[Re:] [Lalikiraly:] Mercis kalandok - Huszonegyedik rész - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Nekem 7.5 jött le. Le lett szedve a dekni és a citromból is lejött.


Somatom
(veterán)
Blog

Az automata váltóhoz nincs vmi átmosó olaj?

Mindíg mosolygok az aláírásodon. Eszembe jut a jelenet. :)

[ Szerkesztve ]


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Hát annyi, hogy egy gagyit beleraksz és hamar cseréled, de amúgy nincs. Ki lehet mosni szervízben. Igazából a vezérlőtömböt kéne nekem is kitakarítani. Beszéltem már szakértővel, az a baja. Abban sok rugó meg golyó van. És valszeg ragad, vagy fene tudja.

Köszi igen az Ötötdik elemből van az utóbbi. Kitalálod mi az első? :D Nyilván a nevemet helyettesítsd be.


Somatom
(veterán)
Blog

Az nincs meg, csak az Ötödik elemes jelenet.

Szerk.: Megvan! Google a barátom. :)

[ Szerkesztve ]


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Na és? vagy próbálkozzon más is :C


Somatom
(veterán)
Blog

Csak ciki, hogy nem ismertem fel. Alap mű, soxor láttam. :B

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(addikt)
Blog

A Volvónak is volt hasonló dízel motorja, turbó nélkül 80 lóerőt erőltettek bele. Szerintem 20 év után sem számottevő a motor kopása.


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Akkoriban olvastam egy cikkben, hogy a BMW nél csináltak egy motorkopási tesztet.
Fogtak a szalagról egy új autót és járatták, tesztpályán. Normál olajcserék minden betartva. Valami 300 000 km után nézték meg először a motort és nem volt értékelhető kopás. A végén valami 1M ment bele és még akkor sem volt jelentős mértékű.

Volt Toyota Corolla GTi-m Azokat a motorokat a gyárban úgy tesztelték, hogy beindít és padon üveghangon meddig megy.

Szóval itt nem maga a hengerkopás a jellemző. Sokkal inkább az adagolás, a turbó, vagy a befecskendezés és esetleg vezérlés hamarabb beadja a kulcsot, hogy már nem érje meg javítani. Egyébként ilyen 200-220CDi motor annyi van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni.


8th
(addikt)
Blog

400 lóerővel még nem üzemórás. Olyan 500-550 lóerő környékén jelentkezhetnek mechanikai problémák vele ami tekintve, hogy csilliárd kilométert futott minimum 20 éves motorokról beszélünk nem akármekkora mérnöki teljesítmény. Pokoli erős mechanikusan az a blokk. De már a kisebb OM605 is remek tuningpotenciállal bír + egy nyitott kipufogóval szépen is szól az öt henger. VISoR-TDI tudna mesélni erről. Az ő autója [link] [link] [link]

üzenetek