üzenetek

hozzászólások


speed471
(aktív tag)

Megmondom őszintén hogy nálam egy adott "műszaki termék" tovább él mint bárki másnál a környezetemben!
Meg kell becsülni és vigyázni kell rá. :)

Viszont a modernebb eszközöket többre tartom, és ez maradjon szubjektív! Nem azért veszek valamit hogy sajnáljam, akkor inkább nem kell :))

Ellenben utálom a elcseszett elektronikákat, amik vagy beáznak, vagy melegednek mert zártak, és nem javíthatóak.

Nekem modern eszközeim vanak, meg vagyuk velük elégedve. És igen van jobb a keletinél ;) :P


perge666
(veterán)

Ámen. :R


speed471
(aktív tag)

:) :R


frem1790
(tag)
Blog

Gyönyörű út volt, gratulálok! Kár, hogy a végén megadta magát a technika, de ahogy a képeket elnézem megérte még így is! Irigyellek, én csak drótszamáron gurulok :)
Jó egészséget, erőt és kitartást a következő túrához!!!!


Sandro-73
(csendes tag)

Szuper leírás!
Ha lesz olyan állapotban a motorom jövőre , akkor lehet én is beszállnék a buliba!
Kis 250-es cruiserem van , az is csak kibírja ezt a távot! :D
Régebben autóval voltam Erdélyben , azóta szinte mindig vissza vágyom , de motorral, de egyedül sose akartam volna nekivágni a túrának!
Jó mocival voltatok!
1994-ben nekem is volt 250/1-es Mz motorom, azon egyedül a feszszabályzó adta be az uncsit, azt mikor berágtam rá, kicseréltem a gyári Mz 6 voltost 6voltos Trabantéra, onnantól megszünt a gond, volt töltés is és nem is sült be többet! Vagyis a trabiért picit jobban össze tették a németek!
Azzal az Mz-vel bátran neki mertem volna állni Erdélynek egyhuzamban, de a mostani "kinai" cruisert nem tartom annyira megbízhatónak mit az Mz volt annak idején!


Infomaker
(tag)
Blog

Pedig a keleti motorok szarok. A maiakhoz legalabbis mindenkeppen. Volt etz-m sok evig megis igy mondom. Vegyel kepzeletben egy vadiuj 251est es mondjuk egy vadiuj Suzuki Gs500-at es indulj el mindkettovel. Cserelj olajat amikor kell, stb. Szerinted melyik romlik el hamarabb statisztikailag?


Francia91
(veterán)
Blog

Szerintem is megbízható gépek, ha rendes gazdája van
Fuvaros pl idén Lappföldön járt az MZ-vel, tavaly pedig Izlandot járta meg

Valamint amint a cikk végén írtam, karburálási problémák vezettek nekem is az út végéhez, nem figyeltem oda a jelekre. Tavaly pedig elektromos hiba, ha azt is ellenőrzöm előtte, akkor tavaly sem állok meg hazafele

[ Szerkesztve ]


Pitralon
(tag)

Üdv!

Nagy kalandorok vagytok! Valahol még irigyellek is benneteket. Én Az első "csepptankos 125"-ös ETZ met a Kispesti Centrumban vettem annó 21 900 forintért, akkoriban a 251-es 44 ropi volt újonnan, ami elérhetetlennek tűnt számomra..., aztán lett az is, a pályafutásom vége egy FZR 600-as Yamaha volt.

De tényleg, 21 lóerővel a hegyek ellen, minden elismerésem, élvezettel és nosztalgiával néztem minden képet! (Ahogy az Ötvös Csöpi filmekben a Garrone plakátokat....)

Köszönöm az írást, egy élmény volt olvasni!

Üdv!


perge666
(veterán)

Azért Fuvaros is szép helyeken járt. :C
Ha mást nem is, egy tápos MZ-t beszerzek udvardísznek, az már gombokért kapható.


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Jövőre jöhet a következő kiadás, amiben már... hárman vágtok neki!

;]


Pitralon
(tag)

Tudjátok mi zavart leginkább, amikor már megvolt a Yamahám, és a 251-essel is járkáltam még..., hát a rezgés...., a tükrökben szinte semmit nem láttam, valamint a váz stabilitása elképesztően kőkorszakinak hatott.

Amúgy egyszerű, mint a faék ez a moci, emlékszem mikor átültem a 125-ösről...., egyszerűen félelmetesen ment!

Szóval, így visszagondolva azok voltak a szép idők....(tekertük fel a plédet, hogy menjünk a bányatavakhoz, közben a postás hozta a behívót...) :W


vlevi
(nagyúr)

Olyan nekem is volt, amikor néhány hónapja használtuk a malacorrú passatot a cégnél, és amikor vissza kellett ülni a kockaladába, 100-nál halálfélelmem volt.
Pedig milyen faszagép volt az a Lada 1 évvel azelőtt, amikor még nem próbáltunk normális autót :)


Francia91
(veterán)
Blog

Ne lődd le a poént ;]


kymera
(senior tag)

Azért te sem unatkoztál :D


vandor01
(őstag)

a fiatalság nem arrol szol hogy unatkozzunk :DDD :DDD
mz-bol volt vagy tizenöt de csak 250 vagy 251-es...
épitettem át /1-st ETZ blokkra, nem is egyet!
ETZ hátsovillara, fuztem át kereket 17-st 16-ra tárcsásra a /1-be
elöl hátul kiskerék hosszabb hatso villa alacsony volt .....
vezetékeltem át mert 6V-st volt... nyujtaskapcsolo fentrol lentre etc..
kromozott ETZ lampa, vezetekek jol elbujtatva lassam a bukos pofamat benne :DDD
faragtam a blokkot könnyitettem a kuplungot!
5 kopo lamellás helyett 4-et aztan 3-at.... :DDD :DDD

épitettem choppert MZ bol :DDD csepp tank, magas csavart kormany
első villaban 15 cm toldás :DDD :DDD lejebb merevitések mert hát....??
na persze az összes madzagot hosszabbitani gaz, szivato, kuplung, fekcso
egyedi ullés... egyedi lánckerék elől hatul ha jol emlékszem
a gyari lanc felcolos?? nagyobb lanc ra! :DDD 2/3-os nyitottan kromozott védővel

ahhh.. de most sem unatkozom :D :D :D :D :D
de alkoholt már nem kell csempésznem :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]


perge666
(veterán)

:C :C :C


Redneck
(veterán)
Blog

Király kis iromány lett! :)

Francia91:
A karburálás lehet bonyolult is, de egy gyári utcai motornál nem nagy dolog.

[ Szerkesztve ]


User64476
(őstag)

4 éve nem tudom beállítani a robogóm karbiját, de ja. :)

üzenetek