emlékszem még arra hogy a játékban nagyon rákattantam erre a mini játékra, megszereztem az összes kártyát a játékban, volt olyan hogy 5 órán keresztül csak a kártyákat gyűjtögettem a falvakban
[ Szerkesztve ]
emlékszem még arra hogy a játékban nagyon rákattantam erre a mini játékra, megszereztem az összes kártyát a játékban, volt olyan hogy 5 órán keresztül csak a kártyákat gyűjtögettem a falvakban
[ Szerkesztve ]
Jó cikk lett, összefoglalt kb mindent amit lehetett!
Egy apró észrevétel, 3. oldal, Scoia’tel leírásnál:
" ezek a távolsági egységek, ezért nem árt, ha van nálunk tiszta idő, felhőszakadás ellen"
Ostrom egység híján, gondolom ide átláthatatlan köd akart volna kerülni.
nekem az tűnt a legerősebb stratégiának:
- hogy azzal a királlyal legyek amelyik bármikor megtisztíthatja a harc mezőt az időjárás hatásoktól vagy pedig sok tisztító kártyát a pakliba betenni
- igyekeztem a lehető legkevesebb közel harcost használni, mert arra mentem rá hogy egy érzékeny pillanatban rányomjam a fagyott az ellenség közel harcosaira és mivel én a távolsági harcosokra mentem rá, így nagy előnybe kerültem, a szörny pakli használók ellen pedig ez az egyetlen hatásos módszer
- ha győzünk az első körben, akkor a második kört nyugodtan el lehet veszíteni, az a lényeg hogy az ellenfél több kártyát veszítsen a harmadik körre
- a kémek nagyon jók, ha sok kémünk van akkor rengeteg plusz lapot behozhatunk
- a halálból vissza hívó lapok is nagyon hasznosak
- nagyon vigyázni kell arra hogy mikor tesszük ki a kémeket, nagyon fontos hogy az ellenfél minél kisebb valószínűséggel hívja majd vissza a halálból a mi kémünket
- az ellenfél kémjei miatt érdemes tartani legalább 1-2 kicserélő lapot, mert így az ellenség által kitett kémet magunkhoz tudjuk venni
- a legerősebb kártyákat kinyíró speciális lap miatt vigyázni kell hogy mikor tesszük ki a párokat vagy a duplázókat
Köszöntem az írást, hasznos volt!
Bár én nem igen játszottam Gwentet, amikor meg igen, akkor is vesztettem, aztán hanyagoltam is
Jó cikk.
Nagyon hasznos információkkal látott el a gwentet illetően.
ps: a küldetések nevét, zárójelben odaírhattad volna magyarul is.
Az én gyerekkoromban még a haverokkal kártyáztunk (HKK) a AFK módon.
Régenmindenjobbvolt.....
Nagyot fordult a világ mióta abbahagytam a kockulást.
Ne is mond... a YuGIOh korszakomat még mindig visszasírom
Csak a YuGiOh-val ellentétben a HKK paklim még meg van. Talán 2007-ben játszottam utoljára. Még általános utolsó évében.
Azok a boldog szép......
Nekem még mindig megvannak a pakliaim. Sőt, mivel volt elég sok rossz kártyám, ezért ráragasztottam egy fehér papírt és ráírtam annak a szörnynek a nevét, támadó és védekező erejét, amelyiket akartam. Mindenesetre Yugioh Power of the Chaos szériát lehet elkezdem újra, már megint, főként ott tanultam kártyázni
De rohadt öregnek érzem magam. 2007-ben általános vége?! Én 2008-ban már diplomáztam
Amúgy jó cikk lett, másodjára biztos rámegyek, hogy mind meglegyen. Ez alapján talán menni is fog.
Akkor én mit mondjak... 2008-ban már 12 éves volt a nagyobbik fiam...
Nekem nem ment ez a kártyázás, de második végigjátszásnál lehet bepróbálkozom vele.. Így már én is megértem miről van szó...
És (#19) tailor74
Vének vagytok nincs mit tenni.
köszi javítottam.
alratar: kikereshetem, bár a legtöbb küldi neve az angol alapján is elég könnyen kitalálható.
dannyl: nekem megadta. ha a kritikus karakterektől/küldikben elnyered a kártyákat, a többit már nem lehet elrontani.
[ Szerkesztve ]
"játék-ception" - Eddig sikerült eljutni, fájdalmasan erőltetettek a ception összetételek...
Elején csak lestem, de egyébként nagyon gyorsan elsajátítható volt a játék. A sztori felétől már ki se kaptam senkitől, addig is csak a paklim hiányosságai miatt.
Köszönöm jó cikk mondjuk én imádtam a kockapókert is.
az se volt rossz de ahhoz kb 0 skill kellett, tiszta szerencsejáték volt. nyilván valamennyire ez is az, de jóval több múlik a játékos képességein.
Kockapoker az 1ben volt jó. 2ben szerintem ganyé lett nagyon.
Így van a Gwent-ben azért többet kell gondolkodni, a kockapókert nagyon hamar ki lehetett tapasztalni ettől függetlenül azt is szerettem
dannyl:ebben egyetértünk az első részben sokkal jobb volt a kockapóker bár a gép ott is csalt párszor
[ Szerkesztve ]
Jónak tűnik ez a game in game, utoljára a Zac McCrackenben játszottam Day of the tentacle-t
Na, ki az öreg
Játszanék már a W3-mal, de még előtte végig kellene tolni az 1-t, és a 2-t
Kártyajátékokról, amiket gyűjtöttem is:
- HKK
- MAGUS
- MtG
- X-Files
- Cherubion
- SW
Asszem
Én most a kettőnek a közepén járok. Majd csak utána kezdem a harmadikat. Érdemes egybe letolni mert rengeteg utalás van a 2. részben ami az elsőben történtekre utal ami akkor érthető ha emlékszel a sztorira. Régebben játszottam az első két résszel de a 3. kedvéért újra elővettem őket
[ Szerkesztve ]
Nekem a többrészes RPG-kben etalon a Baldur's Gate 1 + 2 + Throne of Bhaal + Icewind Dale, de világok közül is a Forgotten Realms a best (Drizzt Do' Urden, junó
Úgyhogy újra bele kellene tanulnom egy új világba, mondjuk ez nem zavar, az időhiány annál inkább ( 2 kis gyerkőc mellett )
Ezek tényleg etalon Játékok. A witcher is iszonyatosan jól ki van dolgozva köszönhetően a regényeknek a leírások könyvek olvasásával legalább annyi időt el lehet tölteni mint magával a játékkal régen kötött le így egy univerzum. Az időről meg ne is beszélj nekem is alig van de azert szakitok rá
Húú, nem gondoltam h egy ilyen összefoglaló egyszer lesz itt. Épp 2 napja akasztottam ki a W3at, nagyon frankó kis játék Sajnos nem vmi happy lett a vége, így utólag már tudom h mit kellett volna másként csinálni Persze arra most éppen nincs türelmem, h végigtoljam megint csak ezért, de tényleg nagyon lekötött.
Egyedül egy vmi maradt ki a játékaim során.. és az a Gwent 1x játszottam, fogalmam se volt hogyan kell, aztán hanyagoltam is, a végén pedig már nem volt türelmem megtanulni, főleg úgy, hogy több Gwentes küldi nem is sikerült, mert meghalt ez meg az.
1x lehet h végigtolom megint, aztán tényleg hasznos lesz ez a cikk számomra Meg persze így utólag tudom azt is, hogy mit kell majd másként csinálni