A felső bekapcsoló gomb már a 4.3"-os Evómnál is zavaró, elhiszem a problémát Úgy alapvetően furák a gombok nekem Samsung után, ezek szerint nem egyéni szocproblem. A TW szerintem is praktikusab, de szépségre a Sense jobb természetesen.
mp
A felső bekapcsoló gomb már a 4.3"-os Evómnál is zavaró, elhiszem a problémát Úgy alapvetően furák a gombok nekem Samsung után, ezek szerint nem egyéni szocproblem. A TW szerintem is praktikusab, de szépségre a Sense jobb természetesen.
mp
"...zárt loader, pótakksi, talán szériahibás kijelző... a garanciális szervizükről jobb ha nem tudsz inkább nem sorolom tovább... "
Sorold! Csak egyetlen valós hibát mondj!
-Zárt BL? Idő kérdése. Ha akarod most is nyithatod
-Talán???? szériahibás kijelző? Mi az hogy talán, most az vagy nem? Milyen hibáról beszélsz amúgy?
-szerviz? Mint a többi magyar szerviz, verni kell az asztalt. Ezt felróni a telefon hibájaként,hát...
-pótakksi? Arra gondolsz hogy nem cserélhető? Ez hiba? Ez egy tervezési filozófia része, a minőségérzet javításának érdekében.
Gratulálok nagyon jó cikk lett!
Ilyen egy igényes és SZUBJEKTÍV írás. Nekem az elejétől a végig tetszett.
Én maximum egy picivel több részt szántam volna a fotós, videós képességeknek (mert ez szerintem sok embert érdekel - engem biztosan )
Kijelzőhöz [link].
szerviz: azért a Samsung prémium garanciája sokkal többet ér. Ha Pest megyében laksz házhoz mennek és ott csinálják meg, ha van rá mód. Ha nem akkor elviszi a futár és harmadnapra garantáltan visszakapod javítva. Ezt csináld meg a HTC-vel.
pótakks: ne nevettess.
[ Szerkesztve ]
Samu szervízesek már majdnem előre köszönnek nekem, de még sosem kellet tvernem az asztalt semmiért.
Zárt BL: Garivesztéssel ja.
Kijelző: Cyberpunk linkjét akartam én is, így már csak +1..S2-t ha pofával csapod a betonra, akkor sem kell félteni a kijelzőt a tönkremeneteltől, csak a karcoktól..
A Szerzőnek köszi a cikket, S2-es ismeretében sokkal jobban belőhető, hogy megérné-e a HOX, mint ha nem lenne vele úton-útfélen összehasolítva.. (így inkább megvárom at S3-at)
ez is érekes a kamerájával kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
Ne viccelj már, nem tudom hányadjára írom/írjuk le valós tapasztalatból, nem youtube videón látva:
Néhány korai darabon erős nyomásra jelentkezik ilyen, garanciában azonnal cserélik.
rendeltetésszerű használat esetén nem jelentkezik, pillanatnyi vizuális elváltozáson kívül nem korlátoz a használatban.
szerviz:
Ismerem a SPG-t, A TV-m rendelkezik ilyennel. Tényleg jó, bár még nem éltem vele.
Viszont erősen korlátozott azon termékek száma amellyel igénybe vehető. Ill. forgalmazói megkötések is vannak. Ha jól tudom a GS2 nem tartozik ebbe a körbe, és valszeg a GS3 sem fog. (Javíts ki ha nem így van!)
Tehát esetünkben az összehasonlításkor ennek az egyébként kiváló szolgáltatásnak a megléte nem releváns.
"Samu szervízesek már majdnem előre köszönnek nekem, de még sosem kellet tvernem az asztalt semmiért. "
Tehát jól ismernek, mivel igen gyakori vendég vagy?!
Nincs több kérdésem
"rendeltetésszerű használat esetén nem jelentkezik, pillanatnyi vizuális elváltozáson kívül nem korlátoz a használatban."
Szerintem ha egy telefon másfél méterről pofáraesik, az teljesen rendeltetésszerű, mert mindenkivel előfordul. Ha ennyitől elváltozik, akkor egy pofáraeséstől mit csinál? S2ről köztudott, hogy nem veszi zokon a pofáraesést..
Igen, gyakran járok samu szervízbe. De talán nem meglepő, ha évi 10-25telefont cserélsz minimum..
(Saját Samuval csak Spicával volt bajom.) Egyébként hülyék a Samu szervizesek, de segítőkészek, és nem problémáznak.. HTC Szervíztapasztalatos cikket linkeljek innen, logoutról?
(HTC Saját tapasztalat: Sensation, kijelző porosodik. Gariba be, gondoltam hümmögnek, és kipucolják. Közölték, hogy ez nem garanciális probléma.)
[ Szerkesztve ]
Mint ex-SGS tulaj, azért nekem is lenne pár szavam a leírtakhoz. A fizikai home gomb hiánya bőven megszokható, ugyanúgy, mint a felül lévő power gomb.
Nem tudom, hogy melyik táccsvizről van szó a cikkben, mert ami az én Galaxymon volt, azt a borzasztó, übergagyi, ultralaggos...stb. jelzőkkel lehetne leírni. Azonnal le is cseréltem szépen launcherPRO-ra.
Amióta megvan a Sensationom, eszembe sem jutott leváltani a sense-t.
A HTC garanciálisan viszont tényleg gáz, rootolt telefonnál gondolkodás nélkül áthúzzák a garpapírt, nem úgy, mint a Samunál.
A HTC garanciálisan viszont tényleg gáz, rootolt telefonnál gondolkodás nélkül áthúzzák a garpapírt, nem úgy, mint a Samunál.
Nem mindig van ez így, egy Desire-s kolléga MIUI ROM-mal vitte el a készülékét alaplapcserére. Amikor ment érte, a telefonon egy cetli fogadta, hogy "legközelebb tessék visszaállítani gyárira " A garit nem vonták meg.
Na jó, de az csak mák. Az ember nem szívesen lutrizik egy 100+k -s telóval...
Elvileg ez is szervizfüggő...
AMúgymeg, ád1, gondolom Hátécsénél is van lehetőség gyári állapot visszaállítására.
Ád2, ha meg tégla a teló, akkor meg tök mindegy, hogy root-olt volt, vagy nem, mert ha lényegében be sem kapcsol, akkor nem nagyon fogják tudni róla megmondani, hogy root-olva volt, vagy nem..
Ad1: Így igaz, kivéve a HTC-féle bootloader unlockot, annak maradandó nyoma marad.
Ad2: A szervizesek hardveresen ki tudják nyerni a NAND tartalmát, még akkor is, ha az alaplap többi része kuka.
És ezt a benti szervizes megnézi, amikor átveszi a telód javításra?
Ha meg már átveszik garanciás javításra, onnantól meg bukó a történet, nemde?
Sony-ericssonoknál is marad nyoma a bootloader unlocknak?
Persze akkor, ha visszazárom..
[ Szerkesztve ]
A kamerája elég gyenge. A speedshop ezzel nem érte egyet: Ne feledkezzünk meg a lenyűgöző kameráról sem, amely minden pillanatot kristálytiszta élességgel rögzít. vicc az egész. Vegyük ki a mondatból a kristálytiszta élességgel szavakat és jó lesz.
kiskaktusz! Én amikor megláttam a cikket egy pillanatra felvillant a remény látván a telefon, majd még nagy hévvel a képeket vadásztam......... aztán teljes mélypont. Ezt sem a mobil fotósok veszik majd.
[ Szerkesztve ]
Remek cikk. Érzékek borzadalma?.........sokat röhögtem annak idején azon a filmen.