üzenetek

hozzászólások


gboszi
(senior tag)

Nekem ez van, és imádom.


Visormail
(addikt)

Kísérleteztem a smartmi-vel. Ha leszedem a lamellák felét, akkor tudja forgatni, ha visszateszem mindet, akkor nem. Ha magas a vízszint és elvesz a súlyából, akkor szintén tudja forgatni. Úgy tűnik, mintha elgyengült volna a motor.


Ciccuka
(veterán)
Blog

Sok töltő a Li-Ion akkukat 4.10V-ra tölti csak fel.


MittuDomain_
(őstag)

Sziasztok!

Posta/Vám gondok. (1. hsz megvolt megint, de nem találtam új infót.)

1./
07.23-án beadtam egy Felülvizsgálati kérelmet* tévesen megállapított összeg miatt, amire még mindig nem jött válasz. (89 naptári nap :((( )
A tárgyi csomagot ráadásul elhagyta a posta, nem találják, nem kézbesítették. Mit tudok csinálni, hol tudok panasszal élni. Duplán fizettem valamiért, amit egyszer sem kapok meg.
Szóval, ez két külön téma, egyesével kérek segítséget.
- Nem találok semmilyen felületet, ahol a felülvizsgálat eredményéről érdeklődhetek.
- A megáfázott, mejd eltűnt csomaggal mit tudok kezdeni? Az utolsó infó amit a helyi postán mondtak, hogy hozzájuk kijött az elosztóból a csomag, és helyettes postás átvette kiszállításra. Hozzám nem jutott el. Nem hiszem el, hogy ha addig tudja a posta követni, hogy tévesen jelentősen magasabb összeget fizettessen érte, az utolsó 300m-en nem sikerül eljuttatni hozzám. (Ennyire van posta.)

*Ebben a legszarabb, hogy egy online felületen kellett mindent feltölteni, és még visszaigazoló email sem jött, hogy megkapták/befogadták a kérelmet.

2./
Most jött egy újabb csomagom.
10.22-ig kellene kifizetni az összeget, hogy megkapjam, de a befizetés "technikai okok miatt nem lehetséges".
Nehogy már a Posta informatikai hibájából kelljen 400 helyett 800-at fizessek, mit lehet tenni, van erre jogorvoslat?
Valamint megint hibás az összeg, természetesen nem az én javamra. Vissza az egyes ponthoz, beadom a kérelmet, de mennyi idejük van reagálni?

Köszi a segítséget! :R


Beni2360
(félisten)

Inkább itt kérdezel.

[ Szerkesztve ]


MittuDomain_
(őstag)

:R


Jarod1
(addikt)
Blog

Megjött az üvegfólia a Samsung GAl tab a7 re-
Sms értesítés jött a postától nem kellet ráfizetni,
mellékelne száraz és nedves törlőkendőt.

3P csomagolás, Hungarocell táblák közé volt csomagolva
Perfect Protect Package.

Pöpec

[link]

[ Szerkesztve ]


FingR86
(őstag)
Blog

Újra működik a gearbest? Most nálam működik a webes felületük is.


szabi__memo
(nagyúr)

Nekem is feltűnt pár napja


V/
(titán)

A Facebook profiljukban továbbra is az olvasható hogy végük, szóval szerintem nem működik, nem célszerű vásárolni
A csőd sem szűnt meg. Az vásárlók keresik a pénzüket, mai 4-5 órás üzenetek.

[ Szerkesztve ]


fateless
(veterán)
Blog

Egy kérdés:
A júl 1 utáni rendelések esetén a postának nem kellene küldenie emailt, mikor vámkezelés kezdődik, hogy ki tudjam fizetni a 400Ft-ot?
Valamiért két alkalommal is azt éltem meg, hogy semmi jelzés nem jött, a nyomonkövetés szerint még épp csak elindult a csomag, majd már jött is a postás a kis papírral, hogy 800Ft-tal fáradjak be a postahivatalba, azaz esélyem sem volt a "normál" 400Ft-os árat fizetni.
Én hagyok ki valamit, vagy a posta mulaszt?


V/
(titán)

Attól függ hogy hol vásároltál. De ez az automatikus vámolást a küldemény elektronikusan megküldött adatai alapján egy program végzi, a küldeményt nem látja, ha az adatok közt nincs vagy nem megfelelő a formátuma az elérhetőségeidnek (telefonszám, e-mail cím) akkor a program nem készít értesítőt.
Az hogy a címkén rajta van az később, amikor a helyi postán kell értesíteni az átvételről csak akkor kerül elő.
AliExpress esetén annyit csináltunk hogy a cím sor folytatási rubrikába beírtuk az e-mail címünket, aki nem direkt regisztrált hanem Google vagy Facebook regisztrációval lép be az kitöltötte a profil adatai (mert az üres) és AliExpress standard vagy AliExpress saver szállítással vásárolunk hogy elkerüljük a postát, vagy azt hogy a posta vámoljon

[ Szerkesztve ]


fateless
(veterán)
Blog

Értelemszerűen megvan az email cím, telefonszám, terészetesen "nomrálisan" regisztráltam sok-sok éve, korábban nem volt gond ezzel, illetve rendelek rendszeresen pl apóséknak más városba, ott mikor érkezik, megjön hozzám a jelzés, szóval ezért gyanítom, hogy a helyi postán lehet valami olyan ügyintézés, hogy ne fizethessek online, csak gondoltam, hátha van más is ilyen tapasztalattal.
Illetve természetesen a megfelelő postázással rendelem, szóval mindent "jól" csinálok...


V/
(titán)

Egy dolog hogy az adataid megvannak, másik dolog az hogy az elektronikus postai és vám-árúnyilatkozat tartalmazza-e olyan formában hogy a program fel tudja dolgozni, az úgy tűnik + biztosíték ha a cím folytatásban is szerepel az e-mail címed, mert az nem postai információ, nem kell a postai küldemény adatai közé a külföldi postának felvinni, volt olyan tapasztalat hogy van amikor a feladó e-mail címét azonosítja be a program és arra küld értesítőt, de ugye azzal te nem sokra jutsz.
Ha azzal a két postázással rendeled amit írtam, akkor nem a posta kézbesíti, vagy ha hozzájuk kerül akkor EU-s postai azonosítót kap, amit az EU-s országban adnak fel és ezért nincs fizetéses vámolásos téma egyik esetben sem. Ha AliExpress-ről van szó.

[ Szerkesztve ]


fateless
(veterán)
Blog

"Ha azzal a két postázással rendeled amit írtam, akkor nem a posta kézbesíti, vagy ha hozzájuk kerül akkor EU-s postai azonosítót kap, amit az EU-s országban adnak fel és ezért nincs fizetéses vámolásos téma egyik esetben sem. Ha AliExpress-ről van szó."

Ezt írja, közben pedig ez jött meg

Postás ismerős adja ki a csomagot, ővele néztük meg elhozatal előtt. Mivel szokatlan ez a szitu, illetve a másik kb 40 csomagon júl 1. óta rendben jött (postát kikerülve), ezért is nem értem, hogy lett ez ilyen, és miért nem kaptam semmi tájékoztatást, csak a kis cetlit a kézbesítőtől.
15 éve rendelek kintről, Indiától Kínán át USA-ból, szóval ismerős a terep, de ez váratlan volt így, meg múltkor is.
Egyébként jól átálltak a cégek a magyar posta kihagxására, ami sokszorosan öröm stámomra, nohs a helyi kézbesítők ott felénk remekül végtik a munkájukat, le a kalappal előttük (pápai csapat)


V/
(titán)

Ez lehetetlen hogy a Postához került volna, az Express One kézbesíti. Itt kell követned és holnap reggel kapsz egy e-mailt a holnapi kézbesítésről.


fateless
(veterán)
Blog

Ez az, hogy szám alapján sem kellett volna hozzájuk kerülni. Nem hoztam el a csomagot (nem voltam bent, csak megtapogatta az ismerős meg megnézte a számot és ez volt), ezért nem értem én sem, mi a fene, hogy hozzájuk került.
Holnap megyek be majd érte ovi után, aztán 800Ft-ért megfejtjük közösen, hogy mi a csuda ez, miután hazahozom. Ecpress one-tól pedig semmi üzenet nem jött (reggel kiderül)
Szóval még nem értem én sem, mit kevernek...

A belgiumiaknál nincs ilyen keverés, olyan is úton van, meg az expressone-os srác is rutinból jár ide (a többi cégről nem is beszélve)

Ha nem felejtem el, holnao leírom a végét

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

Nem is került, holnap viszi a Express One. A linkelt nyomkövetésnél az Express One központi raktárba lett szállítva és onnan 16:27-kor szállították ki a Csornai kézbesítő depóba, oda a te ismerősöd biztos hogy nem tette be a lábát. Mint írtam a kézbesítés reggelén küldenek e-mailt.
Van egy másik postai kézbesítésű küldeményed. De holnap majd kiderül.

[ Szerkesztve ]

üzenetek