[Re:] [eldiablo:] Hogy lesz a japánból német? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


#90088192
(senior tag)
Blog

Hello :)

Legyszives ird at a cimet, mert a jelenlegi egy kicsit nem olyan amire gondoltal. "Hogy lesz a japából német?"

Udv :R


D1Rect
(félisten)
Blog

Ne szégyenkezz azért, mert vettél egy kicsit jobb minőségű autót!
Széles utat! ;)


AxBattler
(félisten)

Köszi, jó cikk, és jó autó! Grats hozzá! :C

Amindenségit', rögtön mentem hahura... ;]

[ Szerkesztve ]


eldiablo
(addikt)
Blog

Agyturbina, javítva. :B

D1Rect, Köszi!
Baráti körből sok volt a hideg meleg. Olyanoktól kaptam otromba cinkelést, akitől nem számítottam rá. :(
Értem én, hogy irígység, de inkább örülni kéne a haver örömének, nem pedig lehúzni.

AxBattler, köszi! Most borzalmas a kínálat, én nyár végén vettem "olcsón" az enyémet. Most kb +1 millió lenne, ami vicc.


AxBattler
(félisten)

Igen, rögtön feltűnt, hogy nem azok az árak vannak, amiket Te írtál... no mindegy, most úgysem aktuális az autó csere.
Meg igazából valami megbízható rizskályhát keresek inkább következőnek.


Redneck
(veterán)
Blog

Fasza a verda, gratulálok hozzá! Széles utat és sok boldog megtett kilométert! Imádom az MX5 NB-t, nekem is az a széria tetszik, de teljesen más dimenzió. A Focus MK1 pedig ésszerű választás, jól teszed hogy megtartod amíg megéri. :K


Alpi.
(addikt)
Blog

Ide se jövök többet ! :DD


DeFranco
(nagyúr)
Blog

grat. autóváltás után mi is gondolkodtunk rajta, hogy megtartjuk a fókát, feleségem nagyon szerette és végre merte volna "tét nélkül" vezetni, az állapota pedig patent volt, mert kb. mindent megcsináltattam az első gyanús jelre.

végül mégis eladtuk, mert ahogy mi használjuk az autót két sors várt volna rá, vagy áll hónapokat, amíg le nem ülepszik benne a benzin, vagy maximális ridegtartáson megy 1x1 2x1 kilométereket, mert ha messzebb megyünk akkor már nyilván az újba ülünk.

ezek az autók meg sem az állást nem tűrik jól, a ridegtartással meg rövid úton amortizáltuk volna le, és mivel 15+ éves autó ezért valamit mindig kér, plusz súlyadó, biztosítás...

így eladtuk, értékéhez képest ár alatt (tényleg nagyon patent volt) de a piachoz képest jó áron.

neked a kabriós mellett valószínűleg többet fog menni, ésszerűbb volt megtartani.


eldiablo
(addikt)
Blog

Bármi történne, biztos hogy nem a Focustól válnék meg. Piszok jó a futómű, pontos a váltó (1-est nehezen veszi nagy hidegben) még így 315 ezer KM után is. Ülések már kicsit fapadosak, kormányt megette az idő és egy kuplunk csere is érik, de akkor sem.

NB még mindig piszkálja a fantáziámat, na nem mintha a Z4-et megbántam volna egy kicsit is.

Alpi. linkeld már be ide, azt a kedves BMW-s képet amit közvetlen a vásárlás után küldtél nekem. :DDD

DeFranco,
Béreltem teremgarázsban helyet, most a Focus áll ott, így nem eszi meg az időjárás.
A Z4-et pedig betettem a céges teremgarázsba telelni, így az is rendben van most az is. COVID miatt kb üres az egész, kb mindkettőt tarthatnám bent, de az azért már feltűnne talán. :DDD


Alpi.
(addikt)
Blog

Má' nem tudom, mi volt ! :) De azt szeretetből küldtem tuti ! :DDD


eldiablo
(addikt)
Blog

Meg is van. :DDD


Alpi.
(addikt)
Blog

Milyen aranyos kép Spongyabob-ról ! :))


AxBattler
(félisten)

És?

;]


eldiablo
(addikt)
Blog

Nincs és. :D
Az olaj szint visszajelző szarakszik hidegben, de az széria hülyeség. Folyamatosan ellenőrzöm a szintet. Alig csipegeti, szóval nem aggódom.


AxBattler
(félisten)

A képre értettem... :P


D1Rect
(félisten)
Blog

Én rákérdeznék, hogy szabad-e ott tartanom amíg üres.


eldiablo
(addikt)
Blog

Már mindegy kibéreltem egy évre biztosan a helyet. Ki tudja mi lesz 1 hónap múlva és a környékünkön nem olyan űrűn van kiadó hely.
Amúgy az irodavezető nem tud róla, csak a parkolóőr. Nem szeretném, ha ki zavarnának, inkább nem erőltetem a kérdést. :DDD

[ Szerkesztve ]


kmisi99
(addikt)

Nekem is nagyon nagy álmom az MX5 még mindig nem adtam le róla, de haun rendszeresen ha az ember akar egy NB 1.8 nem olajevős, "frissen lakatolt=csak kicsit rohad nagyon" példányt akkor már 2m körül kell nézelődnie, a klíma meg egyenesen kuriózum, pedig 2-3 éve 1,5m körül már tök királyak voltak, ami elkeserít. De ez a Z4 jónak tűnik bár nálam a BMW mint márka inkább rossz érzéseket kelt az általad említett hülyék miatt is.

Német behozatalon nem gondolkoztál? Mobile.de-n vannak jó(nak tűnőek) 4000 euró körül is.

[ Szerkesztve ]


Alpi.
(addikt)
Blog

Az a baj, hogy mind rohad és nagyon rosszúl, rossz helyen !
Majdhogynem javíthatatlan, ha magának csináltatná az ember, akkor legalábbis rettentő meló és pénz. Norbi is emiatt engedte el talán legnagyobb részben az MX-5 vonalat.
Sajnos pont az NB érintett ebben, ami a leg izgalmasabb lenne több szempontból is.

[ Szerkesztve ]


kmisi99
(addikt)

Igen sajnos egy komplett lakatolás is csak 2-3 évet jelent sajnos.


Alpi.
(addikt)
Blog

Igen, de az igazi gond az, hogy főtartónál indulnak el és belülről ! A nyulványoknál, amire a bölcső van felfogatva, azaz a futómű. Amíg egy sárvédőperemmel elpettyeget az ember "csak még erre a műszakira legyen jó" módszerrel, mert az kb. esztétika, addig itt nem lehet maszatolni. Azaz lehet, de na... Ki az aki így szeretné használni az autóját ? És a jívtás, a szakszerű javítás az kb. a teljes szétszerelés és azoknak a részeknek az újragyártása egy profi lakatossal. Költségben kb. annyi, mintha egy világháború környéki, fellelt autót állítanál talpra... Nagyon szomorú, mert a világ elveszít egy gyakorlatilag egyedülálló, picike, fenntartható (lenne egyébként), pompás roadstert ! :(
Bármi más, egyéb hibát ki tudsz javítani. Szerzel bele ezt, felújítod azt szépen apránként, stb, de ezzel mi a francot kezdesz ? :(

[ Szerkesztve ]


eldiablo
(addikt)
Blog

Félek külföldön is rohadnak és nem finom amikor kiutazik az ember és kb ez fogadja:

Egyébként oda vissza megy a sztereotípia. Simán szopatnak, ha Z4-el vagyok. Nem engednek be, leszorítanak, akadályoznak stb.
Illetve a másik, hogy sokan kihívást látnak, pl 1.9 TDI Golfokal. :DDD
Legutóbb egy Toyota GT86 akart valamit, de én ilyesmibe nem állok bele. :N


kmisi99
(addikt)

Ja a mobile.de nél a z4 re gondoltam, hogy megéri e onnan venni?

Meg egyébként hétköznapi kopó alkatrészek terén milyen a z4? Mert ugye fenn kell tartani nem csak megvenni kell, csak mert nagyon kezd megtetszeni, egész élhető mx5 alternatívának tűnik, esetleg még a Nissan 350z. Bár én 2M nál nem nagyon szeretnék messzebb menni.

Alpi. valóban borzasztó kár értük az NB széria álmaim autója amit meg is tudok venni de még úgy hogy egész jó lakatosom van úgy is félnék tőle plusz ennyit már számomra nem ér.

[ Szerkesztve ]


AxBattler
(félisten)

én ilyesmibe nem állok bele
Kabrió nem is erre való, szvsz.

Régebbi TT Roadster-ekről egyébként mi a közmegállapodás? Anyagi csőd?

[ Szerkesztve ]


eldiablo
(addikt)
Blog

Bevallom az MX-5 után nem álltam neki Z4-et nézni kintit. Lehet jobban jártam volna, de most már mindegy.

A Focusomon gyárilag Brembo fészett van, az első fébetét szett rá 16 300Ft, Z4-re 19 990Ft szintén Bremboból. Kuplung készlet mind a két típusba 115 ezer forint. Persze ha féltengelyt akarok cserélni akkor az húzósabb, de alapvetően nem érzem azt, hogy annyival drágább lenne.
Fogyasztás városban mind a kettőnek pokoli tud lenni. Persze, ha szépen lehet haladni, akkor 1000Km benne van az öreg dízelben, de pályán a Z4 is 7-8L nyitott tetővel.

AxBattler, 5.9 mp a 0-100, szóval még akár lehetne is, de nem érdekel, kinőttem már ebből. :D

TT roadstereket nézegette cimbora, de abból is a V6-os változatot.
Passsz, nekem ilyen pornós csajszi verdának tűnik. :DDD


Alpi.
(addikt)
Blog

Az, tényleg ! Ez lenne az a típus, ami elérhető lenne annak a 0,1%-nak, aki ezt keresi ! Igazi kis roadstert, látatható összegért. Ezzel együtt van egy kb. :(
Én mentem már 350Z-vel és TT-vel is és mivel ezek full szubjektív dolgok, nem is rangsorolnám, de azt elmondom, hogy lehet ezekről beszélni, de így együtt, Mx-5 és "igazi" autózós Roadster élményekkel egy mondatban nem ! :) Totál más világ mindkettő és még egymáshoz képest is ! De én nem vagyok normális autós, értem ez alatt, hogy nem úgy látok sok dolgot, mint egyébként mindenki más. :)
A 350Z szvsz nem élvezehtő az esetek 95%-ban, mert nem tudsz 150-el menni városban. A TT meg nem igazán nyújt annyival többet egy "normálisabb" autónál, vezetési élményben. Nyílván ott a design és adott kivitelnél a kabriózás élménye alapból. Ettől függetlenül mindkettőnek van értéke ha valaki azt a koncepciót keresi. Nem mindeki szeret a nyaka köré tekeredett, lucskos inggel kiszállni az autóból 100 km-es út után pl. Van, aki meg szereti ha érik mechanikai ingerek ! :) Az a lényeg, hogy ha ilyenbe gondolkodunk és aztán nézelődünk, mindenképp próbáljunk ki előtte egyet, egyet ! Ha lehet persze, de általában azért lehet. Mert akár a kabriózás maga nagyon nem olyan a valóságban, mint ahogy a képzeletünkben szerepel. (legalábbis én nem voltam képes előtte jól elképzelni. :D) Pl. "nyáron, délután 2-kor végig dzsesszelni a balaton parton 30-al, leeresztett tetővel, mekkora király lehet" Hát nem annyira. :D
Még a Z4-es hátra van, azt sosem próbáltam ! Ugyee ?!!? :DDD De ha végre jobb lesz az idő, remélem felkanyarodik egy fekete az M7-esre a Balaton irányába. :C

[ Szerkesztve ]


eldiablo
(addikt)
Blog

Ami késik, az nem siet.... izé nem múlik. Megyünk egy fsza Balcsi kört.

Amúgy a kora őszi kabriózás délután 2 kor nyitott tető + klímával volt elviselhető a pesti forgalomban. :DDD
Én a nyári kora estéket, éjszakákat várom, az lesz az igazi. :K


Alpi.
(addikt)
Blog

Jaja, az a jó ! Mikor már nem süt úgy a nap ! Az azért teljesen más élmény, mint bármilyen más autózás. Érzed az illatokat, hallani a kipufogót, egész más ! Aki szereti a motorozásba a "szabdság" élményt, az valami hasonlót szeret, mint amit autós vonalon a kabriózás ad !
Akkor jösz rá, hogy míg egy csomó más dolgot többé - kevésbé mások véleménye miatt (is) veszünk, egy MX-5 pl. (nekem azzal volt ilyesmi), az a kicsike, gyenge roadster, a világ leg önzőbb tulajdonlása ! :)


kmisi99
(addikt)

És akkor azt mondod szezon végén ~augusztus szeptember körül érdemes nézni? Mert itthon is és kinn is inkább 2,5-3m körül konvergálnak az árak az meg nekem már kiesik 2m körül van a max amit tudnék rá szánni. És minél többet nézem a Z4-eket annál jobban bele szeretek, gyönyörű formái vannak még 2021 ben is modernnek hat.


eldiablo
(addikt)
Blog

Élőben még mutatósabb. :K
Szépen öregszik ez a forma.
Mondjuk MEK rendszámmal van fent egy 2.2 millióért egy egész szép.
Nyár végefelé sokkal több volt fent, szerintem azért is kezdtek egymás alá árazni.
Én a helyedben inkább rávárnék még, bővüljön a kínálat és keresnék egy M54-es motorral szereltet.

üzenetek