Nagyon helyes. Ha így áll hozzá a cég a dolgokhoz akkor fizessen elég keményen
[Re:] [daenerys:] Megbüntették a Telekomot? Újabb bünti érik, én adom be hozzá a papírt. - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Köszi az egyetértést!
Nekem leforgalmazatlanul is belassították a netemet a telekomék 2 éven át sok-sok gigás előfizu mellett, csak ugye azt "nem lehetett bizonyítani" Eljött tehát most az én időm.
Még jó, hogy konkrétan szép kis SMS-eket küldtek, hogy bizonyítható legyen, hogy mekkora varacskos disznók.
#09819904
(addikt)
A T kapásból felfogja tenni a kérdést, hogy mi generálta az adatforgalmat? Ha esetleg ment a háttérbe frissítés vagy akármi, akkor kapásból elhajtanak.
Úgyhogy az SMS egy dolog. Azt kell tudni bizonyítani, hogy a készüléken X ideje fut a mobilnet és az nem mért többet. Mert ugye az effektív bizonyíték.
A stick mérése nem számít, mert abból ki lehet venni a kártyát, így ez nem hiteles bizonyíték.
Amit ők mérnek, az a mérvadó. És ők írták, hogy lejárt a 250 mega. Az ő számukról jött az értesítés erről. Kétszer, egy hét eltéréssel, egy számlázási időszakon belül.
Most örülhetnék, hogy "jaj de jó, használhatok még ennyi meg ennyi adatot," de nem örülök, mert ugyanezt a 10 százalékos "lecsippentést" majd eljátsszák szépen a 750 megával meg az 1 gigával, meg a 2 gigával, meg amit még csak kifizettetnek velem, a hülyével, mert már megint náluk fizettem elő, holott 5000-ért a Telenor korlátlan netet szolgáltat, amiről lehet nézni youtube-ot, és nem nyomatnak rá plusz száz megákat napi szinten fölös adatforgalom gyanánt. Mert nem vagyok hülye, látom, mit csinálnak. A felhasználói szokásaimmal a Telenornál pluszban felhasznált youtube-bal sem ment el annyi mega, mint visszafogott email-facebook használattal a Telekomnál.
UI: minden frissítés és egyéb baromság kézzel vezérelt nálam, úgyhogy a háttérben semmilyen plusz adatforgalom nem generálódhatott.
arra készülj fel, hogy ez nagyon sok idő és energia lesz.
nekem egy teljesen egyértelmű dolgot több mint 1 évembe telt elintézni, nmhh-val nagyon jóban vannak. nmhh-s kedves hölgy a beérkezett postai levélre (mert azt hitted, hogy az ügyfélkapun be lehet adni a dolgokat? hát nem) visszaválaszolt egy postai levéllel, hogy nem fizettem be az eljárási díjat. még az a szerencse, hogy benne volt a borítékban...
szóval küldj egy összefoglalót is, amiben feltünteted miket küldtél be, mert mindennel húzzák az időt meg az ember idegét.
egy lendülettel azt is megkifogásolhatnád, hogy miért a számlalevél az egyenlegközlőjük/fizetési felszólításuk
Ja, hogy fizessek? Nekem úgysem térítik meg a semmitse.
Akkor B terv jön.
Telekomnál van egy 5gb-os netszolgáltatás az előfizetésemre, ritkán szokott elég lenni, ezért tavaly decemberben nagyon megörültem, amikor bevezettek egy kiegészítő szolgáltatást: kb havi +2ezerért a csomagom sima böngészésre nem fogja számolni az 5giga adatforgalmat, kvázi "korlátlanná" válik.
Hoci, megrendeltem.
Egyszercsak azt tapasztalom, hogy drasztikusan lassul a mobilnetem, kb edge-sebességre. Máskor újra normális, de sosem olyan gyors, mint a kiegészítő szolgáltatás megrendelése előtt. Speedtest ezt megerősíti. 10 mérésből 8, LTE-n lógva alig éri el a 60kb/s-t. Másik T-s eszköz (ipad LTE) a kieg. csomag nélkül ugyanott, ugyanakkor 10/10 esetben 20-30 megabit/s.
Ügyfélszolgálat, panasz- kivizsgálják. Pár napja sms: nem találtak hibát a rendszerükben.
én is így voltam, nekem BIS és 5 giga volt előfizetve, és mindig rossz és lassú volt. T-etvek.
igen, 3000ft. amit ha igazad volt akkor visszakapsz a t-től. ha nem akkor buktad.
a T nekem évekig tartott be. ha igazán ki akartam volna velük cseszni, akkor élnem kellett volna az állásajánlattal, hogy elmenjek hozzájuk angolt tanítani, majd lázadást szítottam volna a dolgozók között, mint valamiféle női, modern Spartacus.