üzenetek

hozzászólások


Snoop-y
(veterán)

Maradjunk annyiban ,hogy a bullshitelesen kivul a Tesla nem gyart semmivel sem kulonb vagy feature-ben gazdagabb jarmuvet mint barki mas. Oke o gyart tisztan elektromos jarmuvet es a beltere ,hogy nez ki?
Ulespozicio utaskent vezetokent hat egy 100K -s autoban kicsit masok az elvarasok

Ultel mar Teslaban? Hat a minosege nem egy nagy durranas.
Az az oriasi digitalis tepsi odabaszarintva a konzol kozepere hat hmm hogy is mondjam hagy nemi kivannivalot.

De felmehetsz a Tesla forumra es lathatod ,hogy milyen idiota hibai vannak:

- Nem hajtodik ki rendesen az elektromos tukor
- neha a tableten beegett vonalak jonnek elo
- muszerfal nyeklik nyaklik
- ajtoresek hol ekkorak hol akkorak
- ugye szoftver vezerli azt is ,hogyan nyilik az ajto pl egyes esetekben 3mp -es delay van mikor ki akarod nyitni (hu de szuper)

Es meg sorolhatnam. Mindezt egy 100K dollarba kerulo autotol. Oke nagyot lep egyenesben. De ugye ezt egy szenne huzott kispolszkival is lehet abszolvalni nem lehet mindent eltakarni ezzel...


pilóta
(nagyúr)

Elég szégyen ez a hagyományos autógyáraknak, hogy még így sem tudják mégcsak megközelíteni sem a Teslát elektromos autókban. Pedig hát ugye gyakorlatilag csak annyit kellene tenniük, hogy terveznek egy ugynaolyat és legyártják jó minőségben, de valamiért nem akar összejönni. Csak majd két év múlva...

Valóban vannak minőségi problémák (bár sokat javult az utóbbi időben, nyilván előbb a mennyiséget oldották meg, most majd jöhet a minőség).


#06658560
(félisten)
Blog

Csak a Tesla nem légüres térben, egyedül megy, hanem a komplett autópiacon. Ahol egy halom márkával kell versenyeznie.

#22 pilóta: Mármint miben nem közelítik meg? Hogy nem árulnak drágán eladhatatlan terméket? A hagyományos autógyártók azért nem törtetnek jobban, mert nem lehet jelenleg nyereségesen elektromos autót gyártani, ami tényleg konkurenciája a hagyományosaknak. És az autógyárak profitot akarnak termelni, de még nullszaldósan sem lehet azonos áron kihozni azonos szolgáltatást elektromos hajtással. Sz autók meg igényeket kell kielégítsenek. A mobilitás terén.

[ Szerkesztve ]


pilóta
(nagyúr)

Hogy nem árulnak drágán eladhatatlan terméket?

Ahhoz képest meg a teslát veszik, mint a cukrot...


ddekany
(veterán)

Pl. itt, ha figyeled a műszerfal helyetti képernyőt, vannak paranormális jelenségek, ideértve egyszer egy villanásnyi időre eléd teleportáló kamion esetét is: [link]. Az, hogy a melletted haladó autók látszólag mindig le akarnak pöckölni az útról is mókás. Mondogatták itt ott fórumokon, hogy de ez csak egy elnagyolt ábrázolás a vezetőnek, és valójában nem ez alapján dönt a kocsi,de ez nagyon gyanúsan hangzik. Mert ha van jobb, miért nem azt tennék ki? Ennyire nem kinyerhető a saját rendszerükből az információ? Ne már...


#06658560
(félisten)
Blog

Mennyi Tesla kelt el eddig összesen, és havonta mennyi Golf kel el Európában?


pilóta
(nagyúr)

És mennyi golf kelt el és mennyi gyümölcsjoghurt?

Talán érdemes a hasonló árú/kategóriájú termékkel összehasonlítani. Nyilván ez egy villanyautó, és nem adnak el belőle annyit, mint dízel/benzines S Merciből meg 7-es bömösből. Oh wait, vagy mégis? LOL


#06658560
(félisten)
Blog

Ugyanazon a piacon játszik mindkettő, a Tesla és a Volkswagen. Egymás közvetlen konkurensei, így össze lehet hasonlítani.
A 7-es BMW és az S-Merci profitot termel a cégnek. A Tesla.. Oh, wait!


pilóta
(nagyúr)

Nagyon nem ugyanazon a piacon játszik. Ez elég egyértelmű, hogy egy ModelS vagy X, de még a Model3 sem egy kategória egy Golffal. Ha ezt magyarázni kell, akkor az elég baj...


Danex
(addikt)

Szedán kategóriában azt hiszem a model 3 vezette legutóbb az eladási listát Amerikában.

Konkrét márka eladást nem szabad összehasonlítani mert androidos készülékből is többet árulnak mint iPhonebol, de ebből nem lehet kihozni hogy az egyik szarabb a másiknál mert árnyaltabb a dolog.

üzenetek