Képet, képet, képet! (az autóról kompletten természetesen )
[Re:] [Lalikiraly:] Mercis kalandok - Huszonegyedik rész - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Ott van a könyv változat van elég kép, de rakok be a cikkbe is szívesen
(#3) Hieronymus Lalikiraly (#2)
Az egy szuper tiszta légszűrő.
Ennél sokkal mocskosabbat is láttam már. Azt sem értettem, hogyan tudott még levegő átjutni rajta.
Az olaj sem annyira vészes. Csak az előző olaj után még maradt koszt mosta le.
(#4) Lalikiraly Hieronymus (#3)
hát igen, elég cifra állapotú volt már.
A váltóolaj amit a képen látsz. Amikor megvettük bő két és fél éve, akkor lett lecserélve. És hát olyan 15000-20000 ment talán bele. a cikkben tévesztettem is, javítom is. Szóval én elképedtem, hogy tud ilyen retek lenni. hát igen a friss olaj kimosta a váltót. Nem kicsit lett jobb. Most már amikor elveszem a gázt, azonnal lemegy a motor alapjáratra menet közben is. Szóval príma lett.
Még egy apró baja azért sajnos megmaradt, pedig azt hittem a csatlakozó az oka de nem.
A lényeg annyi, hogy akár hidegen beindítva, akár melegen újra beindítva. Elindulás után nem váltja fel az ötödiket csak ha 70 fölé mentünk. Vagy ha nyomok akármikor egy kövér gázt egy kb 3 másodperce. Akkor rögtön felvált. Utána menet közben már gyönyörűen váltja a fokozatot.t
De ha megállok, kezdődik elölről. De csak akkor, ha a motort is leállítom. Ha nem állítom le akkor nincs.
A többi meg a képeken és a leírásban ott van, hogy mennyi dolog volt vele.
Jah, ne is mond. Egy plusz 50-100 LE elférne nekem is!!!
Nekem is lennének ötleteim, csak kéne egy lottó ötös.
Hát egy 211 vagy 212 esnek is örülnék, valami 3.2 benzin. De hát ez van. Úgyhogy ezt az autót javítgatom. Igazából ugye nem megvenni sok ezeket. Hanem utána javítani. Ez a 210 eshez nagyon olcsó az alkatrész, de a későbbiekhez már más tészta.
Áhhh... Olyan bárkinek lehet. Nekem jobban bejönnek az egyterűek és a klasszikus formák. Szóval, a forna legyen mondjuk egy W108 -as halottas Merci mattfeketében, a hátuljában egy motorszállító állvánnyal. Az elejébben azzal a V12 -es Brabus motorral, alatta pedig 4x4 -es meghajtással.
Jah 7.3S rögtön mi? Szép lenne. Az durva pompa autóba befér a motor úgy?
De beteg lenne baszki matt feketében, krómfelnikkel, légrugó Meg a 4matic hajtás és V12. Na azt cifra lenne megcsinálni.
Úgy tudom, hogy a W109 -ben a legnagyobb gyári motor a 6.3 V8 volt. De, lehet, hogy azt az AMG követte el. Ha a W124 -be befért a V12, akkor a W108 -ba is símán befér.
[ Szerkesztve ]
Találtam még elmebetegebbet. A 190 -be is bepréselték a V12 -t. Akkor a 108 -ban lötyögne.
Pont ezt akartam mondani, hogy akkora annak a motortere... Bár szerintem csak fotón láttam olyat sajna...
Én vezettem is. Egyik haveromnak volt egy aranyszínű. Eleje ültetve, hátulja emelve, gyönyörű, nagy alufelnikkel, peres papucsokkal. Nagyon vagányul nézett ki. Én még levettem volna a krómdíszeket, csőrösebbre húztam volna az első lámpákat és eltűntettem volna a kilincseket.
De, abból kettő, hogy legyen menés is! Nehogymár egy digórakéta levillogja.
Azért az OM606 sem váltja meg a világot. Lehet húzni, de nem a végtelenségig. Persze 400 LE meg ilyenek, azt bármikor koppanhat. De 300 körül valszeg még nem üzemórás. Persze örülnék én az alap 177LE nek is, pláne nagy köbcenti, sok nyomaték.
Bár a klubban többen is inkább 270CDi ilyesmi, csak újabb, finomabban jár ilyesmi. Persze más ha csak tuningra kell a verda.
320CDi 210 est láttam már 400LE vel, mondjuk az pusztított.
Terror Benz Russia. Nem kell messzire menni.
A jó kis motort én úgy értettem, hogy az a legmegbízhatóbb turbódízel motor amit a merci valaha személyautókba belerakott. Mai szemmel nézve már megmosolyogtató az a 330Nm egy három literes turbódízeltől, már akkor sem számított soknak amikor a W210 300TD megjelent.
ncc1701
(veterán)
Automata váltóból ritkán jön le a teljes olaj töltet, általában csak a fele. Gyakorlatilag ki/szétszerelés nélkül csak frissíteni tudod a benne levő olajat.
Én már egy ideje azt csinálom a sajáttal, h évente kap 3 liter új olajat (az nálam 5-8ekm). Most már kezd elég jó lenni leeresztéskor is.