üzenetek

Flow
(senior tag)
Blog

Nice! Ilyenekre hogy lehet "jelentkezni" ? :) Én idén az El Teidét "másztam" meg...

Blog

Pedig amikor bíztatott még nem is jártunk csak ismerkedtünk. Azóta viszont ő is lelkes bringás lett, szoktunk is együtt tekerni. :R

PPatrik
(aktív tag)

Én idén kb 1 év komolyabb outizás után másztam meg a Stelviot oda-vissza, másnap a Mortirolot és a Gaviat. :D Bár nekem volt végtelen víz és kaja utánpótlásom. Mi 1. nap mentünk, 4. nap haza időhiányban, családdal.
Amúgy a Gavia Bormio felőli oldala tűrhető a másikhoz képest. A másik irányba csak felfele mentem, de arra nem is mernék lefele menni :D
Amúgy gps-es útvonal rögzítésed van? ( Nem tudtam értelmesebben megfogalmazni, és bocsi ha írtad a cikkben de csak átfutottam) Szóval Garmin Edge 510 :B
Én még nem vettem, de ha veszek akkor egy 1000-es lesz, mert kell a navigálás ilyenekhez. ;] ( Aki akar róla olvasni az írjon privibe egy Akarokot! és akkor lehet írok róla :D )

Szerk: Most jutott eszembe, a Gavia másik oldalát ( ahol én felmentem, de amit a cikkíró kihagyott) pont azért utáltam a végén mert lapos lett. Már mentek szét a lábaim ( 4. hágó 2 nap alatt) és erre hiába tekerek nem jutok feljebb :DDD Néha ránéztem a telón a magasságra, mert csak azt tudtam, a távot nem, és láttam hogy csak 50 métert jutottam feljebb, miközben ennyi idő alatt máshol 200-at... :O

radi8tor
(MODERÁTOR)

Nagyon jó képek!

Motorral is szuper élmény volt. Kétszer volt hozzá szerencsém.

Blog

Igen egy Garmin Edge 510-est használok, remek gps-es km óra.

Itt van a 3 nagyobb mászásom Strava adata:
Stelvio
Gavia
Ronzo-Chienis

Itt pedig a Garmin mérései amiken láthatóak még a hőmérséklet, pedálfordulat és a pulzus adatok is:
Stelvio
Gavia
Ronzo-Chienis

gyurica úr
(tag)

Gratulálok a szerzőnek.

Mi anno a Santa Maria Val Müstair felöl másztuk meg a hágót, óriási élmény volt. Montival országúti gumikkal, így nem feltétlenül a gép a lényeg, hanem az akarat, és az elhatározás. :)

Csak ajánlani tudom azt a hágót és a környékét, gyönyörű táj.

(aktív tag)

Én még csak most tervezem egy outi vásárlását még nem volt ilyen biciklim de ez a cikk egy pozitív megerősítés volt nekem, hogy milyen helyeket lehet bejárni vele. Köszönöm :) Mondjuk az én árkategóriám 200 alatt van, bár gondolom kezdésnek kisebb távokra az is elég lehet.

D1Rect
(félisten)

Kicsit irigy vagyok. :P

Blog

Örülök hogy ilyen reakciót váltott ki. :R
Amúgy most szezon végével ki lehet fogni akciós kerékpárokat jóval olcsóbban, körbe kell nézni. :K
Ha jól rémlik amikor én vettem akkor a legkisebb verzió a Focusomból a 4.0 került kifutó akcióban 210.000-be (Sora váltással).

(aktív tag)

Rá kerestem és nagyon tetszik ami rossz hír mert kívül esik a kereten sajnos :)

Amit én néztem ki az egy abszolút belépő kategóriás áruházas b-twin. konkrétan ez Mert szeretnék még mezt venni hozzá,kulacsot meg kilométer órát plusz az egyéb kötelező kiegészítőket is hozzá kell számolom lámpa prizma stb. Sejtem hogy nem egy áruházba kéne nézelődni viszont nem nagyon találtam máshol ennyiért és nem is értek sajnos nagyon hozzá szimplán csak tetszik ahogy kinéz és szeretnék nagyobb távokat is meg tenni vele (relatív nagyobb táv az nálam 40km) amihez ugye egy orszaguti kerékpár dukál. Köszönöm azért a tippet ha esetleg van még valami olyan ötlet ami kicsivel kevesebbért meg valósítható azt szívesen fogadom. :) :R

Blog

Kezdésnek jó ez, van ismerősöm aki Btwin Triban országútit hajt és nincs vele gondja. A felszerelés meg sajnos még szintén nem kevés pénzbe szokott kerülni főleg ha egy cipő+pedál kombót is akarsz. Ilyen bringákhoz már dukál egy patentpedálos rendszer.

(aktív tag)

Ezzel meg nyugtattál!:) Igen meg fordult a fejembe és barátkozom a gondolattal, mindenképp nagy előny lenne, hogy tekerés közben felfelé is tudom húzni a pedált, és gondolom ez is csak meg szokás kérdése! :) Jó lesz ez na! Már csak azt nem tudom, hogy érdemesebb meg venni most, vagy jobb kívárni a jó időt. Lehet most alacsonyabb az ára, hogy nincs szezonja de sajnos nem követtem eddig az árakat.

PistiSan
(addikt)

Jó volt olvasni, gratulálok.

Maximálisan átérzem a helyzeted, általános iskola végén kaptam egy 26-os MTB-ot, mindenhol ott mertem hagyni, 2 éve vettem egy Tracking bicajt, szép új, nem merem otthagyni sehol, pedig faluban/kisvárosban használom, de a bicikli lopás mindenhol jelen van. :((

barbika.
(újonc)

Szép helyek, biztos nagy élmény volt! :)

marcias
(őstag)
Blog

Szuper beszamolo, en is szivesen mennek, de ugy erzem kicsit overkill. Eddig dobogokon voltam csak ami ment egyhuzamban, de azert azt is megerezni . Valami olyan kene, ami e ketto kozott van nehezsegben. :)

bteebi
(veterán)

Jó és hasznos írás, köszönet érte! :R Szép tájak, remek emelkedők :).

"A jelentkezéstől számítva bő fél évem volt felkészülni, mivel az utazás augusztus elejére volt időzítve, de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem fordult meg a fejemben párszor hogy normális vagyok-e hogy ilyen rövid kerékpáros múlttal egy ekkora dologba belevágjak."

Azért ez egy Velence 10 után, meg ilyen sport múlttal eléggé viccesen hangzott :D. Ilyen hegyekre egy kulaccsal menni amúgy fail. Vagy hatalmas keménység :DDD. (Én elég sokat szoktam inni, szóval nálam szerintem három kulacs is lett volna, vagy legalábbis maradjunk annyiban, hogy 1,5 l folyadék - akár két kulaccsal is megoldható.) Azt persze hozzá kell tennem, hogy még csak magyar "hegyeken" tekertem, ami nyilván más kategória, de egy középjó, valamelyest tapasztalt bringásnak egy jóval hosszabb emelkedő se jelenthet problémát (ez egyébként lehet, hogy csak a tapasztalatlanság mondatja velem :B). Fél év alatt még az ironmanre is fel lehet készülni, akár nulláról is. Mondjuk az azért nem árt hozzá, hogy olyan szinten tudjon úszni az ember, hogy nem fullad vízbe :DDD.

A bringád meg teljesen rendben van, ettől nem kell jobb (pláne Magyarországra). Mondjuk az első képen látható platformpedál eléggé meglepett, de szerencsére nem végleges megoldás volt :DDD.

Hatalmas élmény lehetett amúgy, majd valamikor én is szeretnék hasonló túrákra menni, de egyelőre sajnos már csak az állóképességem miatt is kizárt lenne :(. Egy ilyen körre, meg egy Ventoux-ra viszont előbb vagy utóbb, de elmegyek majd :K.

Köszi! :R

Sajnos 7 éve ülőmunkát végzek állandó légkondis helyen ami nem tesz túl jót a testnek. :(
Na meg kevesebbet is tudok már sportolni mint mondjuk bő 10 éve. Így azéet egy ilyen 20-25km hosszú átlag 6-8%-os emelkedő leküzdése némi plusz súllyal már annyira nem is egyszerű. :D

De amúgy 3 hét múlva ismét megyünk az alpokba csak ezúttal más emelkedőkre tekerni. Ha hazajöttem arról is készítek majd egy hasonló beszámolót. :K