Jelenlegi motorom ugyanott:
[ Szerkesztve ]
Az NC750X-et én is elfogadnám, de szigorúan D-nélkül: nálam igenis hozzá tartozik a "jó ízű" motorozáshoz az intenzív gépészkedés. :-)
A teljesítményével nekem nem lenne gondom, a saját tömege viszont több, mint aggasztó... :-(
Nagyon nehéz, de annyira alacsony a gép tömegközéppontja, hogy egyáltalán nem tűnik annyinak:
A gond inkább az, hogy magas az ülés (830mm), és az én 170-es magasságommal mindkét oldalon csak lábujjhegyem érinti a talajt, vagy csak egy oldalon stabilan. Komplex helyen megállva (erős emelkedő, stb) ez okozhat gondot. Ha jól rémlik te sem vagy valami magas.
[ Szerkesztve ]
Ezt nem írtam le, de számomra a robogó nem motor, és kifejezetten nem szeretem. Ennek okai:
- a váltó megoldása: folyamatosan visító motor, mert nincs fix kapcsolat (röpsúly), ezért egyáltalán nem úgy reagál a gázkar mozgására mint egy normális motor
- az üléspozíció, a forma, a lábak helye, maga az ülés
- egyáltalán ahogy kinéz
- a kerekek mérete
Egyszóval egy rendes motor és egy robogó teljesen más.
[ Szerkesztve ]
Tudnád ezt a motort napi ingázó használatra ajánlani? Vagy hasonlót kisebb motor is lehetne. napi 60km a táv 95% főúton. Az utóbbi időben van egy gondolatom, jobb időben kellemesebb lehetne a munkába járás, de én sem szerettek gépészkedni.
[ Szerkesztve ]
Abszolút. Az ingázás szempontjából lényeges hogy kényelmes az üléspozíció, van beépített csomagtartó, a fogyasztás átlag 3.5, az alkatrészek pedig olcsóak.
Viszont ha használtat nézel, a 2016 előtti modelleken az első futómű elég rossz, és a váltó programozása sem jó annyira.
[ Szerkesztve ]
Lejárt a szerk idő:
Egy 125-ös robogó péntárca szepmontjából jobb választás azért, ha csak az ingázást vesszük figyelembe.
Ezt meg tudom erősíteni.
125-ös Honda robogón tettem az A1-t. A fogyasztása kiváló és közelkedni is teljesen jól lehet vele. Motorozni már viszont nem.
A CB500X jobb.
Amúgy az F800R-ről mikor akarsz írni? Már több mint egy éve ígérgeted.
[ Szerkesztve ]
Na igen a bömbi. Vagy a következő két héten írok valamit, vagy soha mert eladó sorba került
[ Szerkesztve ]
Nekem bejön a koncepció, szívesen kipróbálnám. Mivel hétköznap sokat kell városban mennem, tetszik az automataság, autóban ülve is szeretem!
Örülök, hogy megírtad a tapasztalataid.
Ha minden jól megy akkor az év végén, jövő év elején én is veszek egy NC-t.
Még nagyon vacillálok az SD és XD között.
Leginkább napi ingázásra használnám (Külváros-belváros), illetve évente jó lenne legalább 1-2 túrát is csinálni vele.
Honda NC750SD 2016 tesztvezetésen voltam. Szerelem első látásra. Bevallom őszintén nekem nem volt gondom a teljesítménnyel. A specifikáció elolvasása után még talán pozitívan is csalódtam.
A DCT pedig valami csoda.
Ami számomra meglepő volt, hogy alig van itthon eladó használt belőle. Az új árához képest pedig a külföldi ajánlatok nem annyival olcsóbbak hogy az embernek megérje kimenni érte.
Ha van lehetőséged menj el egy x-et tesztvezetni, az sokat segítene a döntésben. De a legjobb az lenne ha közvetlen egymás után mennél velük.
Nálam ha minden jól megy akkor holnap mehetek átvenni a 0-ás XD-t
Sajnos itthon leginkább tesztnapokon lehet csak kipróbálni a motorokat, de mindenféleképpen megyek majd egy X-el is.
Ha lesz időd, akkor pár képet majd rakj fel az új motorról.
Meg szabad kérdeznem, hogy ott mennyi a 750XD alapára?
8500 EUR, de itthon veszem. Olaszországban a biztosítótól 600+ eurós ajánlatot kaptam a kötelezőre (1 évre, csak az alap biztosítás, semmi extra).
[ Szerkesztve ]
Az jó!
Akkor a sima árbába megkaptad a DCT-t.
Ahogy nézem, a kiegészítők elég borsos áron mennek.
Ott 8500€, itt 2,7M HUF. Nem olcsók a kiegészítők, de azok egyik motorkerékpárhoz sem azok.
De a BMW-re a hátsó doboz pl 150 volt, erre ha jól emlékszem kevesebb mint 100 (a 35 literes, ami szvsz egy kategória a bömbi 29-esével)
Központi állványt is kértem, az azt hiszem 45.
[ Szerkesztve ]