[Re:] [Jack Hunter:] Aqua webáruház, soha többet. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Krugszvele
(aktív tag)

firstshop.hu
ha csütörtökön reggel 8-kor rendeled meg, akkor péntek reggelre nálad van :) Többször is teszteltem már, egyszer sem csalódtam még bennük.


Hieronymus
(őstag)
Blog

Az teljesen normális állapot, ha a kereskedő a raktárkészlete helyett/mellett a saját megrendeléseit is forgalmazza.
Ezen nem kell kiakadni. A vásárló szempontjából kettő lehetőség van.
1. Törli a rendelést. Ez akkor értelmes, ha másutt olcsóbban és vagy gyorsabban hozzáférhető.
2. Kivárja a rendelés teljesítését.

Én egyszer kilenc hónapot vártam egy AVR készülék leszállítására. Esélyem nem volt másutt megvásárolni. Drágábban és hosszabb határidővel szállították volna.

A jó kereskedő amúgy is azt árulja, amit még meg sem rendelt. Nem áll benne a pénze, nem foglal helyet, ezért olcsóbban tudja adni, mint a konkurencia. :DD


Krugszvele
(aktív tag)

Csak itt nem erről volt szó! Hanem arról, hogy egy raktáron jelzéssel lévő terméket egy hét alatt se tudtak kiszállítani és utána kifejzett hívásra közölték csak, hogy nem is tudják mikor viszik ki...
Ha előre kiírják hogy 7-9 nap, akkor a vevő eldöntheti, hogy vár-e, vagy nem.


Jack Hunter
(csendes tag)
Blog

. De egy értesítő e-maillel is kibékültem volna. A tájékoztatás teljes hiánya, a nemtörődömség volt az,ami kiakasztott.
A tippet pedig köszönöm, ránézek a boltra.

[ Szerkesztve ]


Mr.Jesus
(tag)
Blog

+1, nagyon korrekt bolt, sokszor rendeltem már tőlük. Garanciális ügyintézés is mindig gördülékenyen ment, de például az inkompatibilis memóriáim is minden szó nélkül azonnal cserélték. :))


pető bá'
(őstag)
Blog

szerintem ez bármelyik boltnál ugyanígy benne van - nekem az aqua-val nem rémlik, hogy lett volna ilyen gondom, de pl az ExtremeDigital-nál voltak rendelések, amik 1 termék miatt egy hetet vártak.. Egy PC konfigot nem tudtam tesztelni, mert egy valami 5000 forintos CPU hűtő nem jött meg. :DDD

Legutóbb pont aqua-ból raktam össze egy PC-t, simán úgy számoltam, hogy 4-5 nap, volt vagy 6-7 tétel, 2 nap alatt ideért. Teljesen kiszámíthatatlan.


spirit007
(senior tag)
Blog

Nekem pont az Aqua-val nem volt még gondom (kb.20 év óta)
Az viszont feltűnt, hogy korábban egy rendelés leadása után minden státus változásról kaptam e-mailt, újabban csak megrendelés visszaigazolás és átvételi értesítő van.
(2-5 munkanap)


szabonagyur
(félisten)
Blog

+1, bárhol megeshet ilyen.

Raktár sok helyen nem frissül live-ban (tudok jóval nagyobb forgalmat bonyolító cégről is ahol majd amikor eljutnak a küldésig derül ki, hogy nincs valami).

Másrészt emberek dolgoznak ott is, megesik az ilyen.

A visszaigazoló emailt érdemes megnézni, hogy mi szerepel benne, mivel az sokszor csak a rendelés tényét jelzi, és benne van, hogy majd ha visszaigazolják, hogy mikor kapod meg akkor lesz tényleges rendelés csak.


Syl
(nagyúr)
Blog

Nálam az Alza a rekorder, pozitív szempontból.
Tavaly október 22-én, pénteken 15:00 órakor leadtam egy rendelést, másnap, 23-án, szombaton, ünnepnap, hajnali kettőkor jött az e-mail, hogy mehetek a cuccért az alzaboxhoz. :C


totron
(őstag)

Attól, hogy lett egy AVR-ed nem muszáj ám helyeselni a morális posványnak. Megtévesztő infó volt kint a weben. Nem elhanyagolható vagy másodlagos szempont, ha már egyszer ott értékesítenek. Legyen up to date a felület, hogy a júzer tudjon kalkulálni, na onnantól él esetleg amiről te beszélsz, hogy legegyszerűbben, meg legolcsóbban, cserébe kivárós. A kereskedőnek önérdeke, hogy ne legyen beragadó készlet, de ettől még nem lesz sem ő, sem az eljárása jó; az anyja ravatalán árulja a előre a semmit biztonsági játékosként. A jó kereskedő nem más vesszejével veri a csalánt, hanem rutinból-ráérzésből-igényfelmérésből rendeli a mennyiséget. Az a baj, hogy be van hülyülve a technikába (is) a sok ember, drogként funkcionál az életükben, minden alárendelődik, a mannát csepegtető viszonteladó/ügyfélszolga is ezért üthet meg olyan hangnemet amilyet csak akar, ő el tudja adni másnak is. Nagyon nem kellene engedni, legitimizálni ezt a magatartást, lefeküdni neki. S most is van, meg lesz is egy réteg, aki nem is érti miről beszélek, miért is baj ez az egész jelenség...


Hieronymus
(őstag)
Blog

Én nem helyeseltem.
Azt írtam le, hogy érdemes hideg fejjel értékelni a helyzetet.
Lehet választani a vissza a pénzem, de azonnal vagy kivárni a szállítást.

"...az anyja ravatalán árulja a előre a semmit biztonsági játékosként."

Ez csak egy érzelmi kifakadás.
Gondolom ebből az is következik, hogy hajlandó vagy többet fizetni az adott termékért. A "nem biztonsági játék" költségét is a vásárló fizeti meg. Nagyobb raktár és több felhasználható pénz szükséges. Egyik sincs ingyen a kereskedőknek.


Krugszvele
(aktív tag)

Se nagyobb raktér, se nagyobb tőke nem szükséges hozzá a kereskedő részéről. Inkább jó kapcsolat.
A firstshop-nál szinte alig van raktárkészlet, de a következő munkanapra szinte bármit beszerez. És ez pontosan le is van írva a webshopban!

"Megérzésből" meg "rutinból" nem lehet termékeket rendelni. Ehhez kell a számítógép, ami meg fogja mondani, hogy miből mennyi fog fogyni a héten, jövő héten, ciklikus terméknél akár a jövő hónapot is...

Akinek nincsen ilyen döntéstámogató rendszere, az meg megy a levesbe és a nyakán marad a raktárkészlet.

Éljen a nyugati civilizáció, és a hatékony piac!


Tuomas
(addikt)
Blog

Számomra az Aqua a top. Mindig kaptam értesítést, ha nem tudták egyből kiszállítani, arról is, ha több időbe telt a szállítás (volt 2 hét is). Legutóbb kb 3 hete rendeltem tőlük, 3 munkanap alatt megkaptam a cuccot úgy, hogy nem volt raktáron.
Persze az előfordulhat, hogy kicsit több idő is lehet, volt már rá példa, ahogy fentebb írtam, de én sokkal jobban preferálom őket mint pl anno az edigitalt, vagy az emagot.
Náluk attól se kell tartanom, hogy a termék sérül a kiszállás során, mert nagyon példásan csomagolnak mindig.


Hieronymus
(őstag)
Blog

A kiskereskedőknek egyszerű a helyzete. Amit délelőtt megrendelnek, azt délután hozhatják a nagykertől.
A nagy kereskedők, nyilván az Aqua is ebbe tartozik, importőrtől vásárolnak vagy önmaguk importálnak.
Ez esetben a jó kapcsolat csak annyit jelent, hogy nem kell azonnal fizetni, türelmi időt kapnak. De a megrendelt készletet be kell raktározniuk.

A raktáron lévő termékek mennyiség jelzésével trükköznek az online kereskedők.
Inkább azt írják ki 1-2 darab van még raktáron és nem azt hogy 120 darab férhető hozzá azonnal. Ez vásárlásra ösztönzi az átlag vásárlót.


Krugszvele
(aktív tag)

Tényleg ez nagyon jó trükk, hogy utolsó darabok elérhetőek :)
Valójában meg hegyekben áll a hulladék a raktárban :)


totron
(őstag)

Lesarkítod ezt a raktár dolgot és ugyancsak a kereskedői sumák nyerhet teret. Inkább a kivárós vagyok, de ne mossuk össze azzal, mikor addig álljál féllábon, meg mikor eleve téves az infó, meg csak a szükséges rossz vagy, mikor belőled él. Megesik és megesik közt is nagy különbségek vannak.


Narxis
(nagyúr)
Blog

Nagyon el vannak kapatva a kereskedők, ugye most mindenből is hiány van, nem úgy van raktárkészlet mint covid előtt, betett a háború is és most istenkirályt játszanak. Mondjuk eddig nekem nem volt panaszom az AQUA-ra de lehet máshonnan rendelek majd mert terveztem tőlük rendelni egy SSD-t, RAM-ot és egy microSD-t kb. 80 ezer forint értékben.


totron
(őstag)

Ha csak a mankó van, az első, addigi szabályszerűségtől eltérő szitun csúszik hanyatt, én meg ezt mondom. Mint mikor bekrepál a GPS, emberünk meg ott áll, mint egy ma született borjú, mert tájékozódási képesség az nem volt miért kifejlődjön. A tapasztalt ember keze alá szépen tud dolgozni egy gépi előrejelzés, meet felülbírálja, ha kell, de csak a gépre hagyatkozva kóklerkedésről beszélünk, még ha nem is azonnal ütközik ki.

Nem tudom, az utolsó mondat szarkazmus-e, de nincs hova _növekedni_.

Az ösztönzés is lehet rendben, ha a mennyiségi kamuhoz akciós ár is társul, bár akkor az rendszerint már nem kamu. Nem féltem egyiket se.


blackrulz
(nagyúr)
Blog

"Ja, nem érünk rá óránként frissíteni a készletinfót."

ezen pár karakter mélabús olvasgatása közben elmémben felmerült egy apró gondolatmorzsa mely valahogy eképp hanhozhatott volna ha szavakba kellett volna öntenem mint válasz a telefonbeszélgetésben résztvevő másik fél számára minden arisztokratikus szintű nyugalmam és tiszteletem mellett :

"hogyamiaf@szom???"

Azért viccelünk már hogy kézzel (KÉZZEL ##@{>&@#>@}!%) frissítik a készletinfót mert olyan nincs :D 2022-ben a kimenő bolti eladások és a beeső online rendelések nem automatikusan kerülnek le a készletről, egy ekkora bolthálózatnál, aaz teljes mértékig kizárt. Hogy a weblapra nem kerülnek ezek az infók át az meg max szándékosan lehet, jobban néz ki minden ha készleten van mint ha foghíjas a kínálat és 5-7 nap van mindenhova írva alsó hangon... Vicc...

Egyébként meg pont erről egy humoros szösszenet: [link]

[ Szerkesztve ]


Metalfan
(senior tag)

Lehet én emlékszem rosszul, de nekem úgy rémlik, hogy van valami jogszabályi előírás arra, hogy ha valami nincs készleten, akkor nem lehet a webshopban kiírni azt, hogy raktáron van, mert az a vásárló megtévesztése.


Hieronymus
(őstag)
Blog

"Azért viccelünk már hogy kézzel (KÉZZEL ##@{>&@#>@}!%) frissítik a készletinfót mert olyan nincs :D 2022-ben a kimenő bolti eladások és a beeső online rendelések nem automatikusan kerülnek le a készletről,"

Az eladás leveszi a készletből, elméletileg.
De a valóság ennél ennél sokkal képlékenyebb. A holnapi szállításra visszaigazolt terméket, én azonnal kiraktam ajánlatba. Nem sok esély van arra, hogy a kamiont összetörik, kirabolják, ... . De néha előfordul.
Ekkor persze nem lehet a néhány napos szállítási határidőt tartani.

Egy kisebb vállalkozás esetében viszonylag könnyű kezelni ezeket az eseteket. Nagy cégnél már nehezebb.


blackrulz
(nagyúr)
Blog

Nem értem... Mi köze ennek ahhoz amit írtam? Eladtad, lekerül a készletről, frissül a weblapon automatikusan, mindenki boldog. Ha ellopják vagy a kamion összetörik se lesz készleten, tökre rohadtul mindegy onnantól mi van...

Szállítási határidőt meg nem írtam sehol... :U


Hieronymus
(őstag)
Blog

Röviden a raktárkészlet nem egyenlő az eladható mennyiséggel és nem egyenlő az ajánlatba kitett mennyiséggel.

Ha 10 darab van még raktárkészleten, akkor kiírok 2 darabot a shopban.
Eladni viszont 60 darabot tudok, mert úton van további 50 darab hozzám.

Ha megvesznek tőlem 25 darabot, akkor mit írok a raktárkészletbe?
Nyilván még mindig 10 darab van raktáron. Majd holnap fog kikerülni a csomagolóba, remélhetőleg a megérkező érkező példányokból még 15-el együtt.


blackrulz
(nagyúr)
Blog

Ami úton van az mióta van raktáron?

Kvaegyszeru, ami raktáron van az raktáron van. Ami érkezik az rohadtul nincs raktáron és ha úgy adod el hogy ezt a vásárló nem tudja, simán atbsztad. Lehet hogy holnap érkezik meg lehet még 3 hét... Engem mint vásárlót egyáltalán nem érdekel hogy te hogy trukkozol, ne próbáljuk már elmagyarázni hogy tök normális hogy raktáron lévőnek ír valaki valamint ami nincs raktáron. Pont.


Krugszvele
(aktív tag)

Én azt mondtam, hogy éljen a nyugati civilizáció és a hatékony piac!
Addig van hová növekedni, amíg a piac azt mondja. Ha nem lesz, akkor a piac megmondja :)
A kereslet-kínálat.
Semmi irónia nem volt ebben.


AxBattler
(félisten)

Népszerű, régi jó áruház az Aqua webáruház...

... örülj neki, hogy gariztatásig nem jutottál el náluk. :(((


ncc1701
(veterán)

Irígylem a problémád, soha nagyobb baj ne érjen. :)


Hieronymus
(őstag)
Blog

Ki mondta azt, hogy ami úton van az raktáron van?
Ettől függetlenül eladható, mert úton van.

A kereskedelemben nem a haszonkulcs a legfontosabb tényező. A forgási sebesség sokkal meghatározóbb.
Minél gyorsabban ismétlődik a pénz - áru - pénz- ... ciklusa, annál nagyobb az értéktöbblet mértéke.


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

"Ja, nem érünk rá óránként frissíteni a készletinfót."

az elég gáz, mert ma már manuálisan kezelni készletet...
ott nagyon durva készlet eltérések lehetnek akkor ott.


nullpoint
(senior tag)

Egy olyan országban ahol a maffia szó szerint mindenkiről minden tud, ahol egy cégnél egy forint nem mozog, egy áru nem mozog anélkül, hogy azonnal bekerülne a terroristák adatbázisába, érthetetlen az hogy nem tudja egy cég megmondani mi van neki raktáron és mi nem. :N


Thome
(addikt)
Blog

Aquából én se, soha többet.

Céges vásárlás, bontott ramot küldtek, új címszóval. Asztalcsapkodásra sem voltak hajlandóak elismerni. B*sszák meg, onnantól kezdve máshonnan vásárolok, van elég webshop.

[ Szerkesztve ]


blackrulz
(nagyúr)
Blog

"Ki mondta azt, hogy ami úton van az raktáron van?"

Akkor nem értem mit akarsz nekem mondani... Leírtam hogy a készletet nehogy már bárhol kézzel frissítésék már a weblapon ma, nonszensz, erre valamiért próbálsz "válaszolni"...

Csak nem értem még mindig hogy miért és mit, mert abszolút összefüggéstelenül, a kommentemhez lazán se kapcsolódóan...

Minden ok? :U


Pikari
(aktív tag)

Minden webshoppal ez van már hónapok óta, a kisebbekkel is. Nyár óta nem volt olyan, hogy 1 héten belül megjött volna bármilyen megrendelésem. Apróról persze meg szokott jönni két nap alatt, ha feladja az ember rákövetkező nap.


Balika911
(félisten)

Nekem az Aqua épp beszerzett egy Denon 250 bundle-t, ráadásul akciós áron, amikor máshol rendelni se lehetett már. Gondolom, árutól, szerencsétől is függ, ez épp egy jó pont nekik.

Jelenleg az SVSound nem igazolt vissza három napja egy SB-3000-et, pedig érdeklődő üzenetet is küldtem, hogy bizonytalan a beérkezése, vagy mi a helyzet. Előfordul az ilyen, valahogy csak túlélem a megrázkódtatást.

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(őstag)
Blog

"Minden ok?"

Ezt csak te tudhatod.

Én azt nem értem, hogy miért akadtok fel a raktárkészleten. Azt pontosan tudni kellene?
A raktárkészletet a raktáros pontosan tudja. De azt nem tudja, hogy mennyi megrendelés érkezett be. Ebből mennyit fognak visszamondani a következő napokban. Mennyi megrendelt áru van úton.

Ez nem számítástechnikai probléma.
Az offline üzletben azonnal csak azt lehetett eladni, ami raktárban volt. De már akkor is lehetett mondani, hogy délután érkezik az áru. délután x órától elvihető a most megrendelt eszköz.

Online áruházakban ez még komplexebb probléma.
A kis online shopok legfeljebb azt tudták/tudják, hogy mit nem adhatnak el. Nagyobb kereskedő termékeit értékesítik. A nagyobb online kereskedők csak a nap zárásakor tudják meg pontosan hol tartanak.
Elméletileg, mert a rendelés visszamondások még lehetségesek.

Nyilván az eladó cég munkatársa nem kezelte a helyzet elfogadhatóan.


Chaser
(titán)

akvánál' kb csak ilyennel találkoztam support terén
ha fel is vették a telefont - ami nem volt sűrű -, vagy ha válaszoltak mailre sok köszönet nem volt benne
szerintem elég jól szemlélteti a hozzáértésüket, hogy egy visszavitt cpu-t én csomagoltam vissza, már megsajnáltam a srácot : )
közvetlen előtte egy másik manus kb kidobott egy hölgyeményt a boltból mert túl sokat kérdezett - látszott rajta teljesen laikus, vagyis szakszóval láma : ) -, de milyen bolt az aki ezért kirak bárkit?
hátazakva'
részemről már rég soha többet, az ilyenek miatt, meg amiket századjára nem írok le

firstshopot én is tudom ajánlani, bár soha nem vásároltam tőlük
de egyszer félreraktak egy cpu-t aminek közben felment az ára és nem törölték a rendelést hanem felhívtak, és további néhány napra még elrakták - már 10e ft-tal drágábban el tudták volna adni -


Hieronymus
(őstag)
Blog

Az általános probléma, hogy kereskedelmi végzettsége van az eladónak vagy szakmai.
A kettő együtt nehezen jön össze, mert ezek a szakemberek megfizethetetlenek a kereskedők számára.

Németországban amikor először vásároltam nyomtatót, a Saturnban odajött egy fiatalabb eladó. Segíteni szeretett volna, ezért mondta, hogy a nyomtatóhoz kell nyomtató kábel is. Akkor még a német tudásom a béka segge alatt volt, csak annyit mondtam, nem kell kábel. Hálózati nyomtatót veszek.Utólag belátom, azt kellett volna mondanom, már van kábelem. A srác próbálta mondani, van olcsóbban is ez az nyomtató. Ráhagytam.

Az Epson Stylus Office TX600FW nyomtató sohasem kapcsolódott USB kábelhez.

Mondjuk én elnézőbb vagyok mert a pult mind a két oldalán álltam már. A felháborodást azért megértem, ha marhasággal ráz le valakit az ügyfélszolgálat.


Chaser
(titán)

ennyire nem gondolnám túl
nekem nincs kereskedelmi végzettségem, ha úgy nézem infos sincs
ennek ellenére dolgoztam számtech boltokban, sikerrel - true story, volt hogy fél év után is kerestek adott boltban, vagy megismertek és örülés' -
mindig én dobbantottam mert meguntam a közeget, vagy költöztem vagy akármi egyéb
saját webshopomat is valahogy elvittem
itt aprón privát dolgok terén azért nem egy tagot elküldtem ahová való ;] de ha valaki analfabéta az ezredik/többezredik' után tényleg sok tud lenni
de hogy rácsapni a kagylót ügyfélre egy ilyen szintű mesénél mint az akva'? hát azért na
szerintem alza support is kapja az ívet rendesen, sokat telefonáltam is velük, de ilyen soha nem volt - tény, problémamegoldás kb nulla, azért vannak hogy ki lehessen pipálni a létezésüket -
de ilyesmi nem fordult elő sosem, meg az sem amit akvánál' nem egyszer láttam/tapasztaltam régebben
ezek ellen egyet lehet tenni, máshová vinni a pénzt


blackrulz
(nagyúr)
Blog

"Én azt nem értem, hogy miért akadtok fel a raktárkészleten. Azt pontosan tudni kellene?"

Azt pontosan tudnia kell a raktár programnak úgy a weblapnak is hogy az adott pillanatban hány eladható termék van RAKTÁRON...

"Ebből mennyit fognak visszamondani a következő napokban. Mennyi megrendelt áru van úton."

És ez mégis ki a fszt érdekel? Értem én hogy boltos vagy, de lassan írom hátha megérted:

Azért hisztizek mert raktáron státuszban listázzák a terméket, ami nincs raktáron, és azzal védekeznek hogy a készletet a weblapon kézzel kell frissíteni. Ha nincs raktáron ne ird azt hogy raktáron van. Ok? Megvan? Érted? ... Írja azt hogy várható érkezés: dátum. Vagy külső raktáron. Vagy ami az igazság...

Hagyd már abba a szokásos szar mellébeszélést, ne magyarázzál többet bele mint amit írtam. Tipikus magyar sűrű boltos mentalitás... Dehát eladható... Azt írtad a weblapra hogy 10 darab raktáron vagy 10 db eladható? Ja.. neked mindegy értem. Nekem nem...

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(őstag)
Blog

Még mindig ott tartunk mint az első hozzászólásnál.

Az a fixa idea, hogy csak annyit lehet eladni, amennyi raktáron van, hibás.

Erről nem érdemes további köröket futni.


blackrulz
(nagyúr)
Blog

"Az a fixa idea, hogy csak annyit lehet eladni, amennyi raktáron van, hibás."

Nem, csak egy boltos vagy aki eladni akar, és nem érti miért gusztustalan atbaszas ha a weblapon azt írod hogy raktáron, de egyébként meg nem és majd valamikor két hét múlva se kapom meg.

Nincs ezzel baj, biztosan lehet dropshippingeset játszani, csak én ott nem fogok pénzt hagyni, nem egy rendelést mondtam vissza amikor kiderült hogy raktáron van csak nem úgy, értik ők ahogy le is van írva az oldalunkon, de hát... Megköszöntem, és volt hogy 20%-al drágábban megvettem máshol ahol volt is.

Megnézném hogy ha azt mondom hogy kifizettem de csak 2 hét múlva kapod meg a pénzed akkor szerinted is jó e az ugy ;]


N€T0X|N
(őstag)
Blog

El lehet adni bármiből bármennyit, csak jobb helyeken szokták jelölni, hogy raktáron van vagy megrendelés alatt és kb. ekkor lesz elérhető, esetleg csak rendelésre érkezik, kb. mikor szállítható vagy bármi. Pedig nem olyan nagy kunszt, máshol tud működni. És akkor a paraszt el tudja dönteni, hogy rendel-e onnan, ha neki tegnapra kell a cucc vagy ráér, ha csak két hét múlva jön. Az meg rohadtul nem mindegy, hogy előre kifizeti-e (mondjuk a raktáron levés tudatában) és csak utána jön a pofon. Nem az, hogy raktáron van jelölve és még az országban sincs, nonszensz. Persze itthon valamiért ezt is van, aki megvédi. 2022-ben az, hogy fogalmuk sincs, mi és hol van az ultragáz. Az üfszolga hozzáállása meg igazán példás, kár, hogy a "hogyan ne csináld" nagykönyv mintái között nem a legnagyobb dicsőség szerepelni. Szerencsére nekem még nem volt problémám velük.

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(őstag)
Blog

A postázási határidő mutatja legjobban a termék raktárkészletét. Ha 4-5 munkanapos az átfutási idő, az nincs raktáron, de beszerezhető. (Ez alól kivételek azok online kereskedők, akik eleve más kereskedők termékeit közvetítik.)

Amúgy meg mi az átbaszás, ha a megígért időpontban megkapod a megrendelt terméket?
Az esetek döntő többségében probléma nélkül működik az eladás.


Narxis
(nagyúr)
Blog

GVH-t meg lehetne kérdezni erről, vajon a fogyasztó megtévesztése-e ha azt írja egy bolt, hogy raktáron de közben nincs raktáron. Senkit nem érdekel a miért.


Hieronymus
(őstag)
Blog

Kérdezd meg.
Amúgy az a megtévesztés, ha a vásárlóknak rendszeres tarthatatlan szállítási időpontot ígér be a kereskedő.

A vásárló nem készletet vásárol, hanem konkrét terméket. Ha azt kapja amit kifizetett és akkor amikor a megrendeléskor rögzítve lett, mi a megtévesztés?


Narxis
(nagyúr)
Blog

Mert ha azt írja, hogy nincs raktáron akkor máshonnan rendel a vásárló. Ezért megtévesztés.


UnA
(Korrektor)
Blog

Teljesen jól látod, a logisztikát így kell ma csinálni. Minden más sumákolás...


Hieronymus
(őstag)
Blog

Komolyan gondolom, kérj elvi állásfoglalást.

Továbbra sem értem. Ha egy 60 ezer forintos, "kütyüt" megrendelsz és időben megkapod. Akkor mivel vagy megtévesztve?
Megkapod a "kütyüt". Azt, akkor, annyiért, mint a amiben vásárláskor megállapodott az eladó és a vásárló.
De technikailag is tarthatatlan a raktárkészlet ellenőrzési szándék. Amit megrendeled a "kütyüt" az nem ugrik ki a raktárból. Majd akkor kerül ki onnan, ha szállításra szedik össze az eladott termékeket.

Megvásároltad a terméket, volt kettő a raktárban, Hol a gond!?
Neked, mint vásárlónak nincs közöd ahhoz, mennyit adtak el aznap a "kütyüből".


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Amúgy meg mi az átbaszás, ha a megígért időpontban megkapod a megrendelt terméket?

Azon semmi, csak pont nem erről szól az eredeti blogposzt. Ami készleten/raktáron van, az másnap átvehető vagy másnap postázzák (az aquánál, amiről most szó van), ehhez képest kiderült, hogy még be sem érkezett és összesen legalább 10 napot kellett volna várnia a fórumtársnak. Szerintem ez már átbaszás.

[ Szerkesztve ]


Iramirez
(tag)

Nekem egy rendelésem 13 napja tűnt el a szürke ködben,megvárom a holnapot,aztán rájuk csörgök hagyjuk a toszba.Megprobáltuk nem jött össze.

Vagy várjak még egy hetet is talán..?Ki tudja... :U

üzenetek