[Re:] [BoB:] NC750XD - A kezdetek - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


BoB
(veterán)
Blog

Könyvjelző


Klaus Duran
(senior tag)
Blog

Kár hogy csak most értesültem a járgányról. itt pihen a er-5 de ez már most jobban tetszik :)
Főleg hogy robogós érzés hiányozni fog nekem. :(


depmod
(senior tag)
Blog

szerintem ez a motor az egyik legjobb elvi döntés városba és városon kívülre, munkába és túrára egyaránt. Szép is, ez sem elhanyagolnadó :C

Én 10 évig robogóztam mindenféle és mertű kicsi-közepes és nagy gépekkel, aztán átültem egy Fazerre, de egy év után kiderült, hogy sem a 100lóerő, sem a folytonos kuplungolás városban, sem a seggvakarás 200km után nem győzött meg.
Visszaültem egy silverwingre, de a motor a lábam között és nem a seggem alatt jobban vonzana, de az automata már kötelező.

Néztem az Integrát is anno, de az meg kicsi volt alám, BMW-t nem akarok, a Burgman megintcsak robogó, a Honda új túraenduró-robogója meg nekem nagyon future, maradok szerintem jövőre egy XD-nél én is. Honda minőség, jó árak, alacsony üzemeltetési költségek, nyomatékos blokk, egyenes hát, racionalitás.

GRATULA!


BoB
(veterán)
Blog

Köszi!

A fura az hogy ez a motor racionális választás kellene hogy legyen, de én egyszerúen nagyon élvezem vele a motorozást, a kis teljesítmény ellenére. Már csak visszafelé haladok mostanában, VFR 800 (max 110 ló körül) után lett F800R (max 87 ló), most meg ez (VFR előtt még felfelé haladtam). :))


depmod
(senior tag)
Blog

Van bármi olyan dolog az XD-n, ami nem tetszik?
Bármi, akár majd leendő kötelező költség szinten, akár apró tervezési furcsaság, bármi?

Én 187cm vagyok, nekem magas és jól felépített gép kellene, amit ha megveszek, nem agyalok azon, hogy mi lesz a következő. Ráadásul az új széria jövőre még szinte biztos, hogy nem jelenik meg a használtpiacon, ha meg igen, anyiiért nem biztos, hogy kelleni fog :O


BoB
(veterán)
Blog

Igen, itt leírtam: [link]


mAtech
(aktív tag)
Blog

Gratulálok a vételhez. Balesetmentes sok kilométert kívánok / Széles utat.
Köszi a tesztet is!

Nálam is napirenden van egy ilyen moci, de még sok "kedv" kell hozzá. CBF500 után szimpinek tűnik. Csak valahogy a 2 személyes, csomagos túrákat nem tudom mennyire abszolválná jól. Az 500-as már néha kevésnek tűnt. A LE hasonló, de a nyomaték combosabb ennél. Értelem szerűen a nagyobb ccm miatt.

Na majd látom...


BoB
(veterán)
Blog

Köszi!

Nálam 2 személy+csomag annyira nem nagy probléma mert az asszony beszari, és csak nyugodt, konzervatív módon lehet vele motorozni, ahoz meg elég.


mAtech
(aktív tag)
Blog

:C Ismerős a dolog. Tesóm ilyen. Rosszul lesz, ha nem kulturált a menet.

Az asszony nálam meg jobban szereti a motorozást, mint én. Szóval ezért is macera, hogy mi lenne a jó választás.
Anno is macerás volt, mire aztán kezdőmotornak a CBF500 lett a befutó. Volt totózás előtte, hogy mit-miért, ez azért jó, amaz meg másért, a harmadik meg... ;]
Menni kell vele, ami új motornál megoldható tesztvezetés címén. Réginél meg nem, hacsak nincs ismeretségi körben épp olyan.

üzenetek