üzenetek

hozzászólások


MineFox54
(őstag)
Blog

Az elején néztem, hogy Úr Isten, mi lesz ebből, de kurva* jó lett.
*Sorry modik, de ez ide a jó kifejezés


kátú
(őstag)

Ténleg nagyon f*sza lett a végeredmény, elismerésem


zoli03
(őstag)

Milyen festékkel fújtad le?


sanzi89
(addikt)
Blog

Én is a festésre vagyok kíváncsi, mert ha csak sima spray alapú egyszerű alapozó, festék, lakk akkor az minden lesz, csak nem tartós. Legalábbis nekem eddig sose sikerült tartós végeredmény bárhogy próbálkoztam.


Dtomka
(veterán)

:C
Nagyon szép lett gratula! :K


zoli03
(őstag)

Én is pont ezért kérdeztem.


Gyula84
(veterán)

én is :D


kicsipapucs
(őstag)

Hűűűha! Nagyon bejön nekem is, tökre megihlettél! :R


CaNNa3IS
(senior tag)
Blog

dettó ugyanez.
Mondom mi a f.. lesz ebből az áruházi sz..r-ból. :DDD
Le a kalappal. Ez nem kis munka volt.


Maximum1
(őstag)

"A Shimano láncfeszítő oldalirányba nem állítható, amire egyébként semmi szükség,"
Pedig állítható, nekem kellett is.
Tetszik ez a strandkorlátkék szín. :DDD


orion1025
(őstag)
Blog

Köszönöm az elismerő szavakat, elég sok munkával és szívással járt a végeredmény elérése! :R

A festéssel kapcsolatban sok műhelytitkot nem osztanék meg, de tartós lesz az, eddig az összes festett bringám állta a sarat, maximum ott "kopott" le, ahol tudott érintkezni a talajjal, ha eldobtam őket. Nem mindegy a festék minősége, a márkája, az első rétegben fújt vastagsága, de igaz ez a lakkra is. Az alapozót nem emelném ki, mivel sosem használok alapozót gyárilag már festett felületen, ilyen esetekre van egy sokkal jobb megoldás, amit garantáltan nem robbant le a jó isten sem. Ez a bringa is kapott már elég kavicsot, minden nap csörömpöl a vázon tetemes mennyiségű, mert a gumi rendesen tudja szórni, de eddig még egy karcolás sem esett rajta. A felnitől féltem, pontosabban a színétől, de a lakk minősége miatt még az olajat is nyomtalanul le lehet törölni róla, még egy vizes zsebkendővel is.

Volt már olyan acél BMX-em, ami két-három lépcső magasságról talajt fogva érezhetően "mozgott" hosszanti irányban, de szintén tökéletes volt a festés évek múltán is, pedig fehér volt, a koszt is le lehetett törölni róla anélkül, hogy jött volna vele a fedő vagy a lakk.

Maximum1:

Az enyémen ilyen nincs, pedig direkt végignyálaztam megvétele előtt a dokumentációját :DDD De igazából szükségtelen jelen esetben, teljesen jó helyen van, nyíl egyenes vele a láncvonal, nem is volt még problémám ezzel.

[ Szerkesztve ]


energy4ever
(addikt)
Blog

En nem festettem sose bicot, amilyen hamar kopnak, nagyon nem jo. Inkabb homokfuvas + szintereles, megvan kb 4.000Ft-bol.
Golyos csapagyas agyak nem ernek semmit se. Ipari csapagyasok is hamar doglenek, titan/keramiak dragak, egyik se jo. En bicos korszakom alatt kb 500-600ezer ft-ba vegeztem ki csak hatso agyat.
Igy nezett ki a legszebb bicom:

Amennyi penzt, idot, energiat, testi epseget beleoltem ebbe a sportba, ma mar inkabb autot epitenek, ha mar ilyen draga hobbit valasztanek.

Korrekt cikk lett gratt erte! :K


orion1025
(őstag)
Blog

BMX-re eddig sokat nem kellett költenem, na meg a primitívségét szeretem. ellenben nevetségesek az alkatrész árak, pláne egy 3 részes hajtókar.

Nálam a racsnik fogytak, de azok nagyon, aztán sikerült egy olyan Dicta szériát kifognom az 5000Ft-os kategóriában, ami két bringát megélt, úgy, hogy egy kalapács sem tört el benne, és csak egyszer volt kipucolva.

A montizás nagyon nem mozgat meg, ellenben a BMX-et az istenért nem tudom letenni...


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Gratula, baromi szép lett a végeredmény. :Y


KillHates
(nagyúr)
Blog

Gratulálok! Nagyon szép lett és igényes! Széles utat, gumifákat! :D


dark2
(tag)

Nagyon tetszetős lett, gratula! :R

Igaz, nekem egy nagyon öreg montim van és aszfalton járok, de nekem a tengelyek hajlottak el gyakran (feltekerős racsnija volt) - míg nem kaptam egy használt kereket kazettás aggyal (jól mondom?) - na a csőtengely még egyszer sem tört el. Szóval régi montii, ami rozsdásodott is kicsit a festékhiános részeken. De a festés már volt próbálva - először akril, kiegészítve lakkal, de az lejött. Úgyhogy jó falusi sufnituning módjára - lekapartam a gyári kissé zománcszerű festést és aranyszínű hammerite-tal lett áthúzva. Nem mondom, hogy ecsettel festve egy gyönyörűség (összehasonlítva a fújt festék egyenletességéhez), de hogy fenemód jól kapaszkodik az acélvázon... :DDD Nem is lakkoztam, eleve matt a felület.
Ha megint festeni kellene, ilyen megy rá megint. A váz így arany, a sárvédők, kormány fekete.


mqm
(senior tag)
Blog

Sosem voltam nagy bringa szerelmes ,de jó volt olvasni ezt a szösszenetet! :)
Gratula a szép darabhoz!


VS461
(tag)
Blog

Jó volt olvasni, visszajöttek az emlékek az eddigi 5 bringa-összerakásról. Jó is az!
Viszont hiányérzetet generáltál a saját, jelenleg többezer kilométerre lévő, utolsó építésem iránt! :O :C


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

A legszebb bringád, amiből semmi nem látszik. No offense.


Alba Game
(tag)

Korrekt bringa, korrekt munka, korrekt cikk. Gratula !!
(apró észrevétel: a végeredmény képein sajnos a "nagy teljes" -nél sokkal több nem látszik :( ).


NoMagix
(addikt)

Gratulálok a végeredményhez! :C :C

Most kedvet kaptam, hogy a 10 éves Mongoose montimat (baromira lestrapált állapotban van) szétkapjam és valamit alkossak vele, igaz még sosem csináltam ilyet!


Döglött Róka
(veterán)

De offense es csatlakozom, semmi nem latszik belole. Igy akar egy rozsdatemeto is lehet:P

Viszont nekem egy dolog nem tetszik a cikk targyaban, az pedig a suntour xct. Egyreszt tul magas, terheli a fejcsovet es fesziti a varratokat, masreszrol nem arra van kikepezve hogy ugrasokat nyeljen. Az egy belepo XC telo terepre.


CaNNa3IS
(senior tag)
Blog

Ezen a szar képen nem látszik semmi.
Ezt viccnek szántad ? :)


orion1025
(őstag)
Blog

Volt már nagyobb teleszkóppal használt vázam, az A-Gang személyében, ott sem volt probléma belőle. Nem mellesleg hányan használnak kihúzott szárú teleszkópokat, ráadásul terepen használva. Városban használom csak, tehát nagy ugrálgatás veszélye sem áll fenn, na meg ilyen célokra van a BMX, ez csak közlekedős bringa első sorban.


KAMELOT
(titán)

Szépen megcsináltad. Én még a helyedben valami feliratott fehéren tettem volna a vázra! :)

[ Szerkesztve ]


Dtomka
(veterán)

Egyetértek, 1-2 felirattal még jobban nézne ki :)


Döglött Róka
(veterán)

Te tudod, mindenesetre en mas villat hasznaltam volna fel (foleg nem 29-eset egy 24-es kerekhez, bunnyhoz se lehet rendesen kiemelni..), sot inkabb merevet mivel kozlekedos gep, tul magasan van az eleje a kenyelmes hasznalathoz. A gumi nagyon hulye valasztas volt, egy ilyen terepgumi varosban ilyen kicsi kerekekkel szep nagy gordulesi ellenallast csinal, ami nem baj, ha az ember szereti szivatni magat.:)

Amugy maga a munka szep, csak a geo el lett rontva a gumikat meg le kellene cserelni slickre.

En is sokat vajudtam anno hogy milyen varosi gepet csinaljak, a vege egy csepel royal vazra epitett fekete gep lett, igenytelen de lehet vele haladni mert minden ott van rajta ahol annak lennie kell a kenyelmes bringazashoz.

[ Szerkesztve ]


atike
(nagyúr)

Csak ennyi: :R

Szép munka!


orion1025
(őstag)
Blog

KAMELOT és Dtomka:

Elég sok matricát felhalmoztam, de végül csak egy fehér Fox logó került a fejcsőre, valahogy otrombán nézett ki "felmatricázva", na meg szeretem a letisztult dolgokat, ezért is lett ilyen :K

Döglött Róka:

Bunny, kiemelés hiánya? Ezeket mind-mind nagyon frankón, erőlködés nélkül meg lehet vele csinálni. Ha merevként szeretném használni, akkor csak egy kattintás, és merev villaként használható, de egy ilyen bringához dukál egy teleszkóp. A gördülékenységi ellenállásról meg annyit, hogy pont ezzel a gumival nem kell szenvedni. Egy street gumi jobban néz ki ugyan, de az a legnagyobb szívatás, mivel elég nagy felületen érintkezik a talajjal, tehát ezt az okfejtést sem értem. Azt sem értem, hogy miért is lenne magasan az eleje, illetve ebből mi kényelmetlenség adódna? Úgy látom, nem sok 24-es bringához volt közöd, illetve a hozzá fellelhető termékpaletta sem világos számodra. Nem a kerék kicsi, hanem a váz is arányosan csökken, mivel a váznak is van egy számozása. Tehát egy 26-os bringa ilyen formavilággal, ehhez képest egy tank, ami ráadásul nehezebb is...

De mint említettem, ez a saját igényeimhez lett igazítva, magammal pedig csak nem cseszek ki ;) A gyári teleszkóp mérettől eltérés az első tervek között szerepelt, de még a 26-os is kevés lett volna. így lett a 29. De még mindig minden a helyén van, köszöni szépen, a fejcső sem szakadt le, illetve teljesen jól lehet vele haladni, sőt, még kényelmes is a pozíció.

atike:

Köszönöm neked is!


KAMELOT
(titán)

Lehet festeni is oda akármit! :)


Dtomka
(veterán)

Értem, és esetleg valami nonfiguratív? Nem túl csicsásra gondoltam :)


Döglött Róka
(veterán)

Majd egyszer kiprobalsz egy normalis geojut es rajossz hogy butasag amit csinaltal.:) Konnyebb kiemelni az elejet ha lejjebb van, a fejcso, nem mellesleg a sulypont is elorebb van ergo konnyebb manoverezni. A terepgumi kisebb gordulesi ellenallasa a slickel szemben meg a fizika kirohogese, kicsot jarj utana a temanak. Epitettem mar bmx-et, xct, palyagepet es ket freeride bringat magamnak nemi rutinom van es ilyen hulyesegekbe en is belecsusztam. ne vitatkozz a fizikaval;)


zoli03
(őstag)

"Városban használom csak, tehát nagy ugrálgatás veszélye sem áll fenn, na meg ilyen célokra van a BMX, ez csak közlekedős bringa első sorban."

Ha közlekedésre használod, akkor miért ilyet építettél? Ez a bicikli nagyjából mindenre alkalmatlan, főleg városban való közlekedésre.


kicsipapucs
(őstag)

Hát mert ilyet akart. :)

Mindenki akire vonatkozik: nem értem miért akarjátok jobban tudni nála. Szereti a magas elejű, "crossmotorosan" kinéző, de filigrán kis bicókat (nekem ez jött le). Még mindig kényelmesebb ez városban, mint egy BMX (legalábbis az én tapasztalataim alapján, 26" vs. 20"). Ha akar, akkor építhet betonkeverőből is cangát, ő fog vele sz*pni. :R

Az ötletet szerintem senkinek nincs jogában méltatni se pro, se kontra. A kivitelezést van.

Kedves szerző: Én hátra tuti váltósra építettem volna, ha én csinálom, hogy azért valamekkora mozgásterem legyen, még városban is. Ezt leszámítva nagyon tetszik nekem ez az egyszerű felépítés.

[ Szerkesztve ]


Döglött Róka
(veterán)

"Ha akar, akkor építhet betonkeverőből is cangát, ő fog vele sz*pni. :R" - Valo igaz es az addig fennal amig nem hasznal legalabb 2-3 napig egy normalisan osszerakott bringat:)


#15419392
(tag)

szép lett :) pàr észrevétel: én lecsiszoltam volna a hegesztéseket, egy komolyabb hajtàsra azért àldoztam volna(kb 10-esből meg is van)meg egy pàlyaagyra hàtulra... ugye nem szimplafalú felnikre építetted a kerekeket?!


Döglött Róka
(veterán)

Tenyleg a hajtas:)


akosxyz
(senior tag)

Fantasztikus! Remek munka! :R Le a kalappal :)


kpal
(veterán)

Gyönyörű paripa lett :K ;) Kereked magad fűzted ?
(Én anno elég sokat csináltam házilag ,csak centrírozni vettem el mert ahhoz már nem volt eszközöm befogatni . )


CaNNa3IS
(senior tag)
Blog

A festést részletezd hátha másnak is kedve támad átfújni a vázat.


zoli03
(őstag)

Már kérdeztük páran, de "műhelytitok".


Gyula84
(veterán)

meg kell kérdezni egy másik festőt :D


CaNNa3IS
(senior tag)
Blog

Jaa értem.
Azért ez nem agysebészet :DDD


Döglött Róka
(veterán)

A bringat elnezve a festes a legigenyesebb rajta szoval hadd legyen ra buszke.:)

Amugy epitett egy torz dh geoju terepgumis vackot varosra, gyorsan szethullo dolgokbol;]

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Ügyes felújítás és ízléses lett az összkép. :R
Anno kissrác koromban nekem is BMX-em volt. :)

[ Szerkesztve ]

üzenetek