Egyelőre nem nézem utána, de esetleg a kutakodás során arról találtál infót, hogy valami hasonló megoldást lehet alkalmazni az m54b25 motornál is? Vajon ott van értelme a b30 szívósort feltenni...?
[Re:] [eldiablo:] E46 blog 3. rész, Nagy levegő - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Elméletileg a 2.2 és a 2.5-es M54 ugyan azt a szívósort és pillangót kapta. Csak feltételezem, hogy átmérőben szűkebb egy kicsit mint a 3.0L-es. Egészen biztos, hogy felmegy szívósor rá, de akkor valószínűleg a légcső átmérők is különbözőek, tehát azok is cserések. Nem tudom mennyi pluszt hozhat egy ilyen csere és milyen költséggel. Lehet +2-3 lóerő.
Az M52TU sokkal jobban fojtva van, mert ott még a 2.8-as is ugyan azt a beszűkített szívósort kapta, amit a 2.0L-es, ami a fotón is van. M52TU-ra kb. bármelyik M54-es szívósor előrelépés.
M54-re inkább az M50 vagy az N55 szívósort szoktam látni.