üzenetek

hozzászólások


neilszab
(őstag)
Blog

A Win7 hivatalosan nem támogatja a GTL StarForce védelmét. Nézz el a liga oldalára és találsz megoldást: [link]


MasTer
(tag)

Köszönöm a segítséget. Kicsit a régi szép időkre emlékeztet a dolog, csak most a legális cuccokkal van nagyobb szívás, és több barkácsolás...


neilszab
(őstag)
Blog

Hát az lehet, de megéri... ;)

[ Szerkesztve ]


neilszab
(őstag)
Blog

Találtam egy az enyémhez hasonló és igen tartalmas írást a kormikról:
http://nascar.about.com/od/steeringwheels/PC_Steering_Wheels.htm


Torki
(csendes tag)

Sziasztok!

Van egy Logic psu448-as kormányom és az a problémám vele, hogy balra kanyarodásnál mindíg jobbra rángat egy pizonyos pontig, aztán kezd el balra fordulni. Elég gáz, mert az X center 127-nél van, és ha balra tekerem, kb 140-160-ig jobbra fordul ennyit, és olyan 160-nál kezd tényleg balra fordulni. Nem tudja valaki, hol lehet a probléma?


Hamann
(csendes tag)

Nekem Logitech momo racing van, egy olcsó kategóriás kormány pedáljából hekkeltem mellé egy kuplungot is a fék gáz mellé, így egyszerűen elképesztő játékélményt bír produkálni! :) Egy hátránya ennek a kormánynak, hogy hosszabb nyüstölés után megkopik a tengelye, és elkezd kotyogni, de erre van egy megoldás. Egy fél literes (ha jól emlékszem) Nesstee-s üvegnek az átmérője pont akkora mint a tengely így abból lehet bele közbetétet csinálni, és már mehet is tovább a móka...

amúgy remek írás, sok hasznos infót tartalmaz... :)


Hamann
(csendes tag)

kapcsod be, vagy ki a fordított FFB opciót...


atti73
(csendes tag)

Szia Szabi!

Először is szeretnék gratulálni az írásodhoz ami nagyon részletes, alapos, színvonalas és nagyon nagy segítséget illetve támpotot ad ahhoz, hogy az ember kiválassza igényeihez és pénztárcájához a neki megfelelő kormányt! A beállításokról nem is beszélve, hisz az ugyan olyan fontos mint egy jó kormány. Cikked végig olvasása után a Logitech Force GT és a Ferrari F430 force feedback közötti két kormány között vaciláltam, az egyiknél a 900 fok a másiknál a golyóscsapágyazás volt az előny, végül a golyóscsapágyazás miatt döntöttem a Ferrari mellett valamint az hogy a korábbi darabom a Formula Force EX másfél után megadta magát, önhatalmúlag bele bele ránt verseny közbe, úgy hogy a force feedback ki van kapcsolva. Amiért írok Neked, hogy nem kaptam hozzá magyar nyelvű leírást és nem teljesen világos nekem egy-két beállítás, kicsit alulkormányzottnak érzem, meg az öt állású Maettino kapcsolót sem tudom kihasználni, pedig ha jól értem az lenne a szerepe, hogy mindegyik álláshoz más beállítást lehetne párosítani. Szóval ha van Neked valamilyen magyar nyelvű kézikönyved vagy leírásod vagy bármilyen segítséged akkor légyszi küldd el nekem emailen!

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Üdv. Attila


neilszab
(őstag)
Blog

Szia,

Gratulálok a vételhez, nekem még nem volt alkalmam testközelben találkozni a típussal, így nem sok (azaz semmi :N ) tapasztalatom van vele kapcsolatban. Javaslom próbáld meg lefordíta(tt)ni az angol leírást, biztosan minden le van írva benne. ;)

Az alulkormányzottságra a megoldás pedig nem a kormányban, hanem a kocsi setup-ban keresendő, javaslom a másik cikkem elolvasását is, abba rengeteg nagyon hasznos setup guide-ot linkeltem be, de persze van még benne sok más érdekesség is. Tippek, trükkök, turpisságok

És persze majd nagyon érdekelnének a tapasztalataid a kormányodról, ha már kicsit összebarátkoztál vele.

Sok sikert!

[ Szerkesztve ]


atti73
(csendes tag)

Rendben, majd megnézem akkor ott, csak arra azért nem gondoltam erre, mert az előző kormánynál ugyan ezekkel a beállításokkal ment és ott nem érzékeltem, de akkor úgy látszik minden kormányhoz hozzá kell hangolni.

Mindenképpen írok majd a tapasztalatokról, az első tapasztalatok nagyon jó benyomást tettek rám, a fogása, a forgatása (gördülékeny), a kezelhetőség nagyon jó, végig azt érzem, hogy uralom az autót. A pedál szokatlan, hogy a fék milyen erős, de majd megszokom :)

Jelentkezem még!


Lewzke
(őstag)

Elkérem a haver Momo-ját , megjavítanám a leírás alapján a pedál betegségét és nyomok egy RBR-t . :DD
Valaki már próbálta a Mozso féle javítást? Meddig fogja így bírni?
Hasznos írás volt , köszönöm .


neilszab
(őstag)
Blog

Mindenki kénytelen kipróbálni előbb-utóbb, akinek Momo-ja van... :DDD

Tartósan tökéletes soha sem lesz, 3-4 havonta szét kell kapni és karbantartani a jószágot...


neilszab
(őstag)
Blog

Esetleg azért lehet alulkormányzott, mert az EX kb 200, az F430 pedig 270°-ot fordul, te pedig nem állítottad hozzá a kocsi setupban a steering lock (kormányzási szög) értéket.

Az új kormányod 35%-kal többet forog, így a steering lockot is 35%-kal feljebb kell állítanod, hogy minden úgy legyen, mint régen volt. 270°-hoz én egyébként olyan 13-12°-os steering lockot ajánlok.


atti73
(csendes tag)

Köszi, kipróbálom majd, bár mint ha nem lenne steering lock emlékeim szerint. Majd kiderül :)


Tonti
(tag)

Köszi a cikket,nálam hasznos volt. :)


brillians
(csendes tag)

Végigolvasva a cikkedet, arra jutottam, hogy karácsonyra beszerzek egy használt DFP-t. :)
Bár addig még sok idő van. :B


neilszab
(őstag)
Blog

Jó állapotú DFP használtan: [link]


brillians
(csendes tag)

Köszi! :)
Hátha decemberig / karácsonyig nem viszik el. :D

[ Szerkesztve ]


brillians
(csendes tag)

Max 20.000 Ft árban is a DFP érné meg? Mert szerintem itt elég jó ára van mindkettőnek. :) (Bár én a 10k-s kategóriában maradnék, de a 20 is lehet beleférne...)

(szerk.: Nah úgy látszik a DFP egyelőre elfogyott, de hátha...)

[ Szerkesztve ]


neilszab
(őstag)
Blog

Ha DFGT-ét 20 körül tudsz venni az jó vétel...(újonnan)

A DFP-ből csak használt lesz, az max 15 alatt éri meg sztem

üzenetek