üzenetek

hozzászólások


Kasya
(nagyúr)
Blog

Erdekes keszuleknek tunik, de azert az ar szvsz tenyleg irrealis, foleg, hogy tts sincs.


PistiSan
(addikt)

Jó kis teszt volt, számomra a kamera minősége rendben volt nappal, gondolom a youtube rontott kicsit a minőségen.
Jók az ilyen tesztek, ahol nem a vásárlás önigazolása a cél.


UnA
(Korrektor)
Blog

A GPS gyártókat nem ismerem, de azt nem értem, hogy ha ismétlődő problémák vannak, akkor miért nem próbáltál valamit kicsikarni a Garminból - lehetne akár frissítés vagy csere.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Sajnos a TMC nagyon nagy fáziskésében van a valósághoz képest. Szinte használhatatlan az szórt információ.

Én éveken keresztül Tomtom eszközt használtam. A TMC rendszeresen félre vezetett. Többször szó szerint is, mert az információk alapján megtervezett kerülő út már zsúfoltabb volt, mint az eredeti útvonal.

Ma Androidos táblagéppel navigálok. Online kapcsolat mellett sokkal pontosabb a torlódások jelzése. Az útvonal tervezéshez rendelkezésre áll a rendszert használó járművek sebesség információi. Ezért gyorsabb útvonalat tervez, mint egy hagyományos navigációs eszköz.


VS461
(tag)
Blog

Mintha a hat éve non plus ultra naviként vett nüvi 3790-em tesztje lenne. Rohadt drága, ellenben hajlamos lefagyni pl. Párizsban, a csúcsforgalomban. Levisz az angol autópályáról, majd a csomópontból visszavisz rá. Belefagy az újratervezésbe.
Amúgy egész jól navigál, de a kifizetett összeget örökre elvesztettem, sajnos.


tomazin
(veterán)
Blog

"Jók az ilyen tesztek, ahol nem a vásárlás önigazolása a cél."

jaja, attól függetlenül, hogy sosem akarok ilyet jó volt olvasni, korrekt teszt.


UnA
(Korrektor)
Blog

Majd kijavítanak a kamionosok, ha nem jól tudom, de szerintem egy európai data roaming csomag még mindig elég drága dolog, szóval emiatt az online megoldások még csak országon belül hasznosak.


pet007
(aktív tag)

Vodafone itt angliaban pont most vezeti be kov honaptol az ingyenes roamingot par orszagban. Ha erdekel valakit jobban utananezek, amugy is, mert asszony vodas, igy neki jo lesz, en meg szivok a napi 3£-os roaminggal az O2nel..


Hieronymus
(addikt)
Blog

A roaming díjak lenullázása nagyot lendít az átlagfelhasználók online navigációjának lehetőségén.

A hivatásos fuvarozókon ez kevésbé segít, ebben igazad van.

A Németországban sokat közlekedő fuvarozóknak tudok ingyen kártya lehetőséget.
Német postacím kell hozzá. Havi 100MB gyors internet majd a maradék időben lassú adat hozzáférés jár havi nulla euró ellenében. (A regisztrálási email címre megy havi néhány reklám, ellenszolgáltatásként.)

Hasonló lehetőség van a kapcsolat tartásra a WhatsApp kártya segítségével. A WhatsApp üzenetek ingyenesek, de évente egyszer 15 eurót rá kell tölteni a kártyára, hogy ne kapcsolják le. (lebeszélhető illetve adatelérésre is használható.)


adise
(őstag)

eu szinten törlik a roamingot


Imibácsi
(aktív tag)
Blog

Szervusz! Egyszerű az ok: mert használom minden nap. Megpróbálom megoldani hogy vissza tudjam vinni garira pl a Bluetooth miatt. Mellesleg ez már egy cserélt készülék. Az első be sem kapcsolt. Az adat roaming kérdése nekem megoldott, telenor blue csomaggal lehet roamingolni bátran. Sok adatot nem fogyaszt a tmc.


Crafter32
(őstag)

Nekem is valamilyen Garmin van már 10 éve. Az Igo nem jött be, mert amit használtam folyamatosan ugrált a sávok között, nem tudta eldönteni melyik sávban haladok. Például Pesten ez nagyon nem mindegy. Garmin nem csinál ilyet.
Nagy hátránya a Garminnak, hogy nem lehet 20 - 30 db címet rakjon sorba. Van egy darab köztes cím és kész. Nem tudom változott - e vmi ezzel kapcsolatban. Rég voltam a Visegrádi utcában Pesten. Vidéken viszonteladótól nem merek navit venni, nekem ez is egy negatívum. Kevés a hivatalos vásárlási lehetőség ami nem online.

[ Szerkesztve ]


tecsu
(addikt)

Szerintem nagyon gáz a videó "minősége". Olyan a felvétel, mint valami ugrálva mozgó vízfestmény.


Imibácsi
(aktív tag)
Blog

Állítsd be hogy 1080p-ben játssza le.


tecsu
(addikt)

Úgy néztem.


PistiSan
(addikt)

Szoktam feltölteni youtube-ra én is videókat, sajnos az ilyen egyszínű viszonylag homogén témákat eléggé szétszedi a youtube ha nem valami hatalmas bitrátával rakják fel, az lenne mérvadó ha a forrás fájlt megosztaná velünk a teszt írója, a youtube videót nem tudom mérvadónak tekintetni.


Imibácsi
(aktív tag)
Blog

Felrakom, de hová? Melyik videómegosztó nem butítja le?


UnA
(Korrektor)
Blog

Google Drive :D

De szerintem valami folt lehetett a lencsén vagy az ablakon, mert mindig ugyanott homályos.

[ Szerkesztve ]


Imibácsi
(aktív tag)
Blog

Néhány elkenődött bogár benne van ;)


hemaka
(nagyúr)

Tomtom trucker 6k ossze-vissza veri ezt, foleg hogy az meg olcsobb is. Bar igaz, nem a nagy Garmin... :D


Imibácsi
(aktív tag)
Blog

Ez alapján nekem ez nem olyan egyértelmű: http://navigyurci.hu/2015/07/29/tomtom-trucker-6000-felhasznaloi-teszt/


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Külön kamerával nyilván jobban jártál volna. Az ár ellenben azért annyira nem magas, profi felhasználásról beszélünk. A fiam is kamionozott, sokszor néztem neki itthonról útvonalat, célt.
Szerencsére nem németbe járt, ott ugye nincs utcakép....


Somatom
(veterán)
Blog

Ez tényleg nem éri meg. Nekem gyakran módosítják a programot, és napi 4-6 rakodásom van. A köztes pont tervezés kifagyásánál már repülne is az ablakon. Ismeri az áthajtásos korlátozásokat a német bundásokon? A Primo Truck sajnos nem. Símán bevinne a 12 tonnás Durchfahrverbotokba (pl. Aalen, vagy Würzburg környéke).


Yodafon
(senior tag)
Blog

Ne felejtsük el, hogy pl. Németországban tilos dashcamet használni, el is kobozhatják a készüléket!
Úristen ez mekkora baromság már?? :Y Most komolyan mi közük hozzá mit csinálok a saját kocsimban? :((


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Ne felejtsük el, hogy pl. Németországban tilos dashcamet használni, el is kobozhatják a készüléket!"

Németországban nem tilos használni. Sőt vitás ügyeken el is fogadhatja a bizonyítékként a bíróság a felvételt, De nincs kötelezettség az elfogadására.
A járművön viszont egyértelműen jelezni kellene, hogy kamera üzemel benne.

A bizonytalan jogi helyzetet egyértelműsítette, hogy a rendszám nem személyes adat. A felvételt nyilvánosságra is lehet hozni. Kommentálni viszont nem praktikus, mert személyiségi jogok megsértése okán perelhető a kommentáló.

Ausztriában korlátozták a dashcam használatot. Talán ma is, de nincs pontos információm.

Németországban a stabilan és alkalmilag telepített sebességmérő eszközök előre jelzése volt tilos néhány évig.
Ma már szabad és elég hatékony a figyelmeztető jelzés.

üzenetek