Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Auratech
(PH! addikt)
Blog

Több hónapig tartottam én is ketondiétát. Jó régen. Az első hét végére állt be az egyensúly, addig volt egy kis tudati "beszűkülésem". Kedvencem volt a friss élesztő tejszínnel. :)
Én a salátákat, koviubit, kígyóuborkát, paradicsomot sárgarépát-reszelve ettem "kenyérként".
Egy natural testépítő-átalakító versenyre neveztem be és fokozatosan vetem rá magam.
A végén a beállt ketózis mellett edzésen Karnitech cseppek 2dl még taurinos cukormentes energiaitallal két liter ásványvízzel felhúzva volt a hajtóanyag. Negyedik lettem...és a verseny után egy hónappal voltam a legélesebb..

Fontos a magas víztartalmú rostos, szénhidrátszegény "gazok" társítása, hogy a gyomorsav, bélnedvek nagyobb felületen dolgozhassanak. A friss gomba, retek is jó. Káposzta, savanyú káposzta, spenót...
És fontos, hogy minden kaját a lehető legalaposabban meg kell rágni, mivel nem szívódik bejéjük a gyomornedv-egyebek.
(Az eszkimók is eszik egy halfajta félig emésztett alga-béltartalmát.)
Ha olyan növényeket választok, amiknek 4% alatti a szénhidráttartalma, akkor naponta sok számolgatás nélkül is fél kilót bátran el lehet és kell is fogyasztani, bő folyadékbevitel mellett. Az nem kevés és az egyoldalú szalonna-sülthús kombót is emberi étellé teszi.
A sajtokban, tejtermékékben figyelni kell a szénhidráttartalmat a tejcukor miatt.
Sokat segíthetnek, színesíthetnek a testépítők számára készített fehérjedús zerocarb értend kiegészítők, "csokik", italporok, vajjal feldobva.
Rég nem ketondiétázom, de a szemléletem átformálta.
Fél kiló kenyér egy hétre elég. Nasi nincs. csak néha dió vagy pár szem mag, mandula. Az ételekhez a köret fele mindig saláta, uborka cékla. A reggeli kávém pedig 2dl (lidl) 30%-os tejszínnel húzom fel cukor nélkül.
Az kitart délig.. és Ebben a hónapban majdnem 400Km-t tekertem munkába be-ki, ami 8000 kCal majdnem egy kiló zsír, ami nem jött fel..
Bringa-szeptember

[ Szerkesztve ]

üzenetek