üzenetek

hozzászólások


kicsaba
(csendes tag)

A legjobb amikor már zacskóban hozzák, darabokban a telefont.... főnök idáig jutottunk, de elakadtunk.... csinálja már meg, micsodaaaaaaaaaa? Hogy csak pénzééé????? :Y És természetesen a csavaroknak a fele már réges régen nincs is meg... :DD


janeszgol
(félisten)

:C :DD


Simi87
(senior tag)
Blog

True story. :) és egyre gyakoribb...


oliwire
(őstag)
Blog

Utólag honnan tudjuk meg, melyik csavar hová volt való, ha előtte nem szortíroztuk?


kicsaba
(csendes tag)

Utólag már sehogy, max a speciális csavarok helyét tudod meghatározni...


bunfi
(őstag)
Blog

Kicsit olyan érzésem van, mintha direkt a szivatásra lenne kihegyezve egy picit...


mongoose123
(aktív tag)

Csavarok mérete és jelölése sem stimmel már az elején.. Felesleges a továbbiakban olvasni ezt.


darvinya
(titán)
Blog

Ennyit a híres Almáról.
Ez a tervezés, hogy csavar alá vezetősáv ráadásul nem test.
Ez gyakorlatilag biztos tönkre menetel a végeredménye, mert a mikron szigetelés 1 év alatt lebomlik, és a mágneses csavar olyan anomáliákat okoz(akár rövidzárat), hogy élvezet nézni.
Ez a fogyasztói minőség.

(#8) morgyi

Pedig van, mert 1mm alatti csavarok beillesztését ez könnyíti meg, és menet beállást is segíti különben ledarálódik.

[ Szerkesztve ]


ONEFREE
(aktív tag)

Tényleg nem trollkodás, de ez nagyon hálátlan össze szerelés..Nem hiszem, hogy a szervizes minden alkalommal mielőtt szét szed egy iPhone 5/5s hozzá lát 5 perc meditációhoz majd mikor ki kapcsolta a külvilágot akkor hozzá fog a munkához...Neki is lehet rossz napja.. Nagyon észnél kell lenni..

[ Szerkesztve ]


darvinya
(titán)
Blog

Pont erről írtam, ráadásul még egységes szerviz útmutató sem ad ki Alma, mert ezzel beismerné a szándékos tervezet tönkre menetelt.
Ha meg nem tudtak erről, akkor már csak nevet fizetnek az emberek, mert mindent Kína készít(tervtől kész termékig) .

Szervizes hiába akar jó munkát végezni, amikor ott liheg a tulaj mikor lesz kész.
Persze nem 1 készülékkel kell végezni 1 nap alatt.

Mivel javítgatok telefonkat, azt vettem észre, hogy mostani készülékek 90% gyártási hibás v. tervezési hibás.
Ezzel is elősegítve az új termékek iránti vásárlás kényszerítés.


ONEFREE
(aktív tag)

+1 👍


kelly416
(veterán)

De ezt akár nevezhetnénk szándékos, tervezett "avulásnak" is, az Általad említett végeredmény reményében, és nem "hibának". :(((


philips20
(aktív tag)

Na ezért nem nyúlnék itthon bele, csak egy csavart rakjak rossz helyre.
Inkább fizetek érte.


darvinya
(titán)
Blog

Itt pont arról van szó, hogy még a szerviz is okozhatja, mert ameddig nem veszik észre addig nem tudsz erről.

(#13) kelly416

Pont erről írtam.


kelly416
(veterán)

Tudom, csak Te finoman fogalmaztál és a "hiba" szót használtad, én meg már unom, hogy ezzel a szóval takaróznak, amikor szándékosságról is beszélhetünk ennyi erővel.


darvinya
(titán)
Blog

:)


TH448
(csendes tag)
Blog

Nem tudom, mit problémáztok ezeken...
Az alma nem javít. Cserél. Tehát pl. nincs is gyári cserekijelző forgalomban. Az amerikai embereknek készül, dobd el, vegyél másikat. De cserébe többet hallottam, amikor egy gomb hiba miatt cseréltek komplett készüléket.

Más gyártónál is ha javításról van szó, az esetek 99,99%-ában utángyártott gagyi alkatrész kerül bele, mert a gyári hivatalos csatornákon többe kerülne, mint amennyit addigra a telefon ér.

És mivel ugye olyan eszközökről beszélünk, amit 100e fölött árulnak még 1-2 évesen is (ami nevetséges, de ez van), akkor igenis derüljön ki, ha valaki belenyúlt. Az meg főleg, ha nem is értett hozzá.

De például aki szerel, annak alapnak kéne lenni, hogy ahonnan kiveszem, oda megy vissza a csavar...

És végre egy komolyabb cikk a blogon. :)


bunfi
(őstag)
Blog

Igen, sajnos nem javít, mert lesz@rja az olyan kérdéseket, mint környezetterhelés/környezetvédelem? A tervezett elavulás elleni küzdelem? Szerintem igenis fontos szempont (kellene, hogy legyen) a javíthatóság. Főleg ha magam vagyok kénytelen végezni. És itt jön be a feltételes reflex, hogy pl. ebben az esetben 4 csavar 3 féle, a fene se gondolná, hogy...


TH448
(csendes tag)
Blog

Nézd, egyetértek veled mindenben.
Viszont ez a többi gyártóra is igaz, mert senki nem fogja új árának felét egy telefonra költeni egy kijelzőcseréért, így kereslet híján leszarják, és akkor mint esetleges használt termék vásárlónak nem mindegy sok dolog.
A tervezett elavulás meg almáéknál a legnagyobb, 2 év után még azonnal megjelenéskor kapsz új szoftvert pl.
Máshol fél év múlva van új zászlóshajó, új Androidot akarsz, dobd ki, vegyél másikat...
Ha viszont ráadod a fejed, hogy innen-onnan rendelt cuccra cserélgeted az alkatrészeket, akkor utána kell nézni. Én is csináltam, de több vele a gond. (Szart küldenek, kevesebb ideig bírja, véletlen kárt okozol, stb.)

Egyébként pont ugye legtöbbször a kijelző/érintőpanel törik össze, és azt pont az iPhone-on legegyszerűbb cserélni, ha te akarod, tehát ilyen szempontból kimondottan jobb az átlagnál. Meg ugye nem sok helyen kell hőpisztoly, meg hasonló szívások.


Pknerd12
(csendes tag)

Üdv.
Nem rég vettem egy iPhone 5 öt, és akkut akartam benne cserélni, DE annál a résznél ami az akku hoz tartozó kábelt tartja 3 csavarból 1 nek már alig van menete, én nem akartam tovább erőltetni de vajon ezzel mit lehet ilyenkor kezdeni?


elemke
(tag)

Sziasztok, kérdeznék... IPhone 5 nincs hivàslista, es a telot 0 percesnek mutatja..... Resett ki-be kapcs nem segit... Mi lehet a gyikja???


Kantorpe
(tag)

Ez itt egy subscribe.

Most eppen 5 telefon van az asztalon kulonfele hibakkal.
Vegre van olyan szerviz aki nem csak akku/kijelzot cserel.
Megfogom es bemegyek hatha tudnak a szakertok varazsolni. :D

üzenetek