Hát már az elején agyf.szt kaptam volna, ha egy ilyen járat-malőrbe futok...
Mondjuk én nem ülök / ültem még repülőre, így ez a hibafaktor elkerül
Hát már az elején agyf.szt kaptam volna, ha egy ilyen járat-malőrbe futok...
Mondjuk én nem ülök / ültem még repülőre, így ez a hibafaktor elkerül
2x repültem eddig a LOT Dreamlinerével, de az a kettő volt az utolsó. Bár késni csak 1 órát késtek, de az ülések közötti hely még egy európai fapadoshoz képest is szűkös volt és az ülések is kb. BKV színvonal (tengerentúli járat!). Aludni csak az egyik úton tudtam, amikor az ablak mellé választottam a helyet. Borzalmasan műanyag, olcsó hatású az egész.
No, végre kezdődik 😀
Remélem a programot nem kell módosítanotok. Kitartás!
Legalább nem indul unalmasan az út. Több szerencsét a további útra . Várom a további blogokat, remélhetőleg kellemesebb tapasztalatokkal.
Boldogabb új évet.
Mondhatni akkor hogy a LOT A nemzetközi légitársaságok Ryanaire?
Nem jutott arra a sorsra, mint a Malév, de akadnak gondok náluk is már bőven.
Hajóra és repülőre nem szállok. Úszni nem tudok,repülni meg pláne...
Nekem eddig sosem volt bajom a Ryanairrel, bár tudom, hagyományosan illik őket szidni.
Szerintem a reptéri - delayed/cancelled, hogy jutok el minél hamarabb oda ahova terveztem - reklamációs pult helyett ideje lenne már átadni ezt egy szoftvernek. Mondhatnám, hogy MI-nek, vagy robotnak, de továbbra is úgy gondolom, hogy nagyon messze járunk attól, hogy a hétköznapi szoftvereket és gépeket így hívjuk.
Szóval egy szoftver gyorsabban és pontosabban megoldhatná a problémát. Egységesíteni kellene a foglalásokat minden társaságnál és a szoftver tenné a dolgát. Akár olyan szinten is, hogy mikor megkapod a rossz hírt, szinte azonnal megkapod az alternatívákat. Tehát egy kvázi instant "problem -> solution" rendszer lenne és csak azért kvázi instant, mert minden utas maga dönthetné el, hogy melyik alternatívát választja.
Rengeteg dolgot lehetne javítani az egész reptéri működésen. Pl. nyomkövetőket tehetnének a csomagokra, amik egyrészt jeleznék az utasnak, hogy hol van a csomagja, másrészt jeleznék a rakodó személyzetnek, ha egy csomag rossz irányba halad és már akkor korrigálni lehet a dolgot mielőtt a csomag elutazik feleslegesen egy másik kontinensre. Lennének leolvasó kapuk a szállítószalag rendszerben és a be és kilépő pontokon ahol emberi személyzet pakol (NFC, RFID, BT, Vonalkód....vagy valami egyedi megoldás). Ha a csomag oda kerül ahova nem kellene, azonnal jelezne nekik.
Jó pihenést aztán pedig munkát! Én a Ryzen 3000 és új AMD VGA-kat várom a leginkább de érdekesek lehetnek a mobil vagy RTX 2060 as NV kártyák is.
Hagyományosan nem ültem még olyan gépükön, ami ne késett volna.
Érezzétek jól magatokat azért a munka mellett.
Remélem tudtok írni egy-egy cikket az új hagyományos és üzemidő bajnok telefonokról.
hát ez tényleg sebtiben írt bejegyzés volt a helyesírást tekintve...
dehát gondolom a csajok dörömböltek már az ajtón...
(#2) norti: nekem az airbus a380-800-ason volt most év végén, (nagyobb, mint a jumbo) hogy tele volt a gép, kínszenvedés volt az út és hálát adtam az égnek a bőséges helyért az airbus a320-on ... ég és föld volt a lábtér különbsége pedig ugyanúgy economy osztályon utaztunk...
[ Szerkesztve ]
Na, elvileg már az USA felett, végül LOT - American Airlines kombináció helyett megint átfoglalták őket, mert a LOT londoni járata köd miatt nem ment el, a BA viszont igen, szóval akkor már London - LA is Bitish Airways lett, magyar idő szerint este 10 körül szállnak le elvileg.
[ Szerkesztve ]
Nem indul túl zökkenőmentesen a túra, reméljük már nyugisabb folytatást kapnak a srácok, ha nemsokára leszállnak.
Economy minden új, nagy kapacitású gépen (a380, 787) rosszabb lett, sajnos a 32x meg már nem olyan gyakran repül hosszú távra
Kíváncsi leszek, a BA mennyire jött be a srácoknak.
BA-val eddig nem volt nekem rossz tapasztalatom - Lufthansa késett hazafelé 5 órát SF - BP távon... (Müncheni átszállással...)
Azt volna szabadna megkérdeznem, hogy miért esik a választás ennyiszer a LOT-ra? Van azért több más alternatíva is, ilyen útvonalakra, még ha drágábbak is, de az esetek nagy részében kevesebb izgalommal és fejfájással járnak.
Értem én, de megéri ez a visszatérő izgalom? Mindegy is, látom szerettek kalandosan élni ;-)