Szia, igény esetén beszerezhető nálad?
[Re:] [don_peter:] Amikor a hardver és a szoftver találkozik 1. rész - DPTP System - AutoBlock 1.0 - BLOGOUT fórum
hozzászólások
nyelvtannemzetiszocializmus ON
teljesség hiánya nélkül értendő
ez az állítás nincs hazugság nélkül?
szerintem arra gondoltál, hogy teljesség igénye nélkül készült, nem?
nyelvtannemzetiszocializmus OFF
Szia,
Igen.
Hirdetéseim közt megtalálod.
Igen, elnézésed kérem a hibáért.
Javítom
ne vedd kukacoskodásnak, segítő szándékkal írtam
Kicsit kellemetlen az igazság, de meg kell szívlelni, ez viszi előrébb az embert
Remélem azért pozitívumot is szűrtél le az írásból
Nos, elolvastam a cikket végre Szerintem ez a projekt hiánypótló itt a fórumon, érdemes lenne tovább fejleszteni, szerintem megfelelő beépítési gyakorlattal, és kiforrott megoldásokkal felturbózva lenne rá igény a PH! autós tagjai között.
A beépítésnél mennyire tudtad megoldani a technika rejtettségét, hozzáférhetetlenségét? Mennyire megoldható a rendszer áthidalhatatlansága? Hány ponton blokkol és ez mennyiben bővíthető? Mennyire üzembiztos/bolondbiztos a rendszer? Van-e megoldás az rendszer titkos áthidalhatóságára, ha esetleg mégis csődöt mond a technika?
Én úgy vélekedem, hogy minden tulaj kösse be a saját autójába mert az úgy lesz igazán egyedi és biztonságos.
De persze megoldható a beszerelés.
A rendszer éppen most van tovább fejlesztés alatt, a relé lekerült, megszűnt mert sokan sérelmezték és állítólagosan egy olyan pont volt amelyet könnyen ki lehetett iktatni ezzel megkerülve a hardver biztonságát.
Most már ilyen probléma nem lesz.
A nyák könnyen el rejthető, hisz nem egy nagy darab az interfész meg ügye hosszabbítható.
A program olvasás és írás védett így feltörni nem lehet, illetve kiolvasni a memóriát csak igen körülményesen lehetne. Itt hozzáteszem, hogy én csináltam a rendszert és védem le, de még így sem tudom kiolvasni a memóriáját ... Jó a PIC védelme.
Továbbá úgy írtam meg a programot, hogy 30mp-enként frissíti magát, így gátolva a külső hozzáférést és természetesen minden 30 másodpercben ismételten ellenőrzi és kiolvassa a letárolt kódot, kódokat.
A program bolond biztos és elég stabil.
Egy BMW M5-ben már lassan 3hónapja egyfolytában megy és tökéletesen teszi a dolgát.
Továbbá kérésre lehet megszakító kapcsolót elrejteni az autóba, hogy ha bármi gáz van akkor kiiktatható legyen a rendszer.
Egyelőre csak egy dolgot tud vezérelni, de kérésre ez természetesen bővíthető.
Idő kérdése és alapból is ezen fejlesztések be fognak kerülni...
Az elmúlt időben tovább fejlődött a rendszer.
1.2 verzióban már van próbálkozást korlátozó funkció és tovább bővültek, frissültek a már meglévő funkciók is.
2.0 verzió már hardveresen is bővült, a továbbfejlesztés célja a mozgó alkatrészek kiküszöbölése és a nehezebb visszafejtés volt.
Ezen fejlesztések már nem publikusak megőrizve a minél jobb rendszer biztonságot..