[Re:] [BoB:] NC750XD - 1000-es szervíz + random kalandozás - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


BoB
(veterán)
Blog

Könyvjelző


tboldi
(nagyúr)

Az 3.09 l/100km-es átlagfogyasztás.

Nagypapi. ;] :DDD


BoB
(veterán)
Blog

Jóvanmá kirándultam :DDD


tboldi
(nagyúr)

Nyugi, én is mindig megkaptam ugyanezt erre a videómra. :D

Egyébként én rendre 3,5 körüli értékeket produkáltam a CB500X-szel. :)


fattyu
(veterán)

én nem értem ezt :D nálam MINDEN jármű 10 litert eszik.

honda prelude 1.8
citroen bx 1.4
toyota corolla 1.4
gsxr600
kawa zx7r
honda cbr900rr
triump speedtriple 955


BoB
(veterán)
Blog

Jó de te már kifejtetted hogy városban csak az egyest használod, úgyhogy nyugodtan kijelenthetjük hogy a te felhasználásod nem átlagos :D


Mentolka
(senior tag)

Jók a képek!


fattyu
(veterán)

azért nem ennyire. Simán raktam 5öst is kétszáznál már


BoB
(veterán)
Blog

Köszi!


tboldi
(nagyúr)

Most motor híján - egyelőre - csak egy 1.4-es Honda Jazz áll rendelkezésemre, azzal én is meg tudok etetni 10 litert...

...200 km-en. ;] :DDD


JHC
(tag)

CBR900RR-el hogy sikerült 10 literes fogyasztást elérni? Rajta volt a szivató? Nekem 7,5 volt a csúcs, de akkor nagyon mentem.


dellfanboy
(senior tag)

voltál valaha is a hungaroring-en vagy esetleg más pályán? forgattad a gépet 5e fölé?


mAtech
(aktív tag)
Blog

Nem semmi. Csak fejlődik valamit a technika az évek alatt.
Én a CBF500-al 4,2 volt a minimum. 1 személyjel inkább 4,5-4,8 liter; 2 személyjel már 5-5,5. Mondjuk az még karbis volt.
Az is kemény, hogy BoB a 750 ccm-el 3,1 :)


JHC
(tag)

Pályán nem voltam, de anyagi lehetőségeim nem is engedik meg. Ha lekarcolom az oldalát, nem lenne pénzem másikat venni.


BoB
(veterán)
Blog

Ahogy a Totalbike tesztben olvasható:

"Békésen elnyammog minden egyes szénhidrogén-molekulán, alaposan átrágja őket, és ha beszorul egy a fogai közé, nem rest kipiszkálni, hogy az utolsó cafatot is tápanyagként hasznosítsa."

:DD


DigitXT
(félisten)

Szép robi, elfogadnám.:))


tboldi
(nagyúr)

A CB500X (de az NC750X is) már egy modern Euro4-es, injektoros motor. Nem csoda, hogy a karbis többet fogyaszt, nem is lehet olyan precízen beállítani, mint egy befecskendezőt az ECU-val.

Példának okáért egy Suzuki GSX-S1000 - ami egy soros 4 hengeres, 1000 cm^3-s, 150 lóerős motor - kb. ugyanannyit fogyaszt, mint a te CBF500-ad. :)

És személlyel, a -val/-vel hasonul a szó végéhez. ;]

[ Szerkesztve ]


fattyu
(veterán)

4000et bír nálam a gumi elöl is hátul is. mindegy mit raksz fel. így. emlékszem első tankolás amíg nem ismertem és "óvatos" voltam akkor volt 7.9. második 8.5. onnantól stabil 10 :D

[ Szerkesztve ]


JHC
(tag)

Te a gyári első kereket használod? Lehet még kapni rá gumit?


fattyu
(veterán)

használtam. már nem az van.

de igen. gyári 16ossal használtam. Lehetett kapni tavaly még bár nem sokfélét.


mAtech
(aktív tag)
Blog

Példának okáért egy Suzuki GSX-S1000 - ami egy soros 4 hengeres, 1000 cm^3-s, 150 lóerős motor - kb. ugyanannyit fogyaszt, mint a te CBF500-ad. Nyelezve is? :D
Sógor 750 gixxerje (2003) is eljárt annyival tata-üzemmódban (mikor velem jött el :) ). Amúgy az is csócsált 8-10 litert...
És személlyel, a -val/-vel hasonul a szó végéhez. Ja, elírtam. A csipás-sas üzemmód legalább üzemel itt a kulturálódás nevében. :C

üzenetek