OFF: Azt nem tudom ki volt az a marketingzseni, aki annó a volt KGST országaiban vegyesen, renault, és dácsia nevekre keresztelve hozta vissza ezt a döglött márkát, de a leginkább "érintett" Magyarországra a közútálatnak, és jogos lenézettségnek kitett román Dácsia márkanévvel szándékozott újra betörni... Tizenéve okádni tud tőle minden jóérzésű ember. (alias "újkori dácsia) Persze mindig van aki megveszi, mert "amíg veréb van szar is" (De nyugaton is...) Elég megnézni a Taxi5 elejét, még a franciáknál is csóróság bélyegzője. ON: Amióta megjelentek ezek az kínai csodák az utakon, csak egyvalamire kell figyelni: hogy mögötted legyen! Ahol egy ilyen megy, főleg csúcsidőben, ott 40-45-el-el megy mindenki mögötte libasorban, ha 2x1sáv van Mert a folyamatos haladással kíván fillért baccni, az elindulások mellőzésével sprórol, annyira érzékey rá ez a kéthurkaplácás akkupakk. Előtte meg a légüres tér. Ahogy a 60as főúton a szerencsésebbek elhaladtak már akik előtte voltak. A jászberényi úton szoktak neki örülni a kb 1,5 kilóméteres sorban amit összeszed maga mögött általában. Komolyan öszíntén nem értem ezt... Kollgák a cégnél szó ami szó ingyen töltenek: eGolf, GTE, Leaf, Tesla, prius Minden megtalálható, de télleg minden! dácsia nincs... és ahogy ismerem őket, gyanítom nem is lesz Akinek ilyene van az ha csak lehet társasházi konnektorokról töltögeti suttyomban a közös költség terhére, csak fizetni ne kelljen érte Gyanítom, hogy a használtpiaci értéke konvergálni fog a nullához abban a pillanatban, hogy az amúgy is kicsi, tehát "túlfeszített" akkupakk ledegradálódik... Inverter sem lehet márkás benne...sőőőőőt áhh hagyjuk. csak át kell lépni rajta azt kész.
[ Szerkesztve ]