[Re:] [Doze:] Motorfelújítós projekt, vol.1 - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Samus
(addikt)
Blog

Csak kíváncsiságból érdekel a dolog, mert hasonló cipőben járok...


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

1.3 16V tulaj jelen, érdekel :K

Nekem pöpecül megy még, bár ki tudja meddig. Szeretem rúgni a lovakat sajnos :D


Doze
(aktív tag)
Blog

Jó gépek ezek, csak ez a rohadt szelepszáras betegsége ne lenne.... lehet a egyébként hogy amit gyárilag szereltek alkatrészt az rossz minőségű... meg ezért 100 e-nél már megjelenik. :U


vwpolopg
(őstag)
Blog

Egy ilyen cikk képek nélkül olyan mint a pina lyuk nélkül :D


MineFox54
(őstag)
Blog

sub


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

116 van az enyémben (és tuti nem fordult) Miről ismerem meg ezt a hibát igazából? Ránézésre, hallásra semmi baja, olajat se eszi, stb.


Samus
(addikt)
Blog

Úgy kezdődik, hogy hosszabb állás után induláskor egy nagy kék füstpamacsot dob. Később ez nagyobb lesz, illetve komolyabb gyorsítás után hirtelen lelépve a gázról (sebességben hagyva) is dob egyet. Még később elkezdi láthatóan enni az olajat. Enyémben 230k van, kb. 4000km alatt eszik meg egy liter olajat. A füstpamacs mértéke függ attól, hogy áll meg a motor. Ha a szelepek zárva maradnak, akkor sokkal kisebb, de folyamatosabb a füst, ha több szelep is nyitva marad, akkor intenzív, de rövidebb a pamacs.

Amíg volt RSK fórum, az ember sok infót össze tudott szedni, de amióta megszünt... Csak a Facebookos Suzuki szakik csoportban maradt pár ember belőle.

Lényeg, hogy a tapasztalatok alapján 120-150k km után szokott először jelentkezni. Csere után megint ennyit elmegy gond nélkül. Ha tovább hagyod igy, először az EGR szelep fog elkoszolódni (nem zár rendesen a koromlerakódás miatt), később a katalizátor is elkezd rakoncátlankodni. Az elégett olaj sajnos elég sok kormot csinál.

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Értem, akkor erre majd odafigyelek :R Köszi a részletes infót.


Doze
(aktív tag)
Blog

Neked milyen "stádiumban" van?, Fogok fényképezni :DDD


Samus
(addikt)
Blog

Nekem már az "ötvenezerrel ezelőtt meg kellett volna csináltatni" stadiumban. Szétszedve még nem volt, csak EGR-t takarítottam, meg a hozzá vezető csövet/járatokat. Katalizátor hatásfok alacsony hibát dob kb. 1000km (két tank) után. Próbáltam a premium benzint, semmi. Lassan remélem meglesz a ház, utána elviszem, megcsináltatom. Egy kisebb vagyon. Egy ismerősöm apja gépműhelyben van, maszekban kaptam 45 ezres ajánlatot a hengerfej felújításra. Ebben szimmeringek, a szükséges szelepvezetők cseréje, dörzsárazása, fészekmarás és becsiszolás, és egy síkolás van. Elvileg nagyon jó ár, csak sok a szükséges sallang, és azok ára...


targa6269
(friss újonc)

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni!

Suzuki Jimny G13BB motorrol van szó.
Komplett motorfelujitas tortent. Hengerfej, szelep regi, de új vezetok es szimerungek. Fúrás, dugó+gyűrű,fotengely koszorulés+es cspagyak.

Tegnap összepakoltam és a problémám, hogy alapjaraton a motor bicegve jár. Ilyen korabban nem volt furdulaton simanak tűnik. Ha lehuzagatom az injektor sarukat akkor az adott henger kiesik, hallható. Tehát alapesetben minden henger megy, de valahogy nem szépen.
Újak a gyertyák természetesen.Hézag katalogus szerint beállítva
Az injektorok ki voltak szedve kb 1 hónapot töltött a kocsi szétszedve.

Most vettem injektor tisztitó adalékot (általában nem bizom bennük)

Mire gondoltok? Gyertykábel? Injektor?

üzenetek