[Re:] [FireFox1996:] PH 2017 tavaszi pecázás - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások

(őstag)

Gyertek skacok húzzák a halat. Vannak vagy 6 an. És szólnak a kapásjelzök.

(addikt)

5:45 ok, szürke Octavia kombi, fehér Preston sapka. Az leszek én :)

Zsola is jön veled?

(őstag)

15C fok van itt látszanak a csillagok, Pest felé meg néha villog. :)

(senior tag)

OK, bugyikék Picasso, sapka nem lesz rajtam.

Érintkezési hiba...

(addikt)

Sajnos nem, ő elengedte ezt a pecát.

Te mikor érsz ki kb?

Hermanyi: meleg van a kocsiban? :)

Blog

Szerintem 7h körül. Tudod, lassan megyek ;)

(addikt)

Addigra kipakolok diópáleszt kikészítem :)

(senior tag)

Rohaggyon meg, korán van...

(őstag)

Sok a madár. Nem hagynak aludni csiporognak mint atom. 12C fok van. Este esett kétszer de nem vészes.

Göd

Rétság

Gabesz26
(senior tag)

Bocsánat, h csak most jelzem, de sajnos én sem megyek. Este bepakoltam a cuccokat a kocsiba, de reggeli idő lelombozott + a 11 hónapos 10 kilós kisharcsa éjszaka úgy gondolta, h nem alszik, ezért apáék se nagyon aludtak, úgyh eléggé fáradt is vagyok egy ázós pecahoz.

(addikt)

Azt hiszem óriási szerencsénk volt a mai idővel Tereskén. Grillo-val Rétságon a megbeszélt időben találkoztunk, közben Hermanyi már izzította a felszerelését a vízparton. 6 körül gurultunk be a tóhoz, kipakolás után indult is a peca. Firefox picivel később csatlakozott, legvégén Szeszkazán futott be. Talán 8-10 óra között szemerkélt az eső, sima ruhában is elviselhető volt. 10 után kisütött a nap és egészen du 3ig fantasztikus időnk volt. Firefox egy gyönyörű 5 kg körüli ponttyal alapozta meg a napot, Grillo, Hermanyi és én inkább kárászokat fogtunk. Szeszkazán-feedermánia-krisztian elkezdte a patakmedret dobálni FM etetőanyagokkal, vegyesen kárászt és pontyot fogott, inkább az utóbbiakat. A kinti etetésemre nem álltak ki a pontyok csak a kárászok, így én is a patakmederre váltottam, 6kg-os pontyomat onnan fogtam kb 10 perces fárasztás után. Grillonak volt egy pár füstölős kapása feederen, de emellett min 6kg apróhalat fogott 3mes spiccbottal. Hermanyi rakózott és feederezett, nála a finom cuccon is inkább a kárász dominált.

Én 25 méterre állítottam be a szerelékek távolságát, sok pinkivel és csontival dúsított etetőanyaggal alapoztam és azt horgásztam meg 3,6 light feederrel. Időnként az etetés mögé dobtam mikropelletes method kosárral kis pellet csalikat, de csak nagy kárász volt mindenhol.

Nagyon jól éreztem magam, a nyakam és a kezeim totál leégtek. F@sza nap volt, köszönöm mindenkinek aki volt, és köszönöm Imrének és a Haldorádó csapatának, hogy jókat nevettünk :DDD

(őstag)

Köszi urak a mai napot :D Jó volt minden ,kárászok is viszonylag szépek voltak és annyit lehetett volna belőlük fogni amennyit nem szégyell az ember .

sityupityu
(veterán)

Örülök, hogy jó napotok volt. :C B@sszameg, hogy nem mertem lemenni :W Nem gondoltam volna, hogy így elkerüli azt a részt. A Mátrában, Eger környékén és az alföld számtalan pontján most is esik és nem is kicsit. Na mindegy, legalább nektek jó napotok volt. :) :R

(addikt)

Család 11kor hívott, hogy megvagyok-e, mert Újpesten reggel óta komolyan esik. Mondtam totál leégett a nyakam addigra, szóval nyugodjanak meg. Nem akarták elhinni. Amúgy szinte egyedül abban a régióban nem volt eső.

Blog

Én is köszönöm a mai napot :)
Az időjárás reggel 6-7-től 15-16h-ig tökéletes volt, páran le is égtek :)
Elején gillisztával csaliztam, ezzel fogtam kb. (becsült) 5kg-s pontyot, de rengeteg kárász is ment rá. Ahogy bedobtam, le sem ér még a fenékre máris rámentek a kárászok.
Délutánra már én is kipróbáltam a gumi kukoricát, azzal is fogtam kisebb pontyot, de szintén rá is mentek a kárászok :W
Sokkal kevesebb pontyot fogtunk mint 2 évvel ezelőtt volt (24 óra alatt akkor fejenként 20-30-at fogtunk 4en), de sokkal sokkal több kárászt fogtunk most :W

16h után pár perccel hazaindultam, az M2-en akkora zápor volt, hogy nem lehetett látni ki van előtted/mögötted, majdnem mindenki vészvillogóval ment.

Nálam csak a 2 legnagyobb halról vannak képek: [link]

(addikt)

Nekem száraz utam volt hazafelé, pedig 1 perccel indultam előtted!