Szép!
Na és milyen a fekvése? Könnyen kihozod, ha farol? Nem ing be könnyen? Kormányzás (alul, felül)? Erő van benne? Milyen gumikkal tolod?
[Re:] [Carlytoo:] BMW-s prszt lettem megint! - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Köszönöm. M-es sportfutómű van alatta gyárilag. A kanyarokban egész jól viselkedik. Farolni meg nem fog, ha nem akarod. Direkt megcsúsztatható, ahhoz viszont kell rutin és gyakorlat, hogy ezzel játszunk, ráadásul a közút nem erre való. Pályán(nem autópálya) már vágtam keresztbe. 193LE és 410Nm a gyári értékekkel. Relatív erős, de 1700 kg körüli a saját tömege, tehát nem egy erőgép. Most jelenleg 16"-os jobb minőségű és állapotú noname gumik vannak alatta. Egész jól tapadnak ,de majd cserélem idővel 17"-ra. Nem alul kormányzott és nem is felül. Baj is lenne.
[ Szerkesztve ]
A poszt megnézése nélkül akartam beírni, hogy e39 lesz az áldozat.
Ebben nem tévedtem
Mondjuk reménykedtem, hogy vényóc', de nem.
Jó az az olajkályha is.
Van valami az autó alatt, vagy meg van tépve az első toldat?
Üvegek duplák-e?
Kaparsz?
[ Szerkesztve ]
Jól hangzik! Nem is vagy prszt akkor.
Nem is való erős autó mindenkinek (nekem tuti nem ).
Amúgy meg csúsztatni azért kell, hogy ha skos úton vagy hirtelen helyzetben csúszna, kihozd. Nincs idő gondolkodni, testemlékezetben kell legyen, mi a teendő - de ezt biztos tudod.
[ Szerkesztve ]
Semmi ilyesmi. Gyári dolgok. Nem vagyok hangoskodós típus. Van gányolás azért rajta bőségesen, de az szépen alakul vissza gyárira. Az első lököst látod. Az majd cserés lesz sajnos. Nem kaparok. Nyugdíjas tempóban élvezem az ötös kényelmét. Pályanapokon kaparunk, de az más.
bkercso : Rengeteget gyakoroljuk a csúszást, megcsúszást, vízen történő megfutást stb. rengeteg balesetet védtem már ki ez miatt, de néha már a rutin sem elég. Volt olyan ,hogy megszaladtam egy vízátfutáson a pályán és beszitált a segge. Megfogtam, de azért lefőtt a kávé.
[ Szerkesztve ]
Solar üveg nem olcsó, de melegen ajánlott upgrade.
Kitartást hozzá
Meleg pillanat volt pár nálam is, de közúti figyelmetlenek (meg a lábam) miatt.
Sose szerettem a BMW-ket, én inkább a Mercedesre szavazok, na de az E39... Ez egy jól eltalált autó. Ráadásul az 5-ös BMW-ket mindig is jobban felextrázva vásárolták, mint a 3-as társaikat, ebben is benne van minden földi jó. Szomszéd srácnak E46 van, neki pl csak kurblis ablakok jutottak hátra
Ez már a faceliftes modell, ugye?
nevemfel
(senior tag)
Nekem a F10 széria tetszik a legjobban.
Jó a rendszámod JePeTto! Vagyis majdnem, mert ugye a J az G de hirtelen ez jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
szkaroly
(senior tag)
Ekkor még tudott a BMW szép autókat csinálni. Megjelenés óta 26 év telt el (plussz még pár év konstrukciós idő), mégis megállja a helyét. E36, E38, E39, E46. Ami ezután jött az felejthető kategória.
[ Szerkesztve ]
szkaroly
(senior tag)
Háromliteres dízel, gyári üres súly 1625 kg, plussz extrák. Mostanában egy hármasnak ekkora a súlya (meg a mérete is persze).
hathengeres öntöttvas blokk, nem alu.
nézd meg azt a hátsó hidat is, ritkán látni olyat
meg ott a kardán, a hátsó difi, ha dupla üveggel van az még +10-15 kiló, stb.
Jogos, az én sima 1.6 benzinszopóm alumínium ötvözettel ~1100kg, plusz a bömbiben ott a difi, extrák...
Tiszta szívből gratulálok , szolgáljon titeket még nagyon sokáig .
Gratu, sok balesetmentes kilómétert! Apukámnak anno 2004 fele volt ilyen céges autója, nagyon szerette.
Nekem az E60, E90 a kedvencem, csak ne amortizálódna annyira belül meg ne lennének azok az alkatrészárak... ismerősi körben van aki E46-ot cserélt E90-re amikor kiköltözött Németországba, de nagyon megbánta.
Csak egy kérdésem van: Index van benne? (Ha már BMW-s prszt lettél!)
Hopp, már valaki kérdezte!
[ Szerkesztve ]
Gratula hozzá.
Én E46-ot vettem, nekem az a forma jobban bejött, de a motor szintén 30D. Mindig nézegettem a típust, de sosem mertem megvenni. Aztán tavaly ősszel belevágtam. Eddig nem bántam meg.
Tudhatnátok, hogy van benne működő index. Egyszerre a két oldalon. Amikor "csak öt percre" megáll szabálytalanul.
Az gyárilag nincs benne, extraként kérhető.....