oh my god, a sok ilyen sztori után még jobban örülök hogy megbízható a 15 éves verdám + a szerelőm is korrekt és jófej
[Re:] [Carlytoo:] A szerviz - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Ezért mondom mindenkinek, hogy inkább nyúljon a zsebébe vásárlásnál, és egy jól karbantartott darabot vegyn, minthogy neki kelljen rákölteni a pénzt egy olcsóbb darabra. Nem is az olcsó autóra költött pénz a bosszantó, hanem az állandó ideg, hogy mi fog tönkre menni vajon, meg, hogy hetekre a szerelőnél kell hagyni...
Mondjuk egy szervizben előfordul, hogy olajosak az emberek, meg zaj is. A többi valid
Normális helyre kell vinni a gépet.
Ahol én dolgozom, egy gyárban, ha a termelésben levő kollegával beszélünk, akkor szintén ordítás van. A csarnokban fülvédő kell, tök lehetetlen beszélgetni.
[ Szerkesztve ]
Első nekifutásra nehéz megállapítani, hogy mi is számít normális helynek. Átlag József jobb esetben a google-t használja meg nézi az értékeléseket, amivel nem lenne baj, ha nem a haverok hordták volna össze a csillagokat a cégnek.
[ Szerkesztve ]
Ismerősöket megkérdezni, PH! helyi topic, ilyesmi.
Legjobban ajánlás alapján lehet normális szolgáltatókat találni.
Ezért kell érdeklődni minden irányba is.
Ha érdekel, és meg tudod csinálni, akkor bekaphatja a nyalókát az összes szaki.
És akkor is olajos lesz a kezed, nem kell külön fizetned érte.
Szerencsére nekem van hely és felszerelés szinte mindenhez, így magamnak szerelek. Pár fityingst már megspóroltam. Mondjuk ehhez nem árt, ha érdekli is az embert a téma.
Öreg autót olcsón fenn lehet tartani így. Nekem nincs semmi autóhoz, meg nem is mernék nekiállni, pedig jó lenne.
OK, légszűrő, pollenszűrő, az megy, kárpitoztam is, műszerfalat is szétszedtem, (előző autón meg csomó minden mást is), de bonyolultabb dolgok kevéssé.
[ Szerkesztve ]
Ezért írtam, hogy nekem mázlim van a hellyel és a felszereléssel. Az elmúlt egy hónapban cseréltem turbót, féltengelyeket, vezérlést, gólyalábakat többek között. Nem kevés munkadíj maradt a zsebemben, de nyilván én sem állnék neki egy nyilvános parkolóban. Kell az aknás garázs.
Kárpitozni viszont nem szeretnék, az nekem nem megy.
[ Szerkesztve ]
Nehezítő körülmény, hogy olasz autó, nem az ergonomikus tervezés csúcsa. A BMW-ben a legtöbb dolog logikusabban volt megoldva.
A BMW-ben a legtöbb dolog logikusabban volt megoldva.
Mesélj kérlek.
Szedj szét egy BMW futóművet, meg egy Peugeot futóművet, aztán megérted Haverom BMW-ket bont, seperc alatt szétkapja a futóművét, de a Peugeotjának amikor nekiállt felújítani, akkor 1 hónapig állt az udvaron a kocsi, mert egy szerelhetetlen szar.
Csináltam már apám 3008-át, meg a saját e39-et.
Cserélj első gólyalábat, fékrásegítőt olajszűrőt, légszűrőt egy E46-ban és egy Alfa 156-ban, meg fogod érteni. De mondhatnám akár a 2.4 JTD kuplungját vagy a klímacsövét is példának.
[ Szerkesztve ]