üzenetek

hozzászólások


Auratech
(PH! addikt)
Blog

Több hónapig tartottam én is ketondiétát. Jó régen. Az első hét végére állt be az egyensúly, addig volt egy kis tudati "beszűkülésem". Kedvencem volt a friss élesztő tejszínnel. :)
Én a salátákat, koviubit, kígyóuborkát, paradicsomot sárgarépát-reszelve ettem "kenyérként".
Egy natural testépítő-átalakító versenyre neveztem be és fokozatosan vetem rá magam.
A végén a beállt ketózis mellett edzésen Karnitech cseppek 2dl még taurinos cukormentes energiaitallal két liter ásványvízzel felhúzva volt a hajtóanyag. Negyedik lettem...és a verseny után egy hónappal voltam a legélesebb..

Fontos a magas víztartalmú rostos, szénhidrátszegény "gazok" társítása, hogy a gyomorsav, bélnedvek nagyobb felületen dolgozhassanak. A friss gomba, retek is jó. Káposzta, savanyú káposzta, spenót...
És fontos, hogy minden kaját a lehető legalaposabban meg kell rágni, mivel nem szívódik bejéjük a gyomornedv-egyebek.
(Az eszkimók is eszik egy halfajta félig emésztett alga-béltartalmát.)
Ha olyan növényeket választok, amiknek 4% alatti a szénhidráttartalma, akkor naponta sok számolgatás nélkül is fél kilót bátran el lehet és kell is fogyasztani, bő folyadékbevitel mellett. Az nem kevés és az egyoldalú szalonna-sülthús kombót is emberi étellé teszi.
A sajtokban, tejtermékékben figyelni kell a szénhidráttartalmat a tejcukor miatt.
Sokat segíthetnek, színesíthetnek a testépítők számára készített fehérjedús zerocarb értend kiegészítők, "csokik", italporok, vajjal feldobva.
Rég nem ketondiétázom, de a szemléletem átformálta.
Fél kiló kenyér egy hétre elég. Nasi nincs. csak néha dió vagy pár szem mag, mandula. Az ételekhez a köret fele mindig saláta, uborka cékla. A reggeli kávém pedig 2dl (lidl) 30%-os tejszínnel húzom fel cukor nélkül.
Az kitart délig.. és Ebben a hónapban majdnem 400Km-t tekertem munkába be-ki, ami 8000 kCal majdnem egy kiló zsír, ami nem jött fel..
Bringa-szeptember

[ Szerkesztve ]

üzenetek