[Re:] [Eastman:] Alfa Romeo Tonale 2020 - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Somatom
(veterán)
Blog

Olyan országban gyártják, ahol szieszta van. Ergo: kuka. Azt viszont el kell ismerni, hogy szemétnek gyönyörű.

[ Szerkesztve ]


Kisgépkezelő
(senior tag)

Nekem az első lámpatest nem tetszik. Az elmúlt pár szériában mindig akadt valami trükkös megoldás, ez viszont szerintem kicsit már rossz értelemben "letisztult".


#16514048
(addikt)

Szerintem az összes olyan crossover/SUV ronda, aminek "normál autós" formavilágot próbálnak adni. Egyszerűen ilyen arányokkal nem lehet szépre megcsinálni.
Ezeknek szerintem az olyan formatervek állnak jól, mint amilyen Range Rover-eknek van, vagy akár a Vitara, stb.

Viszont ennek az Alfának a részletmegoldásai piszok jól mutatnának egy autó formájú autón.

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Hogy őszinte legyek ha az orrán nem lenne ott az Alfás háromszög plusz a márkajelek akkor meg nem mondanám hogy ez egy Alfa Romeo. :U
Valahogy ez most nem adja (a Stelvio például nem rossz szerintem).


HussarF
(addikt)
Blog

Ez egy elég ostoba komment lett. Ez egy nemzetközi autógyár, komoly minőségbiztosítással. Egyébként mi a baj a sziesztával? Te ebéd után, kajakómásan milyen minőségű munkát végzel? Vajon ha pihenhetnél utána, nem tudnál jobban koncentrálni? :)

Alfa Romeo Giulia + Alfa Stelvio CAR Factory HOW IT'S MADE Production Plant Cassino


Somatom
(veterán)
Blog

Olaszok és a minőségbiztosítás? Nemááá!!! Csak az AS szabványt ismerik.


Kisgépkezelő
(senior tag)

Ahogy Sikerül? :D


Somatom
(veterán)
Blog

:K
Ott még a robotnak is csak a szieszta jár az AI -jában. Dehogy fog az csavart meghúzni.

[ Szerkesztve ]


guftabi96
(addikt)
Blog

A németeknél meg nincs szieszta mégis nem 1 ipari hulladékot fejlesztettek az elmúlt néhány évben.
Szerintem 2019-ben teljesen felesleges az ilyen sztereotípiákban hinni.
Minden gyártónak vannak jó és beteg autói, motorjai.

Egyébként suv-hoz képest nagyon szép.

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Ez így van. Számomra a németek nagy csalódás. Feleségem 10 évig BMW szalonban dolgozott, ismertem ott a vezető szerelőt. Az asszony alelkemre is kötötte hogy soha ne vegyek propelleres autót. :D


HussarF
(addikt)
Blog

+1

Első szériás TSI motorok

Egyébként suv-hoz képest nagyon szép.
Ráadásul nem is túl jó képek. Profi fotókon meg élőben szerintem sokkal jobban mutatna.


Eastman
(őstag)
Blog

Viszont a piros nem áll jól a vonalainak. Az ezüst OK nálam.


HussarF
(addikt)
Blog

Hát, ha Alfa, akkor a pirosnak definíció szerint jónak kell lennie :D

Alfa Romeo Tonale Paint Colors - YT


Eastman
(őstag)
Blog

HussarF


+

"Japó".

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Egy újabb terepjárónak látszani akaró kompakt a sorban ami városi autónak ormótlan terepjárónak meg egyenesen sz@r. Sosem fogom megérteni mit látnak az emberek ezekben a vackokban.


HussarF
(addikt)
Blog

Tény, de ez kell az embereknek és ha egy gyártó talpon akar maradni, ilyeneknek lennie kell a modellpalettán.


8th
(addikt)
Blog

Majd ha torzult szépérzékű user kátyút fog azzal a malomkerékkel és a felnijavítás mellett még veheti rá a ránézésre is minimum 20" gumit csilliárdokért tuti elmormol néhány miatyánkot a bajsza alatt, hogy mi a facért nem egy kifejezetten szép és mutatós Giulia-t vett ehelyett a torszülött helyett. De hát az nem jó mert nagyobb és villantósabb kocsi kell mint a szomszéd proli Vitarája. :P


HussarF
(addikt)
Blog

Épp ellenkezőleg. SUV-on a malomkerék sem annyira peres, mint pl. a Giulián egy kisebb. Stelvio-s haverom is mindig ezért dicséri a kocsit. 19-es nyári kerékkel is bele tud hajtani minden kátyúba, alig érzi.

[ Szerkesztve ]


DEJVID
(őstag)
Blog

:(


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Sosem voltam oda az Alfákért.

De a Giulietta után, hát ez barom jól néz ki. Tök homogén, összefüggő...
Komolyan frankó!


8th
(addikt)
Blog

Az, hogy bele tud hajtani és, hogy ő bent ülve ebből mennyit érez az csak egy dolog.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Régebben Hondám volt és jóban voltam a szomszédban a Honda szervíz szerelőivel. Láttam, nagyon dúlnak egy HR-V -t. Kérdeztem, hogy mi lelte.
-Motorcsere.
-Hogyhogy? A Honda tud motort gyártani.
-Igen, de a tulaj azt hitte, hogy terepjárót vett és át akart vele hajtani egy gázlón. A motor meg vizet kapott.
Sztem az ilyen verda a G Mercinél kezdődik. Mondjuk, egy G63 6x6.
Azzal szívesebben nyomulnék, mint egy ilyen digórakétával.

[ Szerkesztve ]


Kisgépkezelő
(senior tag)

Szerintem a marketingesek legnagyobb találmánya ebben az évezredben. Úgy néz ki, van párszáz millió ember, aki azt szeretné, hogy a szomszédjai egy Land Cruiserben lássák, de ő valójában egy Zafirát/Sharant/Espacet szeretne vezetni. Eggyesített erővel pedig a SUV lett a bolygó kapitánya, mert a az egyterűvel ellentétben van némi presztizse, de mégis (mint bármilyen kompakt) viszonylag olcsó, aszfalton jól vezethető, normálisan fogyaszt, egyszerűen és olcsó karbantartható, nem úgy mint egy valódi terepjáró. A világ legnagyobb ötlete.


8th
(addikt)
Blog

"Zafirát/Sharant/Espacet" Á, össze sem lehet hasonlítani őket azok annyival nagyobbak praktikusabbak. Az egyszerű és olcsón karbantartható autók néhány kivételtől eltekintve rég eltűntek már. Az ilyen városi terepjáróra ez a kijelentés hatványozottan nem igaz. Egy ilyen húszas felniken bukdácsoló divat suvon csak simán egy gumicsere több százezer forint és akkor még nem romlott el semmi csak vettél rá négy gumit. Elmebaj. És ez kell a népeknek. Ha megnézed tízből nyolc ilyen vackon legalja kínai gumi van mert annak csak 22ezer darabja vagyis egy darab prémium sportgumi árából felgumizod a kocsit. Más kérdés, hogy az orcám égne oly nagyon ha vennék villantani egy ilyen kocsit sok-sok millióért és ott virítana a hatalmas chiangui felirat a gumin. Marketing szempontból amúgy tényleg telitalálat egy ilyen kamu terepjáró mert amíg van szar lesz légy is. Mindig lesznek emberek akik többnek akarnak látszani mint amik vagy szimplán csak kompenzálnivalójuk akad egy ilyen autóval.

[ Szerkesztve ]


Kisgépkezelő
(senior tag)

Valóban a Zafira az ennél nagyobb, de van a Zafira méretű SUV mellett a Meriva méretű SUV, meg van Agila méretű SUV is. (Most csak azért Opellel példálózok, mert nekem is az van, bár nem SUV.) Platformra meg ugye ezek is ugyanúgy osztoznak valami normális (többnyire 5 ajtós) modellel mint korábban az egyterűek, szóval amennyire pl. egy Polot egyszerű fenntartani, annyira egyszerű az azonos alapú SUV-ot is. Leszámítva persze a gumiügyet, de nekem nem tűnnek annyira durvának a nagy gumik árai sem. Ahogy nézem egy átlag 19-es úgy kétszer annyi mint nekem a 205/55R16. Az azért nem az a különbség amit ne tudnék kiköhögni pár évente, ha mindenáron nagy kerekű autót akarnék akarnék. A mostani kocsimon amúgy kb. az első dolgom volt az olajcsere után lecserélni azt a malomkereket amivel vettem a legkisebb, legballonosabb gyári méretre, mert magyar utakra az való. :D

[ Szerkesztve ]


Eastman
(őstag)
Blog

Légyszíves írj nekem egy típust, azon belül egy modellt, hogy láthassam, mi számodra az AUTÓ!
(Az egyensúly érdekében legyen ő egy 2019 / 2020-as modell, ne túl régi!)

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Gyártótól és kategóriától függetlenül tetszőlegesen bármi ami nem akar másnak látszani ami. Értsd.: a kisautó legyen kisautó, a kombi a kombi, a terepjáró pedig terepjáró.


flymi
(addikt)
Blog

Én is azon az állásponton vagyok, h a SUV egy divatcikk és csak azért veszik mert "miért ne". Józan ésszel gondolkozva semmilyen érv nem szól mellette.
Oké, magasabb üléspozíció, cserébe könnyen borul.
Terepre nem jó, pakolni nem jobb, mint egy kombit vagy egyterűt.
Majd elmúlik ez is...

üzenetek