üzenetek

hozzászólások


adamssss
(veterán)
Blog

A GRID jatekok sosem voltak csunyak viszont ez a gepigeny brutalis...
Viszont ezek szerint csak dx12 alatt fog futni remeljuk sikerul stabilra megcsinalni.


pulutodurumo
(őstag)
Blog

Jó lenne valami, ami az első rész szellemiségét viszi tovább, és nem a két folytatáshoz hasonlít. Erről mit lehet tudni?


wjbhbdux
(veterán)

A Ravenwest visszatér [link]


Zer0Code
(lelkes újonc)

Rx590 és a GTX1080 az aztán egy kategória mit mondjak... hiteles gépigény :) inkább 1060-ast akarta írni, vagy az AMD kártyát baszták el... :C 100GB? ez azt jelenti PC-n tűéles 4k textúrákat kapunk?


GodGamer5
(addikt)

Biztos ennyit lassít a dx12, hogy lehet kukázni az 1080-akat... ;]


Enton
(addikt)
Blog

Ha tűélest és 4K pont nem is de csúnyát semmiképp. Lásd DR2:

[link]

[link]

Vagy épp F12019:

[link]

Egyik sem mondható rondánk.


- = Zk = -
(félisten)
Blog

sima-liba... :C
jöhet..csak könyörgöm, legyen olyan a kormánykezelése, mint a Grid Autosport-ban volt... lécci lécci lécci... :))


Zer0Code
(lelkes újonc)

jól néznek ki :K a 100GB viszont kicsit sok, azért gondolom hogy főleg a textúrákat nyomják majd meg látványosan


pulutodurumo
(őstag)
Blog

Főleg játékmenetre gondolok, legyen rendes belső nézet, és ne legyen nagyon arcade.


laceszgamer
(addikt)
Blog

Én azért arra kíváncsi leszek, hogy csak DX12 only lesz, vagy simán csak szokás szerint így jött össze a gépigény kiírása.
Már csak az F1 2019-ből és a Dirt Rally 2-ből kiindulva, tekintve, hogy ugyanaz a motor van alatta.

Vagy ha gonoszkodni akarunk, MS lehet tett pár zsebbe pár dolcsit, hogy tegyetek már úgy hogy csak Win10-en menjen. :D ( Na meg, hogy első nap kinn legyen a DX11/Win7 " mod " )


wjbhbdux
(veterán)

Most már egyre kevesebb cég fogja ajánlani a Win7et, hiszen a Microsoft részéről végetér a támogatás fél éven belül, ennek a játéknak meg a DLC megjelenései feltehetően túlnyúlnak azon az időponton.


snecy20
(veterán)

Még esetleg az indokolhatná hogy rengeteg pálya lesz benne...


- = Zk = -
(félisten)
Blog

meg a ray tracing... persze ez lehet blődség, félreolvashattam valamit, ne vegyük kápénak...


Zer0Code
(lelkes újonc)

Kíváncsi vagyok valójában mennyi pálya lesz benne, és mennyire változatosak. Reménykedem benne hogy tartalomilag és grafikailag is az átlag felett lesz :K


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Meg az autók. Azok is sok helyet igényelnek ám, főleg úgy, hogy a törést is modellezni kell. Szóval mai minőségi szinten, komoly textúrákkal simán elvisz egy ilyen játék 100 GB-ot.

(#13) - = Zk = - : az úgy kb. 300 kB-ot jelentene.

[ Szerkesztve ]


snecy20
(veterán)

Esélyes hogy inkább az autók, mert a Codemasters az autóversenyes játékaiban szereti ám alkalmazni azt hogy országonként van néhány 'fő versenypálya', amit aztán fölszabdal, illetve kölönböző változatokat hoz létre rajtuk.

[ Szerkesztve ]


wjbhbdux
(veterán)

Ez a valóságban is így van sok épített versenypályán,

pl ez a Dubai Autodrome amin 6 különböző nyomvonal van a mindenféle versenyek számára.


snecy20
(veterán)

Persze, létező dolog, de hat különböző pályának eladni azért necces! :))


- = Zk = -
(félisten)
Blog

na azt hogy?!...
a verdák, pályák közel 100GB, de a rt ca. 300kB?!... wtf?! :D
nem a DLSS-re gondolok... bár az nekem valahogy nem adta Exodusban... 2p után kikapcsoltam...


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Azok csak shaderek. Mire gondoltál mennyit helyet igényelnek? :)

A DLSS több helyet igényel, mert ott szükség van a neuronhálóra, ami azért van pár MB, talán 10-20 is lesz.

[ Szerkesztve ]

üzenetek