Ennyire nagy pontosságú összehasonlítást még nem végeztem.
De szívesen veszem a gondolat meneted.
Mert ezzel is segítesz.
[Re:] [kisza25:] FIAT TIPO 5 ajtós (2017) 1,4 16V 95 PS - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Utólag is gratulálok az autóhoz.
Kíváncsi vagyok hosszútávon milyen tapasztalataid lesznek, ha jól rémlik te Balenót is néztél. Nekünk az lassan 1,5 éves lesz és eddig elégedettek vagyunk vele (11.700 km).
![](/dl/faces/own/integrale.gif)
Integrale
(veterán)
Gratulálok az autóhoz.
Egy kis korrigálás, a bajuszkapcsolók nem egyeznek meg a Stilo/Bravo modellekkel, a Fiat 500-nak vannak ilyen kapcsolói.
köszönöm és javítom
Napfénysüti: köszönöm! és igen néztem balenot és teszt vezettem is, az volt vele az egyetlen bajom, hogy nem igazán volt nagyobb, mint az i20
[ Szerkesztve ]
Az egyik fb-s autószerelős csoportban megláttam az első Tipot szétborított műszerfallal, klíma hibával. Jó, hogy nem digitklímásat vettél
Tudtam a korábbi típusoknál a digitklímás hibákról és az én felhasználásomhoz amúgy sem passzol (sok rövidtáv).
Mindenesetre jobban örülnék, ha nem lennének hibák, de nem sok olyan autó van amiben még sose romlott el semmi.
Amúgy én ezért is szoktam csak azt belekérni amire szükségem van, minden + dolog egyben+ hibalehetőség is
![](/dl/faces/grinch.gif)
jagertibi
(aktív tag)
Szia.
Köszi a beszámolót. Megerősít a döntésben
Ebben az évben én is szeretnék egy pont ilyet rendelni az asszonynak. Magamnak ha minden igaz egy 500 Abarthot de az már egy nagyon régi vágy álom teljesülése lenne... Neki csak két kritériumnak kell majd az autónak megfelelni, legyen benne ülés fűtés meg digit klíma ...(remélem sikerül egy jó klímás darabot legyártaniuk) szóval nem lesz bonyolult a választás. Mi a Renault-tokról térünk át a fiatokra, remélem nem bánjuk meg.
Nagyon sok balesetmentes kilométert kívánok vele.
[ Szerkesztve ]
Eddig 800 km-t mentem vele, szóval még elég kevés még a méter, továbbra is tetszik.
Nem kicsi ám az autó, elég magas ezért nem annyira érzékelni (1,5 méter), de 1,79m széles, 4,37m hosszú. Nem tudom mekkora autókhoz van szokva, de hátra nem sokat látni, lehet egy tolató radar kelleni fog neki.
[ Szerkesztve ]
"A sebességfokozatok nagyon rövidek, mindenhol 1-el feljebb kell használni, "
kettesbol indul ?
![](/dl/faces/grinch.gif)
jagertibi
(aktív tag)
Koppanásig tolat tehát nem kell radar.. Amúgy viccet félre téve egy 3 as Clio-ja van most valószínű szoknia kell hogy picit hosszabb de nem jelentősen. Az is megvan négy méter. Meg napi 100 kilométert megy vele, elég gyorsan meglesznek az olajcserék is. Viszont fehér, 5 ajtós és fűt az ülés. Na meg a csomagtartót tele lehet rakni rengeteg felesleges kacattal ami jó lesz majd valamire...
Simán el lehetne indulni 2-ben, de ezt úgy értsd, hogy 60- nál 5-ben 1900-at forog, 4-ben meg 2400-at, eddigi autóimnál 4ben forgott 2000 körül.
1-ben 35 a vége# eddigi 5 sebességesben 50
2-ben 65 # 90
3-ban 105 # 130
4-ben 140 # 170
Így már ok?
40 cm hosszabb, az azért nem kevés, meg hátra elég tossz a kilátás
Pakolni tud majd bele az biztos
...de hátra nem sokat látni, lehet egy tolató radar kelleni fog neki.
A radar jó, de önmagában nem ad elég információt. Kisebb beruházással tolatókamerát tudsz beleszerelni. sokkal több információt kapsz. Nem véletlen, hogy vagy csak kamerát vagy a radar mellé kamerát is raknak az új autók egy jelentős részébe.
Sokszor van, hogy visít a radar, de csak valami növény lóg be a parkolótérbe. Sokkal jobb ha látod is a kialakult helyzetet.
Toyota Hilux pl kamerát kap alapból, radar nélkül. Furgonba én is kamerát szereltem, látom, minek nem megyek neki
a speedzone-osok kedvenc utált autója az abarth 500... nagyon rommá fikázták.
a tolatókamerát a magam részéről nagyon utálom, csak elvonja a figyelmet a tolatásról.
[ Szerkesztve ]
Nekem nem kell, de köszi
bambano: ők ugye nagyon kanyarhós pályán tesztelnek és nincsen benne sperr
Meg szerintem valamit nem kapcsoltak ki, de mindegy
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/snail.gif)
hobizoli
(nagyúr)
mondjuk lehetne a sper-s verziot is nezni...
Ja azóta már van sperres, volt is róla szó
![](/dl/faces/own/integrale.gif)
Integrale
(veterán)
Akkor is volt sperres, csak masik variansban.