üzenetek

hozzászólások


Gdi
(senior tag)
Blog

"kis számú" :)

Végül is, például egy hetes időintervallumot tekintve az összes eladott mennyiséghez képest, akkor alkalmanként az biztos kis számú, akiknél pont akkor jelentkezik.

[ Szerkesztve ]


cowboy_bebop
(őstag)

No most akkor csak a 2016-os, vagy a 2016.10. és 2018.02. közötti macbook pro-k érintettek?

Szerk.: megvan a félreértés oka, a linkelt bejelentést olvasva, csak a 16-os modellek érintettek, amiket 2016.10. és 2018.02. között értékesítettek.

[ Szerkesztve ]


hemaka
(nagyúr)

MacBook Pro (13-­inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports)
MacBook Pro (13-­inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports)
sold between October 2016 and February 2018

Ha a típus egyezik és az adott intervallumba is beleesik, akkor cserélik a kábelt.


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Nem, nem kis számú olvasd el mégegyszer: "very small". Annyira small hogy az angolban már nincs erre külön szó, de hátha Rossmann tud rá fogalmazni egyet ;]


pengwin
(addikt)
Blog

Számtalan szavuk van rá, csak ha azokat használnák a mindenféle médiaorgánumok, akkor az olvasótábor nem értené... ;]


Cruiserke
(tag)
Blog

Nekem is az adott szériából való Macbookom van. Pont a napokban ment szét az egyik szalagkábel, ami elváltozásokat okoz a kijelzőn, főleg nagykiterjedésű pixelhibákat féllig vagy feljebb nyitott kijelzőnél. Az apple tájékoztatásában annyi van, hogy csak a háttérvilágitást érintő problémával kacsolatban javitják a készülékeket, de nyilvánvaló, hogy ez is a kábel tervezési hibájára vezethető vissza. Szétszedtük és finoman megnyomkodtuk az érintett szalagkábelt, a hiba eltűnt, majd elengedésnék vissza. Kiváncsi leszek a bevizsgálásnál erre is lehet e majd érvényesiteni. Telefonon semelyik szerviz nem tudott érdemi választ adni.


nubu015
(tag)

Oh Louis Rossmann és a youtube csatornája! :R
Komolyan élvezet nézni ahogy teljesen jogosan osztja az epölt a tervezési hibáiért, meg a szemétségeiért.


haxiboy
(veterán)
Blog

Azért azt mégsem írhatják hogy itsy bitsy :D


Reggie0
(félisten)

"A vállalat kis számú terméknél fedezte fel, hogy a megjelenítő háttérvilágítása nem működik megfelelően."

Es megis, hogy fedezte fel? Vegre belelapozott a panaszokba es rajott, hogy megsem a juzer nezte rosszul a kijelzot? Tobb, mint egy eve sopri le az asztalrol es tolja ra a juzerekre a javitasi koltsegeket. Legjobb szandekkal is a felhasznalok fedeztek fel, az apple csak abbahagyta a beleszarast.

[ Szerkesztve ]


Gdi
(senior tag)
Blog

Ez minden szériahibánál így megy. A fentebb említett L. Rossman mindig nyom egy rant videót, van összefoglalója is ezekről a csodás mérnöki (szándékos vagy véletlen) bravúrokról.


Dr. Romano
(veterán)
Blog

Annál már csak az szebb amikor mennek a 0 szerviztapasztalattal rendelkező hívők védeni hőn szeretett korporésünt ;]


hyperspace
(őstag)

Ez is érdekes. Mi van az Apple-lel?


pengwin
(addikt)
Blog

mérnöki megfontolások < dizájn.

És minden dizájn-generációváltásnál lejjebb mentek ezen a lejtőn.
Csak nem annyira feltűnő, mert a többi gyártó "hál' Istennek" birka módjára megy utánuk.


cowboy_bebop
(őstag)

Közben én is rájöttem erre, csak a cikkben nem ez szerepel.

"Amennyiben nem a fenti szövegek vannak ott, akkor nincs további teendő, ellenkező esetben viszont az adott gép érintett lehet, ha 2016 októbere, illetve 2018 februárja között gyártották."


Malák
(aktív tag)

Hülyeség ON

- nem hibásak a gépek, a felhasználók rosszul nézik!
- ne hajtsd annyit fel-le a kijelzőt, egy gépnél bőven elég, ha 1000x kibírja a kinyitást, az is napi majdnem 3 felnyitás 1 éven keresztül! Aki ennél többre tervez az feleslegesen vesztegeti a pénzt drága (1mm-rel hosszabb!) szalagkábelre

Hülyeség OFF

A probléma az, hogy az évek múlásával ez egyre kevésbé hangzik baromságnak, és egyre jobban valóságnak.


Reggie0
(félisten)

Szerencsere nem mind.


Nandish
(tag)

Ugyanezekre a gepekre kijelző kopásra is van visszahívás 2016 teljesév

üzenetek