[Re:] [futo001:] Autócsere teljes tanácstalanság mellett - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

utána kellene nézned motorkód szerint, hogy ez-e az, ami folyton leég. mert ha a leégős, akkor gyorsan szabadulj meg tőle, bármennyit is fizetnek érte. [link]

a másik, hogy 320d m-es matricával kifejezetten nevetséges. ha m-es matrica, akkor legyen benne olyan motor, ami megaláz minden mást.


futo001
(senior tag)
Blog

Nem, ez a láncszakadós. De új a vezérlés, nincs benne 5000km se. A gyulladás sem gond ha tudod, hogy számítani kell rá, csak legyen mindig szalonna és nyárs a csomagtartóban. :D

Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra.

Itt elég sok nem M BMW-n van gyárilag is az M, gondolom ezért is tolta fel rá az előző tulaj. Írek imádják a külsőségeket. Előbb rendel extra küszöböt mint ülésfűtést. De leginkább nem is rendelnek extrákat.
Köszi az észrevételt, ez mégegy strigula az átalakítás mellett, mint ok.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Vannak típusok amikkel együtt jár az előítélet. Nem a márkára gondolok, hanem konkrétan a 320d-re. Mivel elég jól megy és ezt ki is szokta sok tulaj használni nagyon sokan rettegnek a széthajtottságtól - szerintem.


futo001
(senior tag)
Blog

Jó meglátás, lehet valahogy bele kéne tennem a hirdetésbe, hogy nem boyracer a tulajdonos. Erre gyorsan kitalálok valami nem bántó leírást (mert akárhogy nézzük a boyracer a célcsoport leginkább).


UnA
(Korrektor)
Blog

Írd bele, hogy családi autó volt ;)


Goose-T
(veterán)
Blog

A BMW-nek ne nyúlj a futóművéhez, csak rosszabb lesz. Kerékcsere sokat segíthet, minél ballonosabb a gumi, annál komfortosabb lesz. A Volvo V60 nagyjából egy Ford Mondeo, csak eggyel régebbi a tiednél, azért is érezheted kevesebbnek.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra."

Minden komolyabb dízel motor átmehet önmegsemmisítő üzemmódba. Üzemanyag helyett kenőolajat szív a motor, ahenger és a dugattyú gyűrűk között.
Az elején még meg lehet fogni. Teljes fék mellet a kuplung felengedése sebességben lévő váltóval. Lehetőleg azt a fokozatot választva, amelyik már képes lefullasztani a motort. ;]
Utána már csak a motor felújításhoz kell elvontatni az autót. De ez kevesebb költség, mint a krematórium játék a járművel.


zozo1414
(csendes tag)
Blog

Szia,

Mintha meg lenne ültetve a BMW, próbáld meg visszaállítani az eredeti állapotot, vagy az M futóművet lecserélni, ha az van benne és 17" felniket tegyél alá; ballonosabb gumik és a gyári (nem M) magasabb rugók miatt a komfort érzet is sokkal jobb lesz. Nekem F10 van 17" kerekekkel, Monroe rugókkat és valami fejedelmi a kényelem, úthibákat így se szereti (köszi Mo.), de nagyban segít a csillapításában.


bitpork
(veterán)
Blog

Amiről írsz az jellemzően a runaway turbo ami a kopott tengelyen keresztül szívja a motorolajat és nyomja az égéstérbe amitől megnő a fordulat és öngerjesztő kör jön létre. Amit te leírtál az a kopott kompresszióhiányos motor - kivéve ha levegő szívó oldalon van tömítés probléma és a turbó azt dolgozza be.


#90088192
(senior tag)
Blog

Kiegeszites, nem a dugattyu/gyuru illesztesi hezagai okozzak a problemat, hanem a kartergaz visszavezetes. Akkor mar nagyon-nagyon el kell kopnia a motornak, hogy ott annyi olaj felkeruljon.

ami tortenni szokott a turbo tomitese megy tonkre, es ott kerul kenoolaj a rendszerbe, ami ongerjeszto folyamatot indit be. Pont most nezegettem, a CAT nagyobb generatorokban van egy csappantyu a turbo utan pont emiatt. Ha a turbo beadja a kulcsot akkor le lehet allitani.


norbx
(aktív tag)

persze csak ha nem automata váltós mert akkor nem állítod le szerintem sehogy ha már megvan a baj :(


futo001
(senior tag)
Blog

Igy mar jartam egy regi Toyota Hiace-szel. Egyetem alatt nyaron acsokkal dolgoztam, elkuldtek anyagert Budaorsre, valahol a Tesco elott elvettem a gazt az auto ment tovabb. Aztan lattam, hogy oriasi fustfelho mogottem. Felrealltam, de leallitani nem lehetett, mar nem emlekszem a vegere, de gondolom betettem valamelyik fokozatba es lefullasztottam. Le nem egett es sajat labon ment haza. Miutan felvettem vele az anyagot.

zozo1414
Ezt akartuk mi is, de a szerelo is meg a diler is azt mondta, hogy "olyan kar lenne erte" mert ez igy szep. Pedig lehet ez lesz.

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

A napokban robbantottunk fel legalább 1 turbót a 4 -ből a Cat V16 dízel motoron, amire figyelmesek lettünk egy hatalmas robbanás, majd minden Szinű füst a kipufogóból. Gyorsan leállít ami azért volt lehetséges mert vannak benne azok a elzáró szelepek.

Igen ám, de a nagy sietségben nem nyomtuk még a visszaállító gombot, így az elő és uto kénest végző szivattyú beszivattyuzta az összes olajat a lég beömlő oldalra, ami nem fért el ott, az nemes egyszerűséggel a légszűrő házon keresztül távozott.

Most majd lesz mit csinálni a szerencsés kiválasztottaknak. Mert 3 hónapja szóltam nékik, hogy nagyon nincs rendben a turbó hangja. ;]


D1Rect
(félisten)
Blog

Az a baj, hogy rossz oldalon van benne a kormány.


zozo1414
(csendes tag)
Blog

Kicsivel magasabban is szép :DD és mellette nem rázza szét a vesédet, mondjuk úgy veseköved nem lesz :DDD


Szada85
(aktív tag)
Blog

Ez szerintem nem egyértelmü garancia a sikerre, hiszen sajnos ha megnézed, szinte minden hirdetés tele van ezekkel, hogy "megkímélt", "gondos tulajtól", "rendszeresen karbantartott"... ami aztán vagy igaz vagy nem, emiatt szerintem sok ember már alapból átugrik ezeken a "katalógus dumákon".

Ez ugyanígy a sportos(abb) modelleknél (GTi-k, Curpák, RS, M-es autók), ott ugyanilyen "közhely" lett, hogy mindet "óvatosan bemelegítettem, és mindig lehütöttem", aztán mikor megnézni voltam ilyen autókat, a tulaj a második sarok után mondta, hogy "nyugodtan nyomjam, Ö is szokta"...

Én is azt gondolom, hogy a 320d-s motor, és a nagykerék, ültetés kombinációja alapvetöen megnyomja a csengöt sok ember fejében... Plusz végiggondolják, hogy a nagyobb felnit gumizni kell, a sportosabb rugók a futómü elemeit is jobban "eszik", 320d-t pedig nem feltétlen azok néznek, akik utána örömmel költeni akarnak még pluszban rá.


Mr X
(veterán)
Blog

Akkor én vagyok a másik véglet, direkt nagymotoros autókat veszek, de ezekbwn is fáj a szívem, mikor bemelegítve odalépek neki. 😁


PDA_FAN
(tag)
Blog

A BMW után egy Volvótól várod a csodát? Érdekes... Lehet, hogy a rugózása kényelmesebb lesz, de előbb-utóbb az is egy pénznyelővé válik. Én mondjuk egy hibrid Toyotát vennék, de akinek az európai autók a mániája, az vegye csak bátran a Volvót...

üzenetek