előre tervezett karbantartásról sokkal előtte értesíteniük kell, viszont kármegelőző karbantartást bármikor lehet tartani. Mivel tegnap szétcsapta az invitel meg a t hálózatát is valami, simán elhiszem, hogy kénytelenek voltak mókolni valamit. ez ilyen sajnos. túl sok mindent nem tudsz ellene tenni, mert ha fel is nyomod őket a hatóságnál, ilyen időben ezt simán kimagyarázzák.
[Re:] [greenity:] Netszolgáltató - karbantartás - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Persze megértem ha ilyenről van szó, csak ez már három nap... hozzáteszem a szolgáltató a T infrastruktúráját használja, szóval belefér a dolog. Ettől függetlenül még mindig zavar, hogy hülyének néznek a telefonos kisasszonyok... mondjuk még egyszer sem fordult elő, hogy olyannal beszéljek, akivel egyszer már igen. Lehet, hogy csak felhúztam az agyam
Ma is lesz karbantartás.... és ezt úgy tudjuk meg, hogy a szolgáltató facebook oldalán egy sorstárs rákérdezett, hogy ma is számíthatunk-e a netnélküliségre.... nem, nem maguktól szólnak, pedig tudják előre....
Még mindig értem, hogy karban kell tartani a hálózatot, de azért szólhatnának előre
nyomd fel őket az nmhh-nál.
uhh, remélem, nem nálam vagy előfizető
Nem nagyon hiszem
Mondjuk lekopogom, még van net úgy tűnik a mi környékünket békén hagyják ma
Mellesleg gondolom ők sem jókedvből csinálnak kimaradást.
Reggel nálunk sem (Tatabánya) volt T-Home internet, de mire elvégeztem a délutáni dolgaimat, helyreállt a működés.
Oké, hogy nem jókedvükben mászkálnak fel az oszlopokra.... nem is ezzel van a gondom, a gond ott kezdődik, hogy nem szólnak, pénteken délután rákérdeztem a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy mi lesz a mai nappal, erre az volt a válasz, hogy nem áll módjukban tájékoztatást adni. Így meg nem lehet tervezni....
de milyen karbantartás az, ami eltart egy hétig úgy, hogy előtte nem volt semmi komolyabb műsorszám?
mert ha a márciusi télben, amikor villamosvezetékek sorát fektette meg a vihar, tart egy hétig a helyreállítás, akkor azt mondom, hogy oké, 120 kilovoltos távvezetéket nem két perc alatt építenek újjá.
de egyébként egy működő szolgáltatáson mit kell karban tartani egy hétig? oldja meg, hogy legyen tartalék abból, ami kiesik és szolgáltasson. emellett hetekig tartó szolgáltatást jellemzően nem egy éjszaka álmodnak meg a szolgáltatók, akkor miért is nem lehetett értesíteni az embereket?
a 18-i hajnali 0-6 óráig tartó szolgáltatás kiesést bezzeg kiírták a honlapjukra, pont ezért nem értem..
Fogalmam sincs, de nem tudom elképzelni, hogy azért csinálják, hogy embertömegek telefonáljanak és ítéljék meg negatívnak a szolgáltatót.
Egyébként ha ennyire fontos ügyet kell elintézni, akkor szerintem tök jó megoldás egy egy napos mobilnet csomag (ha nincs más), és telefonnal megosztani.
Mára már lett mobilnet a házban... már csak a vállalkozások miatt is.
még mindig nem látom, miért nem készültek rá a kimaradásra...
az egynapos mobilinternet akkor jó, ha tudod előre, hogy kell venned olyat, másrészt a fix internet szolgáltatód nem ugyanaz, mint a mobilé és nem egyszerre csapja szét a kettőt. én már jártam így.