Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


sanchezsa
(PH! kedvence)
Blog

Jók ezek a túrák, én egy apukám által örökölt MZ TS 250/1 -et hajtottam 600-700km-en. 1 hónapja. Hangulatosak az ilyen dolgok. :))


Massmurderer
(senior tag)

MZ 250/1 volt nekem is,utána 250es ETZ.Minden nap mentem vele melózni.Jó kis gépek voltak.Most mondjuk a 125ös is elég drága.Szép túra volt,föleg hogy egyik motorral se volt gond :D


bitpork
(PH! kedvence)
Blog

Nah, legalább elfogadható mentséged van az idei kimaradásra :P


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Jövőre 8 napos Erdély-túra. Az is elfogadható lesz? :D

[ Szerkesztve ]


bitpork
(PH! kedvence)
Blog

:K


Somatom
(PH! kedvence)
Blog

Köszi a beszámolót! Úgy látom, hogy nem a Transalp volt az egyetlen típusidegen vas. :)
Sajnos, nekem a teljes szezon kimaradt. Remélem, a következőig rendeződnek a dolgaim, mert nagyon hiányzik a gurulás. Főleg, amikor ilyen túrázós képeket nézegetek.


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Volt egy CBF500-as, 2 db Transalp, és egy 1986-os GPZ900-as, valamint egy Yamaha chopper, ami ezen a videón durrog jó hangosan :)


Somatom
(PH! kedvence)
Blog

Nem lett szép hangja. Ahhoz kevés egy betonvassal átütni a dobot. :( Azért durrog, mert a nyitottabb csőhöz nem kap elég üzemanyagot. Erről egyik barátom elektromérnök bátyjának szavai jutnak eszembe, amikor meglátta az öccse motorjának a kábelezését:
"Ja, kérem! Akit a tudás nem gátol .....!" :)

[ Szerkesztve ]


Freiherr
(őstag)
Blog

Mi az a Tátratea? Sose hallottam még róla.


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Ejj, nagy hiba... :D

Tessék, egy kis infó :)

Poprádon az 52%-os Tatratea 15 Euro, itthon 7.700 Ft... Tehát amikor kint túrázunk, ott vásárolunk be Tátrateából :D

[ Szerkesztve ]


Freiherr
(őstag)
Blog

Tudtam én, csak nem sejtettem.😉
De 72%- os? Az már adja a fílinget.


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Van itthon 72-es és 52-es is, de ízre, mindenre nekem az 52-es az igazi.


apatyas
(Korrektor)
Blog

Na, ez az iromány is kijött, végre :)
Szerk: Csak én nem voltam netközelben.

[ Szerkesztve ]


perempe
(PH! addikt)

a sör és pia (pl. Becherovka) mellett a szállások (pl. panziók) is sokkal olcsóbbak.


panki70
(újonc)

Remek túraötlet, sokak nevében köszi a beszámolót, a képeket és az értékes információkat.
És az, hogy jó kis oldschool MZ-kel jártátok végig... emelem kalapom az egész brigád előtt!
Tali az utakon! :R


Veatta
(senior tag)

Szia!

Jó írás!

Mi a tapasztalat az új karbival? Honnan szerezted be?

Köszi!


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Szia!

AliExpress-ről vettem, 32 Euro volt. Teljesen jó, a powerjet ott dolgozik, ahol szükséges, 120-as főfúvókával, és 32-es alapjáratival sikerült jóra belőni. Alapjárati fúvókaszettet külön kell hozzá rendelni, mert alapból 38-as van benne, azt sokallja az ETZ. Alapjáratit csak készletben kapsz, az kb 5 Euro környéke árban
Eddig több mint 10.000 km van a karbiban, szépen muzsikál, én teljesen megvagyok vele elégedve

[ Szerkesztve ]


Veatta
(senior tag)

Köszi a kimerítő választ!
(Képet nem is volt pofám kérni)


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Amire tudok, szívesen válaszolok és segítek :)


Den Hadnagy
(senior tag)

Kellemes beszámoló, azonban annyit tennék hozzá, hogy a dobsinai jégbarlangnál inkább 1 km a táv a parkoló és a barlangbejárat között. Ja, és persze a parkolóban lehúznak motorra is :)

Széles utat!

[ Szerkesztve ]


panki70
(újonc)

Igaz..meg egy jó kis szint is van benne. Gyakorlatlan túrázóknak/öreg motorosoknak 30-45 perc a parkolóból a barlang bejárata. A csatolt görbe kb. a szívritmusom is lehetne, mire felértem.. De mindenképpen megéri. Különleges jelenség az a jégbarlang, hihetetlen, hogy a nyár közepén sem olvad.


csongi
(PH! kedvence)
Blog

Szep tura gratulalok!
Nem egy kapkodos motorozas volt az biztos.
A keleti vasaknak elismeresem, hogy gond nelkul vegigmentek.
Egy jol karbantartott es normalis hasznalat mellett szepen mennek, itt a bizonyitek.. :).
Mennyire jott ki az atlag fogyasztas?


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

90-es túratempó simán megvolt
5,1 liter/100 km-re jött ki az átlagfogyasztásom a teljes túrára számolva

[ Szerkesztve ]


Veatta
(senior tag)

Rendeltem egyet innen

de a fúvóka készletet egyenlőre nem mertem berendelni, nem tudtam 100 % osan beazonosítani hogy melyik kell bele:
Ez
vagy
ez a fajta.

majd ha megjön, meglátom.


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Ezt vedd hozzá

Főfuvit is vehetsz éppen hozzá, de a BVF-é tökéletes bele, azonos a menete, a kialakítása pedig ne ijesszen meg, nekem is 120-as BVF főfúvókával megy ez a karbi


csongi
(PH! kedvence)
Blog

Az egesz baratsagos.
Gyari atettellel?


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Teljesen gyári az áttétel, egyedül a gyújtás és a karburátor nem gyári
A gyújtás Mecseki-féle optikai jeladós, elektronikus. A Tátra előtt pár héttel tettem fel, mert a gyári elektronikus gyújtásom gyújtóegysége (fekete doboz) elkezdett szarakodni, és biztosra akartam menni. De a gyárihoz lett készítve gyújtóegység azóta, így télen megy vissza a gyári Hall jeladós elektronikus gyújtás, abban jobban bízok.

Ez a Mecseki-féle optikai jeladós elektronikus gyújtás

[ Szerkesztve ]


csongi
(PH! kedvence)
Blog

Igen, a keleti blokkoknak a gyujtas rendszeruk a leggyengebb pontja.


Veatta
(senior tag)

Köszi, meg is rendeltem!


Francia91
(PH! kedvence)
Blog

Az ETZ-k gyári elektronikus gyújtása egy nagyon is jó konstrukció. Egyedül a 30 éves NYÁK-kal és kábeleivel volt probléma. Megy vissza télen a gyári elektronikus gyújtás, egy új gyújtóegységgel.


csongi
(PH! kedvence)
Blog

Az, ameddig gyári értékekkel üzemelt ha jól emlékszem. Aztán a tuningnál már kellette valami update.
:)
A jaffák többet szenvedtek a gyújtás gondokkal, meg a p20 pancsik.


simonzé
(PH! addikt)
Blog

Nagyon jó kis kedvcsinalo cikk, köszönöm! Pont most keresgelek utiranyt a sajat gyártású teardrop traileremmel tervezett apa-fia turnemhoz. Mar latom, hogy hamarosan le fogom követni a turatok utvonalat. Alig várom! :)

üzenetek