üzenetek

hozzászólások


Noukoum
(veterán)

Annyi butaságot írt le, sajnos nagyon hatékony az agymosás. Ugyanazok a körök mennek, a plebs hülyének nézi az embert aztán hopp az európai újautópiac folyamatosan átáll tisztán elektromosra. Nyilván senki nem ért hozzá csak akinek hasonló a véleménye mint nekik.

Drága az áram, mert az 1000 forintos benzin az olcsó.
Drága az e-autó mert az új füstös aztán mennyivel olcsóbb, aztán mindegyikért sorban állnak.
Kicsi a hatótáv mert aztán nagyon fontos arra a napi 40 km-re amire az átlag használja.
1 perc a tankolás, mert az aztán baromira fontos mikor az asszonyra meg a gyerekekre kell várni nem a töltőre.
Átlag magyarnak persze semmire sem jók és megfizethetetlenek, aztán használtan is ölnek minden darabért. Nem csak újonnan.
Általában csak második autónak megfelelő, aztán jön a realitás. Amúgy miért baj az ha legalább az egyikkel nem füstöl? :F
Hosszabb távon gondosan meg kell tervezni az utat, ami mekkora nagy probléma hiszen a magyar az minden héten Európában nyaral. Mert nyilván az átlagmagyar csak úgy leugrik Sevillaba 2 perc gondolkozás után a dízellel.
Olcsóbbak nem mostanában lesznek, bezzeg a dízel na azt ingyen adják.
Az az üzemanyagcella a jövő ami szintén árammal működik, sokkal drágább mint az akkus autók és mm-ereket lehet rajta fejleszteni.
Hátha olcsóbb lesz :D mert ez így működik én kérek elnézést.
Rohadtul nem tud bármelyik, mert a miraiban a fél autót elfoglalják az üzemanyagcellák így tud 500 km-t egy 5 méteres sedan 300 literes csomagtartóval, ja és milyen meglepő 2 tonna az is.
Megtankolni legalább negyed óra, de amúgy ebben igazad van hasonló mint a benzinkútnál.
Valóban nem kell bele több száz kg akkupakk, jó lenne ha a villanyosba sem kéne mert akkor tudnák gyártani. Mert hogy évek óta hiánycikk.
Valóban elektromos, csak sokkal rosszabb hatékonyságú, sokkal drágább, bonyolultabb rendszer. Nem véletlen nem adnak el belőle mennyiséget.

[ Szerkesztve ]

üzenetek