[Re:] [HussarF:] BMW M4 (G82) tesztvezetés - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


#90088192
(senior tag)
Blog

Mosolygok. :K

Mindenki hatso kerekes, vad elmeny autot akar, ahogy irtad a mai vilagban egy szinhaz.

Javaslom egy regi Nissan D21 kiprobalasat a 2.7D sima szivoval, ures platoval, semmi elektronika.
Elso kanyarban siman dobtam egy 270 fokot. :DDD
Pedig nem is siettem, csak kicsit nedves volt az ut. :R

Mar reges regen elertuk azt, hogy egy halando ember ezeket nem tudja elektronika nelkul kordaban tartani. Mindegy ki mit mond, van aki ebbol el, na azoknak megy, de egy sima embernek mint Te vagy En kb lehetetlen.
Nehez elfogadni, hogy ennyire "benak" vagyunk, de 130km/h ora kozleben NEM MI leszunk azok akik egy 510 lovas autonak elrugva keresztbe megyunk minden elektronika nelkul.
Meg kell szokni, a technika tulnott rajtunk. :K


HussarF
(addikt)
Blog

Én nem is akarok keresztbe menni, meg kilinccsel előre a kanyarba esni.

A színház alatt azt értettem, hogy az volt a benyomásom, hogy egy nagyobb gázra nem az az elektronika prioritása, hogy minél jobban letegye az erőt, hanem hogy dobálja a seggét.

Most az Alfával is van már 3 hét tapasztalatom, az nem ilyen. Annak, ha nyomom, akkor az menni akar mindenáron, azon dolgozik, hogy minél jobban betapadjon és toljon előre. Aztán azzal is előfordult már, hogy Csobánka felé megérkeztem egy fehér aszfaltos részre, nyomtam egy közepes gázt és egyből 30 cm-rel odébb tette a seggét.


#90088192
(senior tag)
Blog

:DDD

Akkor azt élvezed, hogy segít az elektronika megfogni?
Mert én azt csinálom pl a céges Hilux, azzal próbálkozik a hülye teknős, hogy mi az amiben még nem avatkozik be.
Vagyis megkeresem és túl is lépek a határon, de tudom ott az elektronika ami rendben teszi ha hülye vagyok. :K
Igaz mostanában az utánfutót is mögöttem van, abba nem tud beleszólni nagyon a gépes, így sokszor nézem a tükörbe, hogy az utánfutó vagdalozik a sárban. ;]
Más világ :R


HussarF
(addikt)
Blog

Az Alfában ki lehet kapcsolni mindent az ABS-en kívül. A hátsó kerekekre egy mechanikus önzáró, duplakuplungos diffi osztja le a nyomatékot, amit egy computer vezérel. Az úgy van programozva, hogy mindig azon doglozzon, hogy úgy ossza le a nyomatékot, hogy minél hamarabb betapadjanak a kerekek és tudjon tolni előre. Nem igazán lehet vele fánkokat rajzolni, meg hülyegyerek módban forgatni, mint egy BMW-t, mert nem arra van kitalálva. Olyankor is folyton küzd a tapadásért.
De ez nem a menetstabilizátor, ne téveszd össze.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Vagyis megkeresem és túl is lépek a határon, de tudom ott az elektronika ami rendben teszi ha hülye vagyok."

Öreg vagy. Mondjuk én is ezt csinálom. :DDD
A közút nem erre a játékokra való. De a kanyarokban én is szoktam játszani. A vezetők többségének fogalma sincs az ideális ívekről, de legalább nem is érdekli őket.


HussarF
(addikt)
Blog

De ő ezt szerintem a pusztában csinálja, valahol az ausztrál sivatagban :DDD


Skyline15
(tag)

Én is ezt gondoltam, Hudson Hornet szintet ;]


#90088192
(senior tag)
Blog

Sejtem mit mondasz.

Normális körülmények között tapadasi határon autózók kb folyamatosan. Utálom ha megcsuszik a normál forgalomban, vagyis 2X meggondolom mekkorát fekezek vagy mekkora gázt adok. Kicsi Corolla nincs se ABS se kutya füle. Sose jelentett problémát.
A céges autót pár hónapon belül lecserélik, egy olyan Hilux lesz helyette ami folyamatos telemetriat küld a főnökségnek, így még egy kövér gázt sem lehet adni majd neki.
Nem baj, csak úgy vagyok vele, itt a világ végén senkit sem zavarok ha kipróbálom magam egy kicsit, erre van még egy kis időm, aztán ez is történelem. :R


#90088192
(senior tag)
Blog

A közúton szándékosan nem szoktam marhulni.
Köszönöm, megerősített miszerint lassan a ROM csere is bekövetkezik, kb lexarom milyen autóban ülők, amíg az kényelmes, nem érdekel mennyi a vége, az érdekel sose álljon meg alattam. Oregszem, de ennek örülök. :DDD


D1Rect
(félisten)
Blog

Más gyártóktól nem kértél ajánlatot?
A 12% szerintem is kicsit kevés ilyen értékű autónál.


HussarF
(addikt)
Blog

Nem. Igazából, ahogy írtam is még az előző bejegyzésben, nem nagyon tudtam rákívánni más autóra. Erre a BMW-re is azért kértem már ajánlatot, mert vmit kellett csinálnom a lelkem megnyugtatására, mert már annyira frusztrált, hogy folyton halogatják az Alfa gyártását. De úgy igazából belül tudtam, hogy nem akarok én ilyet. Több felesleges kört meg nem akartam futni más gyártóknál.

Egyébként brutál, hogy mi megy most az új autóknál. Durva áremelkedések, igazi inflációs hatás. A BMW is épp akkor emelt árat, mikor ajánlatot kértem. Néztem, hogy a konfigurátorban nekem több, mint egy millióval alacsonyabb a listaár, mint amit az ajánlaton feltüntettek. Kérdeztem is, hogy ez mi? Akkor mondták, hogy ja a konfigurátor még nincs frissítve, de azóta már drágább...

Alfánál is ez van. Amikor én rendeltem a kocsit, a konfigurációm 32 014 000 HUF volt listaáron. Ez érvényes volt egész március végéig. Azóta kétszer emeltek árat, most a konfigom listáron 33 885 000 HUF...
És ezen felül csökkentik az adható kedvezményt is. Most már sztem csak egy számjegyű. Az ajánlott ár sztem most vagy 3M-val több lenne a kocsimra, mint fél éve...

Nagyon nagyra nyílt az olló a nyugati árak és a magyar között, meg hát eleve most brutál költségek vannak az autóiparra terhelve, természetesen a végfelhasználó fizet, mint mindig. Most pedig zárkóznak fel nálunk is erősen az árak. Mondjuk az a durva, hogy a Giulia Q még így sem drága a versenytársakhoz képest, ha lehet így fogalmazni egy ilyen értékű autónál.


UnA
(Korrektor)
Blog

Mindenhol gondok vannak a beszállítóknál és a logisztikában is, brutál emelkedés az árakban a nyersanyag és alkatrész vonalon. (globalizáció + koronavírus + kapitalizmus). Ezek után ne csodálkozz.


Menni
(csendes tag)
Blog

https://youtu.be/0ZSB0cDbGE0 Video link a Bmw instruktor szerint

üzenetek