üzenetek

hozzászólások


PR0JECTNR56
(addikt)
Blog

Nagyon jó lett az iromány, köszönjük. :R


Solten
(addikt)
Blog

Remek cikk.


erer1000
(őstag)
Blog

kegyetlen jó cikk lett :R :R


Agrippa22
(tag)

Köszi a cikket, jó volt indítani ezzel a "hétfő" reggelt! :R

(És ennyit a "személyszállítás mindig veszteséges" marhaságról...)


adlersson
(aktív tag)
Blog

Mondjuk ott, ahol a vasúttársaság profitorientált és nem feltétlen "a társadalom közlekedési szükségleteinek és igényeinek kiszolgálása" az elsődleges cél, ott annyira nem nehéz összehozni. :DDD


sixpak
(nagyúr)

Roppant jó lett megint, köszönjük. :R


MrT
(csendes tag)

és pontosan mivel is lapátolod a GDP-t?


adlersson
(aktív tag)
Blog

Vasúti járművek mechanikus karbantartásával.


-=MrLF=-
(senior tag)
Blog

Nagyon tetszett a cikk, grat! :R


turbulencia8
(őstag)

Erdekes olvasmany volt, koszi!


hemaka
(nagyúr)

Jo olvasmany volt, a twilight eleg meno kinezetet kapott. :)


latzy
(csendes tag)

Oktoberben megyunk asszonnyal ujra Japanba. Most Kyushu lesz, ott meg nem voltunk.

NHK World-on van ez a Japan Railway Journal musor ami vonatszerelmeseknek kotelezo. Szerencsere visszamenoleg sokaig fenn vannak reszek a weboldalukon. Epp most is az megy a TV-ben. :)

[link]

Vagy ez egy masik musor a Shinkansenrol
[link]

[ Szerkesztve ]


kago akira
(tag)

Köszi szépen a cikket :)


Corsa02
(őstag)

Profi munka :R


BatchMan
(senior tag)

Őrült cikk műszakiaknak :) de nem tudtam letenni. Két komment:
1. próbáltam egy japánnak a mozdony és a kocsi szót elmagyarázni. Már értem mit nem értett :)
2. Azt is látom, hogy a villamos, HÉV, vonat tagozódással miért nem tudott mit kezdeni. De már tudja, hogy a zöld a HÉV, a sárga a villamos, a többi koszos pedig a vonat. Bár továbbra sem érti miért van ezekre külön szó.


cintula187
(addikt)

Olvasván a cikket kedvet kaptam újra tolni a Densha de GO PC -t. :)


mave13
(őstag)
Blog

Köszi a cikket, nagyon érdekes volt.

Nálam a Twilight express azért kissé lecsapta a biztosítékot. Eszembe sem jutott sose, hogy a világnak bármely részén lehet ilyen luxusban utazni bármivel, de valószínűleg nekem volt eddig kicsi a fantáziám. :)
Rá kell jönnöm, hogy anno én csak a felszínt kapargattam, jó lenne olvasni valamit, ami ilyen részletes a JR East világáról is. És akkor még a tokyoi magánvonalakról szó sem esne... Félelmetes. Főleg ha azt vesszük, hogy az ország azért nem olyan hatalmas, még Európához viszonyítva sem.


adlersson
(aktív tag)
Blog

Abban biztos vagyok, hogy Tokyo több embert érdekelne mint a "nevesincs" Japán vidék, már csak azért is, mert gyanítom a Japánba érkező magyarok legalább 100%-ának volt már dolga Tokyo-val, így azzal minden érintett jobban tud azonosulni mint pl. Bingo-Ochiai környékével.

A gond viszont az, hogy Tokyo és a JR East tőlem "fényévekre" van. A JR West / JR Kyushu duóval ellentétben baromi ritkán használom vagy látom őket, így viszonylag kevés az írás illusztrálásához szükséges kép is, mert nem tudok csak úgy kiugrani egy hétvégére fotózgatni. Talán majd a következő Golden Week alatt vagy Újévkor... :DDD

[ Szerkesztve ]

üzenetek