üzenetek

hozzászólások


BiP
(nagyúr)

rajta ragadt a futópadon :)

De inkább valószínű az, hogy a 05.03-ai bejegyzések (mind a 4) téves. Mert ha azokat kihagyod, akkor a többi meg tök reális.

2016.10.10. 23 090
2017.04.11. 33 079
2019.04.16. 68 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 109 920
2019.05.03. 103 170
2021.04.07. 82 345
2021.08.23. 85 776

[ Szerkesztve ]


futo001
(senior tag)
Blog

Így van. A használtautó meg amúgy is rizikó mindig, mindegy honnan veszed. A visszatekerés meg nem olyan mértékű, hogy problémázni kelljen rajta, csak hozzáállították az otthoni igényekhez, ahol a többségnek csak az számít. Ha nem rommá, csak simán törve volt, szintén nem számít. Élvezzétek ki. :)


MasterDeeJay
(veterán)
Blog

Gondoljuk végig őszintén ez számít-e valamit? Meg amúgy a km futás számít-e egyáltalán. Teszem azt 100k-t megtett végig pályán az mesze jobb mint negyedét tenné meg városban.
De amúgy it totálisan mindegy mit mutat egy óra ha állapotra meg rendben van. Rendesen megcsinált modern autónál 200-300kkm nem szabadna hogy gond legyen.
Csak és kizárólag az állapota számít, a km óra állás az csak annyit mutat meg hogy futott annyit de hogy hogyan azt nem és az a fontosabb. Akár hibáztak akár nem totál mindegy.

bacsis
Jut eszembe váltóolajat megnézted? Némely típuson kell cserélni azért azt is meg a szűrőjét/mágnesét is.

[ Szerkesztve ]


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Semmi ilyesmi!
Mondom! akár milyen hihetetlen, nem tekert... Annyi hogy a kiugró futásteljesítmény km/h-ban lett átváltva és felvíve a rendszerbe.. majd előtte/utána mérföld ismét. ennyi a sztori :)


i400
(senior tag)

A 2018ban bemutatott hibrid camry-t megkapta európa is azért látsz sokat itthon.


plömplöm
(őstag)
Blog

"Már a mi példányunk is a faceliftes verzió."

ugyanakkor:
"Facelift (2012–2014)
... new front fog lights incorporating LED daytime running lamps (DRLs) ..."

szerintem ez a ledetlen, olyan, mint ez:

mert a drl-es, az ez:

abból a szempontból nem mindegy, hogy ha sokminden faceliftes az autón, és egyes dolgok nem, akkor az utóbbi dolgok értelemszerűen cseréltek és érdemes alaposabban körülnézni, hogy vajh' miért kellett kicserélni...

szerk: "Viszont én nagyon sok más gyártó autóit is belelátom."
hát én a b5 és b8 passatot látom bele, a hossz/tengelytáv arány ezrelékre stimmel :)

[ Szerkesztve ]


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Neked is írom!
A 109ezreseket váltsd vissza mérföldre, és pont bele fog "illeni a képbe" :)


BiP
(nagyúr)

Igen, közben írtad és olvastam is azóta, és úgy tiszta sor.
Messziről látszott, hogy az aznapi bevitel furcsa, egyedi, valami hiba van benne,
de visszaváltva normálisan beleillik a sorba.
De magamtól nem jöttem volna rá, hogy ez a turpisság.
(Oda-vissza nem szoktak tekergetni)


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Hidd el, én is napokig kattogtam rajta :DD
De ha ennyi csavarás tényleg meg is történt (volna) akkor is megvettük volna az autót.
Az előző tulaj nagyon őszinte volt. Mindent elmondott, arról a 3 évről, míg használta az autót... ebben 100%-ig biztos vagyok hogy őszinte volt... Elmondta, hogy ő semmit sem költött rá, csak tankolta :DDD És hát... szerintem nem kamuzott :DD


Rick4
(félisten)

Ha nem tűnt volna fel, ez egy kommentelhető felület, tehát aki feltölt valamit, az vállalja, hogy a dolog kommentelve lesz, mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, sokakból őszinteség tör ki, másokból a rossz tulajdonságok jönnek elő. mindenki a tudásának, információjának megfelelően kommentel.
Ha ekkor te olyat látsz, amitől rád tör a kognitív disszonancia, akkor bizony simán továbbtekerhettél volna, mint azok a normális tagok, akikre hivatkozol, de akiknek szintén nem voltak érveik a leírtakkal szemben, viszont emellett személyeskedni sem akartak.

Mint írtam, a kolléga írása eléggé nagy átfedésben van a valósággal, és az én elmúlt 17 éves ismereteim szerint nagyon nagyon ritkák az ilyen autót usából behozós- forgalomba helyezős kivételek, ennek ellenére rajtad kívül senki sem írt személyeskedő vagy más számára bántó kommentet, még az sem, aki próbálta megkapirgálni a felületet, hátha látszik alatta az igazság, ami ha tetszik, ha nem, több embert érdekel, mint a te személyeskedésed.

Amikor annyi önérzet van benned, hogy mások hozzászólásaiban a rosszindulatot keresed, azt miért úgy oldod meg, hogy szabálysértő, személyeskedő módon támadod? Hozz ellenérvet, kész tényeket, hidd el, a normális tagok, akikre olyan szívesen hivatkozol, miközben magadat is megpróbálod közéjük keverni, értenek a tényekből és az érvekből. Az, amit a másik írt, lehet igaz, lehet nem, viszont azt gondolom te sem vitatod, hogy se nem sértő, se nem személyeskedő a poszt írója számára. Ellenben nem túl szerencsés, hogy a saját lekezelő- személyeskedő kommentjeidet nem tartod visszásnak, mert amíg mások autójáról le lehet írni bármit, pláne külső linkekkel megtámogatva, (tehát nem elfogult véleményt írt) addig ebben a stílusban másokról, személyeskedve az rendesen alapelv sértő hozzáállás.

Csak halkan mondom, a legtöbb profi autószerelő- váltószerelő simán lukra tud futni egy rém egyszerű feladattal is, és egy egyszerű minimax fórumon 5 tippből 4 egyértelműen hozza a hiba valós megoldását, én magam tudom a szerelők nagy részéről, hogy kevesen értenek kevés dologhoz, de a szájuk és az arcuk rendkívül nagy, szóval ez is olyan érv volt csak, mint a többi.
Erre már tényleg ne válaszolj, feleslegesen tartjuk fel a thread-et...


Rick4
(félisten)

Naszóval a bal eleje, légzsákok, szélvédő, stb lett szétcsapva még 2013-ban 23062 mérföldnél, aukción adták el. Ennyit látok ingyen.


Adam289
(csendes tag)

Pár éve egy 2011 es Saab 9-3X 2.0T behozatala ötletén már körbejártam ezt a témát. Az itt nálunk EU-ban is kapható volt ugye, de minimális számban, azokat is többség megtartja azóta is, gyakorlatilag nincs eladó. De már akkor annyi teher lett volna rajta, hogy számomra nem volt ésszerű, mégha maga az ötlet is egy régi vágy beváltása. Szóval ismerem biznyos szinten a helyzetet, nem véletlen írtam egy nyilvános fórumra, ahol azt hittem nem csak a felsz**ás a megengedett. Sajnálom ez van.

Mindazonáltal remélem, hogy nincs igazam és hosszú távra megfelel majd minden tekintetben Bacsisnak és családjának :R


Szabi®
(addikt)

Semmilyen szabályt nem sértettem, és nem is személyeskedtem, mivel nagyátlagban írtam, mint "tevékenység".
Elhiszem hogy savanyú a szőlő, és nem tetszett, de ez meg az én véleményem volt.
Egyébként a szerző még mindig elégedett az autójával, nekem a kommentjeiből ez jött le, már ha a tartalmi részekről van szó ...

[ Szerkesztve ]


Rick4
(félisten)

Én sem vágyom arra, hogy álljon meg alattuk, teljesen egyértelmű egy kisiskolás számára is, hogy csak átbeszéltük, mi lehet a helyzet, szó se volt ferdítésről, beleképzelt dolgokról, és ahogy lehet jót mondani, bizonyos esetekben szoktam is, miért is mondanék mást, mint az igazság?
Én az összes ügyfelemet kellőképpen tájékoztatom, sose hitegetem egyiket se, se sérülttel, se vízkárossal, ami viszont ezekkel sejthető, az általában meg is történik. Volt olyan ügyfél, aki 8-9 mustangot kéretett le, mindnek volt gyíkja rendesen, végül egy hátul épp csak megpöccintett camaro lett belőle, mert egész egyszerűen minden mustang sérült volt, amit itthon kapni lehetett, a camaro viszont bevált.

Jó példa arra, hogy jelenleg is mekkora üzlet van ebben a sérült autós sztoriban, hogy a bizonyos mr mustang ebből lett milliárdos, licitálós oldalakon 1600$-ért vett autót ezeket többnyire litvánok, vagy akár itthon bontott cuccokból tákolják össze, és adják el 8-9 milliókért, van, mikor napi 3 autó is elmegy, szóval van, mikor napi 5-6 milla a tiszta profit, és még él az ember, pedig olyanrl is tudok, ahol a pénzért mentek vissza, és rábeszélés eredményeképp vissza is kapták.
Volt olyan is, hogy vett valami szerencsétlen nála egy mustangot, nem tudták feltenni a gyári első toronymerevítőt, mert másfél centi híja volt, másik mustangos meg lekapta az első lököst, hááát, véletlen nem volt alatta az energiaelnyelő műanyag, azért fityegett a lökös, telefonos kérdésre mr mustang azt mondta, azért nem lehetett, mert az amúgy nem tartozéka az autónak. :D


Postas99
(senior tag)

Egy ideig Japánból akartam Toyota Yaris Verso-t (Funcargo) behozatni, majd balkományosítani, de alkatrésznek is jó áron vannak. Letettem róla


Wiz Khalifa
(addikt)
Blog

Igazából értem én hogy ez a hivatalos szabály hogy TÜV-el kell sok mindenről de érdekes hogy eddig évekig nem kellett USA importra akkor most már miért kell.

Oké az alapvető dolgok legyenek módosítva (ugye sok kocsin a helyzetjelző lámpa az index is egyben stb...) de eddig is meg volt oldva TÜV nélkül.

Egy 2015-ös Ford Mustang-ra kb 350-400k az összes TÜV papír beszerzése. :(

Elnézést a létrehozótól hogy offot írtam csak válaszolni akartam. :R


kenwood
(veterán)
Blog

" letérve a sztrádákról, szűkebb utcákba, vagy kisebb parkolókba behajtani sokszor kínszenvedés a Sonata-val"
Azt hittem,ez csak szamomra oriasi problema. Sose kene ekkora auto, Budapesten rengeteg necces szitut okoz a merete.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Köszi az infót :R
Úgy látszik, ez a baleset kellett ahhoz hogy ilyen fasza autónk legyen :)
Gondolom akkor komplett műszerfalat cseréhettek, meg ajtót ablakot... Legalább azok akkor még újabbak is mint maga az autó. Elmondhatom, hogy bizonyos részei még 10 évesek sincsenek :))


BiP
(nagyúr)

:R
Meg kell látni a dolgokban a jót :)


Zolik
(senior tag)

Sose fogom megérteni, hogy bizonyos modelleket miért nem lehet az EU-ban kapni (pl KIA K5) tudom tudom a marketing meg a piac duma stb. Én csak az elérhetőség részét nem értem, pláne ha ázsiai gyártóról van szó és nem pl Ford vagy Dodge. Jó legyen hosszabb szállítás meg biztos drágább de miért nem lehet importőrön keresztül rendelni más modelleket egy gyártótól az rejtély számomra.

üzenetek