejtettek mögötte.. :U és nem egy sima matrica :))


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Tehát valójában nincs funkcionális értelme, ahogyan ezt te, az objektivitás élő fokmérője a korábbi fröcsögésedben nagy hanggal állítottad.

De aki ilyen stílusban kommentel, "attól sok jót nem várhat az ember".

[ Szerkesztve ]


Shadowbull
(addikt)

"Arra a piacra, amire szánták (Kína)"

Nem Kína a kizárólagos piac. USA, EU ugyanolyan fontos.


Shadowbull
(addikt)

Valójában van funkcionális értelme, mert első pillantásra fel lehet ismerni hogy ez egy BMW, még akkor is ha valaki soha nem látta korábban ezt a típust.

Hogy vannak egyéb funkciók is, az már csak hab a tortán. Lehetett volna valódi hűtőrács is, csak az ide nem kell.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ez inkább a "van értelme, de nem funkcionális" kategóriája maximum.


vdavid4
(tag)

akkor jóva az egy sima matrica :)) :R


DanielLong
(senior tag)
Blog

Kedves Bog! Egyáltalán nem terveztem végigolvasni a cikket, de olyan szórakoztató stílusban írtad, hogy nem akartam egy bekezdést sem kihagyni! Az autó eleje egyébként nekem sem tetszik, de a belseje sem győzött meg a képek alapján, élőben azért biztos más lenne.


freeknight
(őstag)
Blog

Fontosnak fontos piacok, csak már másodlagosak.


Shadowbull
(addikt)

Egyáltalán nem. Általában nézve egyenrangú a 3.

Az iXből eddig pl. a legtöbbet Európában adták el, második az USA jóval kevesebb darabbal, és Kína a sor végén van töredéke eladással. Persze ez a piaci bevezetések időpontjának is a függvénye.


homerhamm
(addikt)

Ronda ez a kocsi, mint a bűn. Visszasírom a fekete füstöt kiadó Trabantokat. :(

[ Szerkesztve ]


BReal
(addikt)

Elől nagyon szép.
Hátul ronda.
Belül ocsmány.
Hatótáv alsó-középkategóriás (egy Porsche Taycannak jobb a hatótávja, meh)

Ehhez képest az i4:
-mindkét változata (40 és 50) erősebb az iX megfelelő változataihoz képest
-hatótávolsága 30%-kal több
-11, ill. 16 millióval olcsóbb induló ár (33-40%-kal olcsóbb)
-külsőre-belsőre köröket ver az iX-re

Persze gondolom az iX tágasabb és még modernebb technológia van benne, de az, hogy számomra az i4 sokkal szebb, sokkal olcsóbb és nem utolsósorban jelentősen nagyobb hatótávú (elvégre csak villanyautókról beszélünk), egyértelművé teszi a választást. Na meg persze az is, hogy a SUV-ot alapból is utálom és a rosszabb légellenállás és elsősorban a jelentősen nagyobb tömeg (+15%) miatt egy elektromos autó ne legyen SUV.

Ezek fényében én 6/10-nél nem tudnék többet adni rá.

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

De ugye, ez gyakorlati tapasztalat és nem a tippelőóra kiírása? Szerintem, ECO+ -ban, max. 10% motorteljesítménnyel és max. 50 km/h-val tudja teljesíteni, erősen 100-0% felhasználással. Ilyen körülmények között, a BMW-ből is bőven-bőven előjönne az az 500-as tipp.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

18k kilométer tapasztalata. (10,2 kWh-t fogyasztott 100-on azon a 160 km-es úton, ahol a BMW 18,2-t, végig mögöttem jött ugyanolyan tempóval és útvonalon.)

[ Szerkesztve ]


NoZoli
(tag)

Akkor, biztos a 16"-os kerekek teszik, de én a WLTP-t is csak megközelíteni tudtam eddig. Pedig, csak 4000 km-rel vagyok lemaradva.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog


Noukoum
(veterán)

Vezetési stílus is rengeteget számít.


NoZoli
(tag)

Igaz, májusi. De se klíma, se fűtés nem ment (A/C fogyasztás: 0,2 kWh/100 km).

Hasonló időjárással, július végéről, egy 238 km-es út, 04:05 alatt, 58 km/h-s átlaggal, 11,1 kWh/100 km, szintén klíma nélkül.


NoZoli
(tag)

Naná! Ilyen távon, már a terepviszonyok, szélirány (és erősség), csapadék is...


Yeffy
(veterán)

azok a front tüdők, Isstenem. eloben sem jobbak, lattam mar joparszor.


temppro
(tag)

Sajnos ma már mindenki tesztel mindent attól függetlenül, hogy ért hozzá, szakértője e vagy sem :(?
Atya Úristen, hová jutottunk! :F


hemaka
(nagyúr)

Egy elektromos autónak minek szakértő? Áll vagy 10 főegységből, egy kaptafa az összes szinte, :DDD

[ Szerkesztve ]


<Adamsky>
(nagyúr)

"Egy elektromos autónak minek szakértő?"
Nem tudom - a szmájli miatt, hogy - mennyire gondoltad ezt komolyan, de azért ha ezeket a járműveket nem csak úgy nézzük, mint egy 4 keréken guruló tablet, akkor igenis érdekes lehet pl., hogy milyen futómű van alatt, hogyan viselkedik a kanyarokban, terhelten, terheletlenül, milyen esetleges ergonómiai bakik vannak benne, és nem utolsó sorban milyen más hasonló méretű vagy árú autókhoz (és ebbe jó lenne belevenni a belsőégésű motorral szerelt példányokat is) képest.
Én a felsoroltak hiánya miatt (és mert néha egészen bunkó tud lenni) kerülöm például HAndrás méltán híres YT csatornáját.


opr
(veterán)

A dizajnnal kapcsolatban: Mindenki nyugodjon meg, eloben kivulrol sokkal borzalmasabb, belulrol meg sokkal bazaribb, mint kepeken. :DDD
Amugy erdekes, mert pl az i4-nel se szep (a szep az nagyon nem ilyen), de ott eloben annyira nem faj a dolog, meg kezdem is mar megszokni, de ennel... Hat, ennel ez pont forditva van, eloben rendesen karistolja a retinat.

A masik, amit nem ertek, hogy miert hivja mindenki az orran a "vese" dizajnt hodfogaknak meg stb-nek. Nem kell kerulgetni a forro kasat, szamomra egyertelmu, honnan jott az inspiracio a dizajner csapat kedves vezetojenek:

Konkretan az egesz kocsi szembol egy cyberdisznoorr.

Hogy valami jot is irjak, a teszt alapjan (es sok masik teszt alapjan is) nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel (vagy atkuldeni valami reszlegre, ahol max egy vodrot tervezhet, azt talan nem tudja ilyen szinten elbaszni), aztan jo lesz ez.


Shadowbull
(addikt)

"nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel"

Nem neked kell tetszeni a dizájnnak hanem a megcélzott vásárlói rétegnek.
Annak meg tetszik, a BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot.

Tudod, a kutya ugat, a karaván meg halad.


vicze
(félisten)

LOL, de azt képzeld el mekkora lesz a visszapattanódban mikor ráhúz a seggedre, jó BMW-sként. Félelmetes ahogy jön a két gigantikus lyuk egyre közelebb... ;]

üzenetek