Nem gondolom, hogy túlzott elvárásaim lettek volna. Az ember azért fizet be egy ilyenre, hogy megtapasztalhassa, hogy mit tud az autó. Nem arra, hogy dugóban álljon vele vagy hogy úgy közlekedjen, amiből semmi nem derül ki az autó tulajdonságait illetőn. Egyébként a saját kocsimat is a határán hajtom, ha ahhoz van kedvem. Én vezetni szeretek, nem A-ból B-be elvitetni magam egy dobozzal. És a vezetésből jutott kevesebb, itt, mint amit szerettem volna.
Összehasonlításképp, amikor a Ferrari-t vezettem, akkor szó sem volt arról, hogy visszafogjam magam. Sőt, még az instruktor szólt rám, ha óvatoskodtam, hogy nyomjam neki. Na, olyan egy rendes vezetési élmény.
Azon röhögtem magamban, hogy ahogy csorogtunk 110-el a forgalomban az M0-son, a fazon még így bekérdezett, hogy "ugye milyen jó a vezetési élmény?". Majdnem kiröhögtem, hogy milyen vezetési élmény? Emberünk magyarázta folyton, hogy milyen csoda autó ez, a többi mennyire gagyi hozzá képest, közben meg úgy tűnt nekem, hogy fogalma sincs, hogy milyen valójában vezetni...
Pedig a gépben amúgy lett volna potenciál. Mikor rugdostam, azért meg-megugrott. Bár én egy kicsit közvetlenebb pedálreakciót el tudtam volna képzelni, de, ez gondolom egy ilyen autónál csak program kérdése.
Vagy még megemlítem azt, hogy azzal kezdte a fazon, hogy ez a kocsi alvázszám alapján élettartama alatt ingyen tölthető a supercharger-ről. Szóval mennyibe került neki ez az út? Mennyi lehet az amortizáció? 1000 ft? Én fizettem érte 60 ezret. Nehogy már annyira félteni kelljen, hogy ne lehessen meghajtani egy próbakörön. Úgyis mindig azt emlegetik, hogy ezeket alig kell szervizelni, nem romlik el bennük semmi. Akkor meg mire a nagy féltés?
(#3) Fehér Farkas
Ahogy mondtam is egy "szar" Ferrarit nem féltek meghajtatni velem. Akkor miről beszélünk? Nem a végsebességet akartam volna kitaposni belőle, de azért 150-ig egy lendületesebb sávváltásnál hadd lépjek már oda anélkül, hogy már hiperventillálna az instruktor...
[ Szerkesztve ]