Köszi!
Olvasd el az előző bejegyzésem, ott részletesen leírtam a kocsit
Köszi!
Olvasd el az előző bejegyzésem, ott részletesen leírtam a kocsit
magánvélemény: ha én elköltenék ennyi pénzt egy használati tárgyra, nem vennék belsőégésű őskövületet, az biztos.
Persze, de ő is elmondta a videóban, hogy nem a Model 3 legtöbb adrenalint adó sportautó.
Megy mint a pusztulat, nekem mégis túl steril. Én már csak ilyen konzervatív vagyok.
"Belsőégésű őskövület"
Találkoztam már ezzel a kifejezéssel, de nem nagyon tudom hova tenni. Mitől őskövület egy csúcstechnológiás modern motor? Mi a nem őskövület? A belsőégésűnél még régebben feltalált szögegyszerű villanymotor?
[ Szerkesztve ]
Szerintem ha valaki indokolatlanul erős 4-5 ajtós autót szeretne 20mFt körül feltétlenül próbálja ki a 3-at.
Ez Alfa egy álom! Ha csak hallom a hangját libabőrös leszek...
[ Szerkesztve ]
én az én irányomból nézem a dolgokat, és mivel bő 30 éve vezetek, tucatnyi autóm volt már, engem nincs az a belsőégésű motor, ami lázba hozna. futómű, kialakítás hozhatna, egy jó kis 911-et hozhatna a mikulás , mert pld ez még kimaradt, de ebben a véhatosban semmi "csúcstechnológiát" nem látok, egy megfújt, elképesztően rossz hatásfokú erőforrás. és akkor egy m3p körberepüli, mint hansolo a halálcsillagot... esetleg negyedik autónak, hétvégi pályanapokra, az oké lenne, de ezt eddig még nem láttam, mint okot
érdekelne, hogy a hétköznapokon szabályosan közlekedve mire kell bárkinek félezer lóerő lehetősége.
Hol repüli körbe? 110-el csorogva az autópályán? Vagy a Nürburgring-en, ahol ez lazán ment 7:32-t?
Persze, lámpától-lámpáig városban gyorsabb lenne a M3P, hisz ez a villany egyik nagy feature-je. Egyébként meg:
Laptiming - Alfa Romeo Giulia QV - 46.656
Laptiming - Tesla Model 3 Performance - 47.088
Szóval ha már Star Wars-os hasonlatoknál vagyunk
Te nem igazán vagy képben ezzel a motorral kapcsolatban. sebaj!
[ Szerkesztve ]