üzenetek

hozzászólások


nexplo
(őstag)

A mostani kártya árak tekintetében többen rosszul lennének ettől.... :Y


#16939776
(nagyúr)
Blog

Nekem az jött le hogy egy alacsony felbontású, vélhetőleg alacsony textúra minőségű képre rá lehet rakni a egy hihetőbbnek tűnő árnyékot:
Az első képet látva az első gondolatom az volt, hogy meg kell növelni a kép/árnyék felbontását min. 2x-esére (4x-annyi képpont) akkor nem lesz ennyire zavaróan a recés, és ennek ugye semmi akadálya (1280x720-as kép). A második képen, pedig szemet szúrt, hogy a textúrák minőségéhez képest túl szép az árnyék rajzolata.
Szóval nálam a demonstráció elérte a célját.
De itt jön a csavar, ha úgy gondolkozunk, hogy az ilyen alacsony felbontás kedvez a raytrace-nek és ez már olyan minőségű képet ad, hogy felskálázható, és azon még össze is dolgozódik a textúrát azzal a lágy árnyék akkor a bruteforce megoldáson hiába találnám élesebbnek a textúrákat, amikor ott lesz rajtuk az a kő kemény árnyék, amit ha lehet inkább kikapcsolnék, olyan "természetes".

Konzolokhoz itt van az "RT-light" változata, azokon úgy sincs brute-force opció :)

[ Szerkesztve ]


nexplo
(őstag)

Vagy akár a játékot kisebb felbontáson futtató játékosoknak is jó lehet ez. Vagy annál nincs helyzeti előnye ennek az eljárásnak?

üzenetek