[Re:] [Heroes fan:] Supaplex reboot - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Heroes fan
(őstag)
Blog

Kinek mi a véleménye a játékról?


mrlt
(tag)

Bekopogtatsz kb. 30 millio dollarral a Crytekhez, olyan jatekot csinalnak neked, amilyet akarsz. De itt a forumon ezt nem hozod ossze.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Gondoltam, hogy nem itt fogom összeszedni a rávalót.


Gergő_
(őstag)

ki az akinek nincs internetelérése 2012-ben?


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát azért soknak nincsen a szegényeknek ismerek olyan helyeket, hogy van gépük de olyan helyzetbe vannak hogy nem engedhetik meg maguknak.


Gergő_
(őstag)

és szerinted akkor meg fogják venni a játékodat?


Heroes fan
(őstag)
Blog

Meg mivel lenne benne single player is amihez nem kéne internet.


cskamacska
(addikt)
Blog

Én gyerekkoromban vasutas akartam lenni, imádtam a modell vasutakat. Vagy valami építkezős-markolós májszter, útépítős játékokat is szerettem. De titkos vágyam mégis valami vasúti építő, szerelős dolog volt, úú, az lett volna ám valami! :R

Egyik sem jött össze. :O


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát elég szomorú.
De ha azt nézzük, hogy milyen játékok jelennek meg újra, meg térnek vissza a játékiparba akkor szerintem nem lehetetlen a dolog csak akarni kell.


danih
(addikt)
Blog

Supaplex reboot?
Miből vezett arra, hogy úgy gondolod, egy ilyenre lenne igény?
Amúgy én egy open source (vagy ingyenes) 3d motorral próbálkoznék először, érdemes lehet megfontolni...


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát ez csak egy feltevés, ha sikerülne olyan helyzetet előteremteni hozzá, hogy érdemes lesz elgondolkodni, hogy milyen is legyen a játék akkor úgy is át lesz szabva a játéknak a terve, ha láttad az első két részét akkor tudni fogod, lehet csak a grafika lenne feltupírozva.
Meg a pályák száma zenei aláfestéssel, ezt úgy is megbeszélném a programozókkal a dolgot elsőnek, ez csak az én gondolásom, hogy meglehet így csinálni, de közel se biztos.
Ez csak felvázolás a lehetőségek közül, ha lehet akkor ilyen lenne, ha nem akkor csak grafikailag, és zeneileg, és pályákkal lenne dúsítva.

Hát hogy lenne-e igény rá????, hát én úgy gondolom, hogy igen.
A mai sok hülyeségek, és a gánya játékok közül szerintem jó ötlet lenne ilyen játékkal előrukkolni egy gondolkodtató ügyességi játékkal, milyen jó volt az régen odaültek a gépek elé, aztán nyomták az első részét, bele volt építve a windows 95-be, és milliók játszották, és szerintem még a mai napig vágynak egy ilyen játékra, hogy visszatérjen a köztudatba.


danih
(addikt)
Blog

Szerintem akkoriban kicsit más idők jártak, más volt a technológiai megvalósítás (pl. nem biztos, hogy valaki ugyanezt kedvelné 3D-ben), más volt a fő célcsoport...
Amúgy ha full komolyan gondolod, és van egy költségvetésed, akár egy Kickstarter projekten is elgondolkodhatnál, ez igényfelmérés is lehetne egyben.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát igen majd arra pályázom, hogy oda felrakni, csak nem tudom pontosan mi a menete, hogy kell felrakni, vagyis azt igen, csak minek kell megfelelnie.


Heroes fan
(őstag)
Blog

A másik pedig, hogy több oldalra is el szeretném juttatni a hírt, hogy kirakják.


danih
(addikt)
Blog

Figyu, amíg nincs költségvetés, nincs ütemterv, nincs csapat, addig sajnos nincsen hír sem. Hírré akkor válhat, ha kikerül a Kickstartra.
Nem lelombozni szeretnélek, hanem kicsit lerángatni a realitások talajára. Csináld meg a koncepciót, és kezdj lelkes embereket keresni, akiknek szintén érdekes a projekt, és beszállnának munkával.


Heroes fan
(őstag)
Blog

És ezt hogy tudom elérni?,hogy embereket szerezzek rá?, mert én már végignéztem mindent már, és nem találtam semmit se.


danih
(addikt)
Blog

Nos, mivel feltételezem, hogy tőkéd nincsen, és fizetni sem tudsz az emberek munkájáért, ezért egy lehetőséged van: olyan elsöprő koncepcióval kell előállnod, amely néhány lelkes embert arra tud sarkallni, hogy beszálljon a projektbe - ingyen, munkával (akár jövőbeli eladásokban bízva, akár mint referencia). Sanszos, hogy tapasztalt szakembereket nem fogsz tudni magad mellé csábítani (nekik jól fizető munkájuk van), inkább amatőröket, vagy pályakezdőket.
Szóval alkoss meg egy koncepciót (milyen lenne a játék), majd kezdj el fórumokon keresgélni embereket (pl. itt, a PH-n). Kelleni fog legalább egy programozó (motor, fizika), egy 3d tervező (objektumok), egy animátor (mozgások), egy grafikus (textúrák), egy zenész (zene, effektek) - persze egy személy több feladatot is elláthat.
Persze most nagyon tömör voltam, ez azért bonyolultabb...


Heroes fan
(őstag)
Blog

Ja ezt úgy érted, hogy bővebben milyen legyen a játék?
Hát eddig is olyanokat kerestem akik pályakezdők, gondoltam hogy nem ubisoft meg hasonlókkal kezdem, bár itt is megfordultam már az összes nagy kiadót végigkérdeztem.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Viszont a honlapot hozzá már megvan az ember aki megcsinálja.


Thome
(addikt)
Blog

Milyen idős vagy?


Heroes fan
(őstag)
Blog

23 éves elmúltam.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Tán túl korai még?


Thome
(addikt)
Blog

Nem, (Microsofték sem kezdték idősebben... :DDD ) csak furcsa a hozzáállásod, túl fiatalos (komolytalan?) volt, de ha megbírod valósítani, hajrá!


cskamacska
(addikt)
Blog

Nos azért bátorkodtam beletrollkodni álmaidba, mert egy nálad idősebb játék remakejének jelenleg az ötlete sem tisztázott, teljesen valószínűtlen azt feltételezni, hogy ebből lesz valami. :B

Viszont tudom javasolni a moddingolást/pályakészítést más játékokhoz, kreatív energiákat kiválóan ki lehet élni, úgy hogy még csak anyagilag bele sem rokkansz, és nem néznek hülyének ha vártnál kicsit gyengébbre sikerül a termék. :K Nem mellesleg kiváló tapasztalatot lehet szerezni játékhegesztés terén, nem egy mostani fejlesztő kezdte modderként, és igen sok mod végezte önálló, anyagilag sikeres játékként. :R


Heroes fan
(őstag)
Blog

Jó lehet túlzok vele, lehet hogy csak egy grafikai tuning lenne benne, zenével, 1000 pályával, ez attól függne, hogy ebből mit lehet kihozni, mi a max teljesítmény.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Most szereztem egy weblapszerkesztős srácot, és megcsináljuk a honlapját a játéknak, most várom hogy felvegyen.
Amint elkezdi csinálni már is közlöm.


Samus
(addikt)
Blog

Grafikai tuning akkor lehetne, ha meglenne a játék forráskódja, abból nem lenne nehéz kiindulni, de ha az nincs, akkor újra kell írni az egészet. Egyébként nem értem a koncepciót. Egy alapvetően 2D-s játékot 3D-ben megírni, mindenféle változtatás nélkül? Prince of Persia 3D rémlik? Kisebb bukás volt...Kellene egy jó koncepció. Részletes tervek...


danih
(addikt)
Blog

Nekem is ez volt az első gondolatom. Ez nem egy 3D-s játék. Mármint: a mozgás csak 2D-s, attól persze a játék használhat 3D objektumokat.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát a Prince of persia rémlik igen mivel a windows 95-be volt beépítve játékként.
De akkor a véleményeket meglehet osztani, hogy milyen tervek kellenek körülvetőleg.
A játék az szabadon felhasználható írja a wikipédia.


Lenry
(félisten)
Blog

mi az, amit ebből te meg tudsz csinálni?

a program nem szabad szoftver, mert a forrása nem érhető el.
de még ha meg is lenne, akkor is totálisan használhatatlan lenne, mert baromi öreg már és semmivel sem kompatibilis.

a Prince of Persia meg dehogy volt a Win95be építve, az egy dolog, hogy neked valaki feltelepítette

[ Szerkesztve ]


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát honlapot neki.
Programozni sajna még nem sikerült megtanulnom, mivel nincsen millióim hozzá, hogy megvegyem.
Ja értem, az lehet, hogy felrakták azt nem tudtam megnézni, mert akkor nem voltam a szervizeseknél, hogy elmondják mit raktak fel.
Akkor a wiki mért írja, hogy szabad felhasználású?, hát az tényleg elég öreg újra kéne akkor írni az egészet.

[ Szerkesztve ]


Samus
(addikt)
Blog

Mellesleg nem a sima Prince of Persiárol beszélek, az első kettő 2D-s volt, és korszakalkotó a maga idejében...Egy honlap édeskevés, amíg nincs semmi kézzel fogható. A programozáshoz sem kell pénz, rengeteg nyelv létezik, amit ingyen el lehet sajátítani, keretszoftverből is van választék, de ez mind semmi, ha nem tudod, amit csinálsz, ahhoz mire is lenne szükséged. Önmagában nem baj, hogy van egy ötleted, de sajnos nem vagy projektvezető, hogy kitalálod az alapot, odaszóród, majd az embereid előállnak jobbnál jobb tervekkel...


Lenry
(félisten)
Blog

tehát végeredményben te nem csinálnál semmit.

a programozást nem kell rögtön Visual Studioval kezdeni, pláne, hogy nem is tudom, hogy az miért is kell játékfejlesztéshez :F

ne sértődj meg, de az a baj az egésszel, hogy kb olyan, mintha repülőgépet akarnál otthon építeni: tudom, hogy van olyan, hogy repülő, meg mások is csináltak már ilyet, úgyhogy építsünk Boeinget, én addig papírból hajtogatok repülőt, meg csinálok transzparenst a garázs fölé, hogy "Repülőgyár". a többi a ti dolgotok.

bármilyen hihetetlen, de játékot készíteni baromi komoly munka, ami szakmai felkészültséget, tapasztalatot, tudást, sok különböző munka összehangolását és rengeteg időt igényel.

ebből neked az idő van meg. azt meg használd arra, hogy mondjuk megtanulsz 3D modellezni, valamilyen SDK-t használni, programozni vagy bármi olyat, amivel te is aktívan részt tudsz venni a fejlesztésben.

én másfél év alatt megtanultam 3D modellezni. egy fillérembe nem került, és ma ezért kapom a fizetésem. nem akkora ördöngösség, csak elszántság kell hozzá, meg normális angoltudás.

Akkor a wiki mért írja, hogy szabad felhasználású?
mert nem tudott angolul, aki lefordította a cikket. a wiki nem szentírás.

[ Szerkesztve ]


SzlobiG
(félisten)
Blog

Ez egy halott dolog tegyél le róla.


Heroes fan
(őstag)
Blog

A Visual Studió a c++-nak a programja, és lehet csinálni a játékokat vele, ezt használják a nagy fejlesztőcégek is.
A játékkészítés komolyságával tisztában is vagyok, hogy nem könnyű egy szóval se mondtam, hogy olyan egyszerű volna a dolog.
Végül is most csak ezt a játékot csinálnám meg, ehhez a játékhoz milyen programozási progit kell beszereznem ami ingyenesen elérhető, és tökéletes munkát lehet vele csinálni?
Ha nem szabadon felhasználható a forrása, vagy a cucc akkor kinél vannak a jogok most?, csak azért kérdem, hogy aztán ne legyen belőle gond, mert én úgy tudtam már nincsen rajta semmiféle védelem meg semmi sem. Mivel senki nem foglalkozik vele.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Nem olyan biztos az.


Szabesz
(őstag)

"Visual Studió a c++-nak a programja"

Hűha, Szirmay megdorgálna...


Thome
(addikt)
Blog

Elolvasva a topikot, ne erőltesd, nem fog összejönni.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Mért nem az?


Lenry
(félisten)
Blog

a játékmotort is te akarod megírni?
mert ahhoz kell ilyen szinten programozni.

sokkal egyszerűbb, ha letöltesz egy kész, ingyenesen használható motort*, és arra építed a játékodat, ebben az esetben "csak" a szerkesztőt kell megtanulni, meg modellezni.

*pl: UDK, CryEngine, Unity

de a többieknek igaza van: olyan szinten halvány fogalmad sincs róla, hogy totál esélytelen, hogy ebből valaha, valami kisüljön.

már a kérdéseidből is ez látszik: "Ha nem szabadon felhasználható a forrása, vagy a cucc akkor kinél vannak a jogok most?"
neked is pont annyi idő megnyitni a Google-t, mint nekünk.

milyen programozási progit kell beszereznem ami ingyenesen elérhető, és tökéletes munkát lehet vele csinálni?
ingyenes programok keresésére ott a Google, tökéletes munkát meg bármelyik programmal lehet csinálni, ha értesz hozzá. ebből következik, hogy azt a programot használd, amelyikhez értesz.
ha nem értesz egyikhez sem, akkor keress oktatóanyagokat a neten.

(#39) Heroes fan nem. a C++ egy programozási nyelv, a VS meg egy fejlesztői környezet, amivel pl C++-ban is lehet programozni, még vagy 15 másik nyelv mellett.

[ Szerkesztve ]


Heroes fan
(őstag)
Blog

Mint a hírben is írtam, én is a CryEngine motorra gondoltam.
Jó igaz ott a google mindenre, de már belefáradtam abba, hogy csak olyan ökörségeket ad ki találatra, hogy csak nézek, hogy mivan most totál hülyeségeket.


Lenry
(félisten)
Blog

az első 5 találat alapján a Digital Integration volt a tulaj, amit aztán felvásárolt az iEntertainment Network, így most az övék.

hsz olvasással együtt 3 perc alatt megvolt

[ Szerkesztve ]


Heroes fan
(őstag)
Blog

Aha értem, és még működik a cég ezek szerint.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hát jó köszi az infót, él még a csapat, akkor elsőnek írok nekik levelet aztán meglátjuk mi lesz.


cskamacska
(addikt)
Blog

Nem vagyok biztos benne, hogy nem valamelyik trollbéla másod regjéhez van szerencsénk. :B

Ez a szintű naivitás már arra emlékeztet, mikor 99-ben még barátok beszéltek arról nekem, hogy van egy program aminek segítségével mi is tudunk játékot fejleszteni. Akkor már volt valami halvány fogalmam arról, hogy több tucat ember több éves munkája van egy-egy nagyobb játékban, így az istenért nem akartam nekik elhinni, hogy csak úgy a semmiből játékokat lehet előállítani. Erre meg később kiderült, hogy az a bizonyos csodaprogram nem más, mint a...

Klick and Play.. lolbazdmeg

Tény hogy a későbbi változataival már értelmesebb dolgok is készültek(a Tremor játékokat, a Lunatic Rovert, és az Aliens demóját szerettem régen), viszont ezekbe tisztességes munkát bele kellett ölni, ki kellett ismerni a keretprogram minden részletét, és még így sem lépték át az akkori közepes shareware játékok szintjét.

[ Szerkesztve ]


Samus
(addikt)
Blog

Ott az FPS Creator, nagyon jópofa játékokat lehet vele csinálni, igaz, kicsit más stílus, de nem igényel semmiféle jártasságot egy programnyelv területén sem...


Heroes fan
(őstag)
Blog

https://play.google.com/store/apps/details?id=jmaster.supaplex.android&hl=hu

Ezt most találtam.


Samus
(addikt)
Blog

Rendben, de ennek mi köze a projektedhez?


Heroes fan
(őstag)
Blog

Semmi ez csak egy androidos kiadás.

Írtam a fejlesztőknek levelet. Meg kell várni a választ.


cskamacska
(addikt)
Blog

Mihez? Elkéred a forráskódot, mert te is szeretnél egy ilyen játékot? :))

[ Szerkesztve ]

üzenetek