[Re:] [Geri Bátyó:] ELMŰ helyett nemzeti szolgáltató - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Hieronymus
(addikt)
Blog

Meg az is, hogy sok helyen teljesen automatizáltak a vonalak.
De a hír ettől függetlenül is kamu. Az egy másodperc méréspontossága hibahatárán belül van. A legkeményebb esetben is +-5% a hibahatár. Egy háromperces úton +-3 másodperc elfogadható illetve korrigálható a további útszakaszon.
Arról ne beszéljünk, hogy a helyi és távolsági közlekedés szereplőinek többsége nem közvetlen állami tulajdonban van. Magán, városi és részben önálló államitulajdonban van. A közlekedési minisztereknek felügyeleti jogköre van és nem irányítási. A magyar MÁV állami tulajdon (elméletileg) de nem a minisztérium irányítja. Felügyeli és távlati stratégiai döntéseket hoz. Azt is az igazgatósági testületen keresztül, a stratégia esetében.

üzenetek