"kis számú"
Végül is, például egy hetes időintervallumot tekintve az összes eladott mennyiséghez képest, akkor alkalmanként az biztos kis számú, akiknél pont akkor jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
"kis számú"
Végül is, például egy hetes időintervallumot tekintve az összes eladott mennyiséghez képest, akkor alkalmanként az biztos kis számú, akiknél pont akkor jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
No most akkor csak a 2016-os, vagy a 2016.10. és 2018.02. közötti macbook pro-k érintettek?
Szerk.: megvan a félreértés oka, a linkelt bejelentést olvasva, csak a 16-os modellek érintettek, amiket 2016.10. és 2018.02. között értékesítettek.
[ Szerkesztve ]
MacBook Pro (13-inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports)
MacBook Pro (13-inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports)
sold between October 2016 and February 2018
Ha a típus egyezik és az adott intervallumba is beleesik, akkor cserélik a kábelt.
Nem, nem kis számú olvasd el mégegyszer: "very small". Annyira small hogy az angolban már nincs erre külön szó, de hátha Rossmann tud rá fogalmazni egyet
Számtalan szavuk van rá, csak ha azokat használnák a mindenféle médiaorgánumok, akkor az olvasótábor nem értené...
Nekem is az adott szériából való Macbookom van. Pont a napokban ment szét az egyik szalagkábel, ami elváltozásokat okoz a kijelzőn, főleg nagykiterjedésű pixelhibákat féllig vagy feljebb nyitott kijelzőnél. Az apple tájékoztatásában annyi van, hogy csak a háttérvilágitást érintő problémával kacsolatban javitják a készülékeket, de nyilvánvaló, hogy ez is a kábel tervezési hibájára vezethető vissza. Szétszedtük és finoman megnyomkodtuk az érintett szalagkábelt, a hiba eltűnt, majd elengedésnék vissza. Kiváncsi leszek a bevizsgálásnál erre is lehet e majd érvényesiteni. Telefonon semelyik szerviz nem tudott érdemi választ adni.
Oh Louis Rossmann és a youtube csatornája!
Komolyan élvezet nézni ahogy teljesen jogosan osztja az epölt a tervezési hibáiért, meg a szemétségeiért.
Azért azt mégsem írhatják hogy itsy bitsy
"A vállalat kis számú terméknél fedezte fel, hogy a megjelenítő háttérvilágítása nem működik megfelelően."
Es megis, hogy fedezte fel? Vegre belelapozott a panaszokba es rajott, hogy megsem a juzer nezte rosszul a kijelzot? Tobb, mint egy eve sopri le az asztalrol es tolja ra a juzerekre a javitasi koltsegeket. Legjobb szandekkal is a felhasznalok fedeztek fel, az apple csak abbahagyta a beleszarast.
[ Szerkesztve ]
Ez minden szériahibánál így megy. A fentebb említett L. Rossman mindig nyom egy rant videót, van összefoglalója is ezekről a csodás mérnöki (szándékos vagy véletlen) bravúrokról.
Annál már csak az szebb amikor mennek a 0 szerviztapasztalattal rendelkező hívők védeni hőn szeretett korporésünt
mérnöki megfontolások < dizájn.
És minden dizájn-generációváltásnál lejjebb mentek ezen a lejtőn.
Csak nem annyira feltűnő, mert a többi gyártó "hál' Istennek" birka módjára megy utánuk.
Közben én is rájöttem erre, csak a cikkben nem ez szerepel.
"Amennyiben nem a fenti szövegek vannak ott, akkor nincs további teendő, ellenkező esetben viszont az adott gép érintett lehet, ha 2016 októbere, illetve 2018 februárja között gyártották."
Hülyeség ON
- nem hibásak a gépek, a felhasználók rosszul nézik!
- ne hajtsd annyit fel-le a kijelzőt, egy gépnél bőven elég, ha 1000x kibírja a kinyitást, az is napi majdnem 3 felnyitás 1 éven keresztül! Aki ennél többre tervez az feleslegesen vesztegeti a pénzt drága (1mm-rel hosszabb!) szalagkábelre
Hülyeség OFF
A probléma az, hogy az évek múlásával ez egyre kevésbé hangzik baromságnak, és egyre jobban valóságnak.