[Re:] [Hieronymus:] Az év vasútállomása - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


nullpoint
(senior tag)

Most már látszik hol kerültek döntéshozói pozicióba külföldre szakadt hazánkfiai :D :D


DeltaPower
(őstag)

Nem igazán erről van szó, látszólag túl sok pénzük van és már nem tudják mire költeni, ezért már működő dolgokat is szétbombáznak és természetesen ész nélkül kezdenek hozzá az átalakításhoz-felújításhoz. :U

Magam is láttam olyan ostoba módon megvalósított fejlesztést, hogy a hajam égnek állt tőle. Vasúti átkelő forgalmas főúton, reggeli és délutáni csúcsban teljesen bedugult, ha sorompót kaptak. Erre az utat átvitték a vasút alatt egy aluljárón, a keletkezett egy új, emelkedő végén levő bal kanyar, ahova leraktak egy buszmegállót buszöböl nélkül, és ugyanoda középre egy járdaszigetet. A busz negyedóránként jár, kb ilyen időközönként dugul be az a kanyar, tehát gyakrabban mint korábban a sorompó miatt... Az építkezés folyamata szintén burleszkbe illő volt, az eltereljük-felássuk-lebetonozzuk-megint eltereljük-megint felássuk-megint lebetonozzuk folyamat teljesen logikátlan megvalósításban...

München nyugati kivezetőn nem tudom elkészült-e már a puszta közepén a 2x3 sávos út felett az alagút, amire szintén marha nagy szükség volt.


mephi666
(nagyúr)
Blog

...a híres német precizitás? :DDD


buherton
(őstag)
Blog

Inkább úgy fogalmaznék, hogy a németeknél ez megy - akik ugye a precízségükről híresek -, akkor mi lehet a mediterrán népekkel? ;]


adlersson
(aktív tag)
Blog

Az már régóta csak a legendákban létezik.


dabadab
(titán)
Blog

Jó, akkor azért rakjuk ide, hogy mi is történt igazából.
Az volt a terv, hogy az akadálymentesítés miatt megemelik a peront ÉS az állomást is. A peront megcsinálta a DBB, az állomást viszont a helyi vasúttársaságnak kellett volna megcsinálnia és ők egy egészen keveset :DDD csúsztak a munkálatokkal.

üzenetek