[Re:] [BoB:] Honda NC750XD teszt - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


BoB
(veterán)
Blog

Jelenlegi motorom ugyanott:

[ Szerkesztve ]


Bogyó bá'
(nagyúr)

Az NC750X-et én is elfogadnám, de szigorúan D-nélkül: nálam igenis hozzá tartozik a "jó ízű" motorozáshoz az intenzív gépészkedés. :-)
A teljesítményével nekem nem lenne gondom, a saját tömege viszont több, mint aggasztó... :-(


BoB
(veterán)
Blog

Nagyon nehéz, de annyira alacsony a gép tömegközéppontja, hogy egyáltalán nem tűnik annyinak:

A gond inkább az, hogy magas az ülés (830mm), és az én 170-es magasságommal mindkét oldalon csak lábujjhegyem érinti a talajt, vagy csak egy oldalon stabilan. Komplex helyen megállva (erős emelkedő, stb) ez okozhat gondot. Ha jól rémlik te sem vagy valami magas.

[ Szerkesztve ]


Warpig
(aktív tag)

Akkor ott a robogó, azon se kell váltani :)


BoB
(veterán)
Blog

Ezt nem írtam le, de számomra a robogó nem motor, és kifejezetten nem szeretem. Ennek okai:
- a váltó megoldása: folyamatosan visító motor, mert nincs fix kapcsolat (röpsúly), ezért egyáltalán nem úgy reagál a gázkar mozgására mint egy normális motor
- az üléspozíció, a forma, a lábak helye, maga az ülés
- egyáltalán ahogy kinéz
- a kerekek mérete

Egyszóval egy rendes motor és egy robogó teljesen más.

[ Szerkesztve ]


távcsőves
(senior tag)
Blog

Tudnád ezt a motort napi ingázó használatra ajánlani? Vagy hasonlót kisebb motor is lehetne. napi 60km a táv 95% főúton. Az utóbbi időben van egy gondolatom, jobb időben kellemesebb lehetne a munkába járás, de én sem szerettek gépészkedni.

[ Szerkesztve ]


BoB
(veterán)
Blog

Abszolút. Az ingázás szempontjából lényeges hogy kényelmes az üléspozíció, van beépített csomagtartó, a fogyasztás átlag 3.5, az alkatrészek pedig olcsóak.

Viszont ha használtat nézel, a 2016 előtti modelleken az első futómű elég rossz, és a váltó programozása sem jó annyira.

[ Szerkesztve ]


BoB
(veterán)
Blog

Lejárt a szerk idő:

Egy 125-ös robogó péntárca szepmontjából jobb választás azért, ha csak az ingázást vesszük figyelembe.


buherton
(őstag)
Blog

Ezt meg tudom erősíteni.

125-ös Honda robogón tettem az A1-t. A fogyasztása kiváló és közelkedni is teljesen jól lehet vele. Motorozni már viszont nem.


távcsőves
(senior tag)
Blog

Köszönöm! :R


tboldi
(nagyúr)

A CB500X jobb. :P :DDD

Amúgy az F800R-ről mikor akarsz írni? Már több mint egy éve ígérgeted. ;]

[ Szerkesztve ]


BoB
(veterán)
Blog

:P

Na igen a bömbi. Vagy a következő két héten írok valamit, vagy soha mert eladó sorba került :))

[ Szerkesztve ]


Redneck
(veterán)
Blog

Nekem bejön a koncepció, szívesen kipróbálnám. Mivel hétköznap sokat kell városban mennem, tetszik az automataság, autóban ülve is szeretem! :K


akom
(senior tag)

Örülök, hogy megírtad a tapasztalataid.

Ha minden jól megy akkor az év végén, jövő év elején én is veszek egy NC-t.

Még nagyon vacillálok az SD és XD között.

Leginkább napi ingázásra használnám (Külváros-belváros), illetve évente jó lenne legalább 1-2 túrát is csinálni vele.

Honda NC750SD 2016 tesztvezetésen voltam. Szerelem első látásra. Bevallom őszintén nekem nem volt gondom a teljesítménnyel. A specifikáció elolvasása után még talán pozitívan is csalódtam.

A DCT pedig valami csoda.

Ami számomra meglepő volt, hogy alig van itthon eladó használt belőle. Az új árához képest pedig a külföldi ajánlatok nem annyival olcsóbbak hogy az embernek megérje kimenni érte.


BoB
(veterán)
Blog

Ha van lehetőséged menj el egy x-et tesztvezetni, az sokat segítene a döntésben. De a legjobb az lenne ha közvetlen egymás után mennél velük.

Nálam ha minden jól megy akkor holnap mehetek átvenni a 0-ás XD-t :)


akom
(senior tag)

Sajnos itthon leginkább tesztnapokon lehet csak kipróbálni a motorokat, de mindenféleképpen megyek majd egy X-el is.

Ha lesz időd, akkor pár képet majd rakj fel az új motorról.

Meg szabad kérdeznem, hogy ott mennyi a 750XD alapára?


BoB
(veterán)
Blog

8500 EUR, de itthon veszem. Olaszországban a biztosítótól 600+ eurós ajánlatot kaptam a kötelezőre (1 évre, csak az alap biztosítás, semmi extra).

[ Szerkesztve ]


akom
(senior tag)

Az jó!

Akkor a sima árbába megkaptad a DCT-t.

Ahogy nézem, a kiegészítők elég borsos áron mennek.


BoB
(veterán)
Blog

Ott 8500€, itt 2,7M HUF. Nem olcsók a kiegészítők, de azok egyik motorkerékpárhoz sem azok.

De a BMW-re a hátsó doboz pl 150 volt, erre ha jól emlékszem kevesebb mint 100 (a 35 literes, ami szvsz egy kategória a bömbi 29-esével)

Központi állványt is kértem, az azt hiszem 45.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Csak az automata :R

üzenetek