[Re:] [energy4ever:] Miert NE! vasarolj az iponban! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


lordostibi
(csendes tag)

Mondom a lényeget: Az a termék, nem az volt, de nem is ez a baj, ugyanis a lényeg (és kiemelem a lényeget), hogy NEM volt itt a terméke, mivel az autó a lezárt úton állt, mellesleg más emberek rendelésével együtt.


Vakegérke
(veterán)
Blog

Mondod te. Az eladó kollégája viszont azt mondta, hogy az övé volt.
"Az a termék, nem az volt..."
Ott volt fórumtársunk szeme előtt, így elhiszem neki, hogy bizony az volt.

Egyébként érdekesnek találom, hogy pont ott voltál az esetnél, és pont kiszúrtad ezt a nem túl hízelgő írást. Lehet, hogy az iPon alkalmazottja vagy?


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

És mi van ha az iPon alkalmazottja? :F Feszítsük keresztre, mert gonosz érdekek vezérlik? Már rögtön bérenc, ha más a véleménye a helyzetről?

Én vásároltam már ott többször, személyesen is, sose volt gondom vele, ami ugyanúgy nem jelent kb semmit, mint ahogy a bejegyzés írója most pórul járt, mert csak cseppek a tengerben. Inkább azt nevezném problémának, hogy a kártyás fizetés nincs ingyen. :D

Az meg hogy mindig azt kell szidni / baszogatni, aki a legközelebb van, elég primitív felfogásra utal. Nem hiszem, hogy aktuális kasszánál lévő eladó lenne a ludas abban, hogy nem érkezett meg időben az áru. :U

[ Szerkesztve ]


beefjeez
(senior tag)
Blog

Figyelj, ha megrendel valamit, és ők szólnak, hogy ugyan menjen már be, átveheti, bemegy, nem adják oda/nincs ott, ott vár majd 2 órát, majd elküldik? Ez korrekt? Akkor elkölti máshol a pénzét, így jártak.


Vladi
(nagyúr)
Blog

Jah, csak ezt illik kulturáltan kommunikálni, hogy a vevőnek ne a fórumra legyen kedve szaladni.
A kereskedelem ezzel jár. Embereknek adnak el termékeket. Ha nem teszik....


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ezzel teljesen egyetértek, nem is erről írtam. :N

(#25) Vladi:

Nekem inkább az gyanús, hogy a bejegyzés írója már nagyon akarta azt a cuccot valamihez, rákészült, mittomén, aztán mégse kapta meg, így otthon nem csinálhatta azt amire már annyira várt. Így helyette megszületett ez a bejegyzés, mert az iPon elcseszte a napját.


lordostibi
(csendes tag)

Lehetnék akár iPon alkalmazott is amennyi pénzt már ott hagytam, de nem vagyok viszont ott voltam az esetnél, bármilyen meglepő is, ismerem a srácokat, jó arcok, de nem magyarázkodom tovább, nem hiszem hogy egyből fórumokra kell szaladgálni és Hatetopicocat nyitni ha valami nem sikerült az életben, esetleg nem vettél meg valamit, emberünk aki írta ezt, kb 16-17 éves, tudom hogy most menő telesírni az internetet mindennel, hogy anya elvette a telefonom, a barátnőmnek megvan és hogy nem kapott valamit, mellesleg amit irt egy elég kifordított vetítés mivel mondom a srác a széken ült végig csöndben, bele egyezve hogy megvárja a terméket, és igen szóltak neki hogy továbbra is késni fog az érkezés. 30 éves koráig remélem még vagy 500 ilyen topciot nyit hogy menyi csalódás érte/éri a mindennapokban....


Vakegérke
(veterán)
Blog

Ha fórumtársunk az iPon alkalmazottja, rögtön érthetővé válik tájékozottsága, amelyre talán nem figyeltél fel. Mint kiderült, nem alkalmazott, hanem megelégedett vásárló.
Megjegyzendő egyáltalán nem kívánok lángot fújni, mert más a véleménye, mint az itt megszólalók többségének. Csak beszélgetünk. Baj?

[ Szerkesztve ]


lordostibi
(csendes tag)

lezso6: ha jól tudom az előző kártyás rendelésed költségeit a következő rendelésedből levonják, de ha ez pontosabban érdekel írj egy emailt nekik biztos válaszolnak a kérdésedre.

[ Szerkesztve ]


Jhonny06
(veterán)
Blog

A lényeg, hogy elbasztak valamit (hozzáteszem, nem egy nagy kaland) és a kolléga írt róla egy túlzó bejegyzést, hogy az iPon egy szar cég, senki ne vásároljon náluk többet semmit. Amikor naponta százával szolgálják ki az elégedett vásárlókat, nem túl sok negatív visszajelzést lehet róluk olvasni amúgy sem.

Mindenkit kötelező jelleggel beállítanék még 20 éves kora előtt 1 hétre bármilyen üzlet pultjába, hogy szedjen fel egy kis toleranciát, mert ez nem erőssége az embereknek.


madgie
(titán)

Az utolsó bekezdéssel borzasztóan egyetértek :K


Kolondrum
(félisten)
Blog

Akkor ennyi erővel mindenkinek kéne KRESZ vizsga, eladói tapasztalat meg ezer más dolog. Csepp a tengerben.


energy4ever
(addikt)
Blog

Megkerdezhetem, hogy honnan vetted ezt a 16-17eves dolgot? Vegzetsegel rendelkezo dolgozo ember vagyok, nem kisgyerek!

Nem sirok tele semmit se, azert irtam ezt a bejegyzest, hogy gondoljak at az emberek, hova mennek vasarolni! En eloszor mentem oda, es egybol igy jartam. Erdekes modon a konkurens cegekel semmi gondom sem volt!

(#17) lordostibi: Azt mivel magyarazod, hogy azt mondtak, hogy atvizsgaltak az autot, es NINCSEN rajta a a termek?
Abbol ahogy irtad, hogy volt ITT olyan, kiderult, hogy ottani emberke vagy. Az ott/itt szavacskakon elkellet volna gondolkozz.
Az uzleten belul a penztaros notol kerdeztem, VAN BARMI HASONLO TERMEK!? Valasz kis kutakodas utan: NINCSEN!

Ma voltam bent, vagy te, vagy egy masik kollegad megmutatta azt a termeket, amin kibukott, hogy 3man is nem mondtatok/mndtak igazat!

[ Szerkesztve ]


madgie
(titán)

Nem mindenkinek, csak olyanoknak, akikben nincs egy csepp tolerancia, emocionális készség. Az olyan csak akkor képes elképzelni az adott szituációt, ha néha - elnézést a hasonlatért - a f@sz rossz oldalán áll.

#35: engem meg a PCX b@szott át vagy öt éve. Nem vásárolok tőlük azóta, pedig hagytam bőven lóvét náluk. Az iponnal meg soha nem volt semmi bajom, a garanciális dolgokat is példaértékűen intézték.
Ettől függetlenül látod, mással meg pont fordítva van... szerencsére van hatcsillió számtekkbót, oda viszed a lóvét, ami neked bejön, ennyi.

[ Szerkesztve ]


energy4ever
(addikt)
Blog

"nem túl sok negatív visszajelzést lehet róluk olvasni amúgy sem."
Olvasd el itt a hozzaszolasokat, nem egy embernek volt veluk baja!

"írt róla egy túlzó bejegyzést"
Mit tuloztam el?

"az iPon egy szar cég, senki ne vásároljon náluk többet semmit."
En leirtam egy esetet, ezek utan fontoljak at az emberek hova mennek.


Jhonny06
(veterán)
Blog

És? Nincs olyan, hogy tökéletes bolt. A másikkal éppen nem neked nem volt bajod, másnak meg igen. Mindenki hibázik, csak nem mindig vagy ott. Most ott voltál, na bumm..

Ettől még az esetek nagy részében rendesen ki fognak szolgálni. Akkor most szar bolt? Nem.

[ Szerkesztve ]


Vakegérke
(veterán)
Blog

Kíváncsi lennék, hogy ezzel a bolttal kapcsolatban van-e valakinek kifogása. Meglepődnék, ha igen.


ZS0LT3
(csendes tag)

Rendszeresen járok hozzájuk, de ettől még nem dől össze a világ és gondolom te sem szenvedtél maradandó lelki traumát az eset után...

Én ezért rendelem meg tőlük és minden más webshopból korábban a terméket és csak jóval a visszaigazolás után veszem át. Ott is emberek dolgoznak, tévedni pedig emberi dolog, vagy mint ahogy korábban is írták bármi közbe jöhet szállítás során.

"Nincsen egy hasonlo termek sem ilyen/ilyesmi csomagolasban!"

Én DP-VGA átalakítót vettem tőlük anno és az is ugyan ilyen csomagolásban volt mint jó pár terméke a sapphire-nak: VGA, DP, MiniDP, stb...

Szerintem teljesen korrekt a kiszolgálás, BP. környékén még mindig akkor is ők adják legjobb áron a legtöbb számtech cuccot és sok embernek ez számít nem pedig az, hogy később veszik át a megrendelésüket. Szavaidból ítélve ("Ma voltam bent, vagy te, vagy egy masik kollegad megmutatta...") te is visszamentél ehhez a "szar céghez" mint sokan mások holott máshova is mehettél volna miután visszakaptad a pénzed...


ZS0LT3
(csendes tag)

Én már vettem tőlük 1-2 dolgot és nem volt velük semmi gond, de azért az ő mérlegük sem "makulátlan" mint ahogy minden más egyéb hasonló üzleté sem.

[ Szerkesztve ]


djculture
(félisten)
Blog

Nekem is van jópár ismerős akit nem ilyen piti ügyekkel szívattak meg, legutóbb pl egy vinyó ami érdekesen újnak lett eladva miközben tavaly óta ketyegett rajta a gari.. De legalább visszavitte az illető és kártalanították. Viszont ha nem irjuk be a serialt a wd honlapján soha az életbe nem derül ki hogy használt nyavaját sóztak rá.

[ Szerkesztve ]

üzenetek